PDA

Zobacz pełną wersję : Łatka 12.07.2015


Altrel
12-07-15, 22:16
Witajcie drodzy Gracze, w dniu dzisiejszym wgrana została kolejna łatka, w której poprawiono wiele mechanizmów jak i systemów, by stały się bardziej intuicyjne, poprawiono też wiele błędów poprzez przepisanie sporej części silnika.

Pamiętajcie, że do prawidłowego działania gry potrzebna jest najnowsze wersja klienta.

Zanim jednak przejdziemy do konkretów chcielibyśmy poinformować, że wraz z wgraniem łatki uruchomiona zostaje promocja: do wszystkich statusów szlacheckich zakupionych za pośrednictwem płatności PayPal doliczone zostanie 20% dni statusu szlacheckiego z zakupionego pakietu.

System wyliczania obrażeń:

Wymieniony został całkowicie system wyliczania obrażeń, poprzedni bardzo szybko zwiększał obrażenia broni, więc przy ataku broni 50, i 150 umiejętności walki danym typem broni osiągane było praktycznie maksimum obrażeń, które potem nie ulegało zbytnio zmianie. Siła nie będzie już zwiększać ataku broni, a bezpośrednio obrażenia o 0,2 na każde 10 jej poziomów. Nowy system jest prostym systemem liniowym, co za tym idzie obrażenia w początkowej fazie gry się nieznacznie zwiększą (początkowa faza gry rozumiana jako licor i kontynent do 20 poziomu), następnie do poziomu 80-90 będą one mniejsze niż aktualnie (odbije się to również na stałych wyspiarzach), na wyższych poziomach podobne do obecnych.

Dodatkowo trzeba tu zaznaczyć, że przejście licoru stanie się w ogólnym rozrachunku łatwiejsze. Należy dopowiedzieć, że będzie wymagało wymieniania broni, nie będzie można go już przejść jak dotychczas bijąc wszystko najsłabszą bronią lub z pięści, gdyż za sprawą zmiany systemu nożyk i atak ręką, a precyzując - zadawane nimi obrażenia - uległy osłabieniu.

Założenia nowego systemu wyrażone wzorami:

a) Dla poziomów umiejętności mniejszej niż 100 zadawane obrażenia maksymalne wynoszą: atk broni * (1 + (0.04 * skill)).
Dla broni z atk 52 przy 87 umiejętności będzie to: 52 * (1 + 0,04 * 87) = 52 * (1 + 3,48) = 232 obrażeń.

b) Dla poziomów umiejętności większych niż 100 zadawane obrażenia maksymalne wynoszą: atk broni * (3 + (0,02*skill)).
Dla broni z atk 52 przy 152 umiejętności będzie to: 52 * (3 + 0,02 * 152) = 52 * (3 + 3,04) = 314 obrażeń.

c) Każdy poziom siły zwiększa obrażenia o 0,2. Na 100 poziomie umiejętności o 20, itp.

Tak więc każdy 1 punkt ataku broni, każdy 1 poziom umiejętności oraz każdy poziom siły będzie podnosił nieznacznie maksymalne obrażenia, dotyczy to broni 1-ręcznych, 2-ręcznych, amunicji, różdżek i kosturów. Należy pamiętać, że wyliczone w ten sposób obrażenia nie posiadają bonusów, które należy doliczyć osobno.

Zmiany w silniku:

Przepisana została spora część silnika odpowiedzialna za obrażenia, nadawanie efektów, przypisywanie profesji i pod-profesji, zapisywanie storage (danych) postaci. Na co bezpośrednio wpłynęło te zmiany?

- Przepisanie fragmentu odpowiedzialnego za obrażenia i nadawanie efektów rozpoczęło się już przed poprzednią łatką, głównym celem jaki chcieliśmy i udało się osiągnąć było całkowite wyeliminowanie możliwości zadania przez potwory podwójnych obrażeń ręką po zmianach pięter, nie zdążyliśmy wtedy przepisać fragmentu dotyczącego nadawania efektów stąd wyłączone były runy nadające efekty zatrucia, porażenia, podpalenia, itp. które w dniu dzisiejszym ze względu na ukończenie przepisywania - zostają ponownie włączone.

- Przepisanie fragmentu odpowiedzialnego za przypisywanie profesji i pod-profesji miało na celu wyeliminowanie sytuacji, w której po pierwszym zalogowaniu po utracie statusu szlacheckiego Gracz pozbawiany był obu promocji zamiast tylko i wyłącznie drugiej, z elitarnego rycerza do wojownika, z elitarnego zwiadowcy do łucznika, z elitarnego czarodzieja do maga. Aktualnie będzie to redukowane tylko o 1 promocję. Podczas przepisywania tego fragmentu napotkaliśmy dodatkowy problem, a mianowicie brak przypisywania niektórym postaciom storage odpowiedzialnego za przechowywanie informacji o liczbie zakupionych promocji. Dodany więc został mechanizm, który naprawi to po pierwszym zalogowaniu się każdej postaci do gry. Istnieje jednak ryzyko, że w przypadku postaci, których ten błąd dotknął może zostać usunięta druga promocja - w takich wypadkach prosimy o stosowną informację przy użyciu opcji ctrl+r, chociaż mamy nadzieję, że nie będzie to konieczne.

- Przepisywanie fragmentu odpowiedzialnego za przechowywanie storage (danych) postaci miało na celu usunięcie błędu, który pojawić się mógł w przypadku, gdy niskopoziomowa postać wylogowała się przed zapisem serwera jako ostatnia. System uznawał wtedy, że liczba danych jest zbyt mała, by następowała konieczność jej zapisania.

Dodanie oraz zmiany w NPC:

Dodani zostali nowi NPC, których Graczom brakowało jak i dostosowani obecni, zyskując nowe funkcje.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4058&stc=1&d=1436731483

- Dodanie NPC Trevor zajmującego się ładowaniem różdżek i skupem/sprzedażą najsłabszych różdżek w Bekalelu. Zaimplementowano mu nowy prostszy system ładowania różdżek na słowa 'ładowanie', 'ładuj', 'naładuj', by Gracze nie musieli podawać długich nazw różdżek co niektórym nowym bohaterom sprawiało trudność. Dodano też sugerowaną przez Graczy opcję rozładowywania naładowanych różdżek i kosturów poprzez wpisanie 'rozładuj', 'rozładowanie', rozładowywanie będzie czynnością darmową. Zaimplementowano mu również nowy system handlu, oznacza to, że na podstawie ceny nominalnej przedmiotu samodzielnie będzie wyliczał cenę, po której kupi od Nas dane przedmioty jak i po jakiej Nam je odsprzeda na podstawie swojego stanu posiadania, będzie również przechowywał liczbę posiadanych przedmiotów, więc może dojść do sytuacji, gdy danych przedmiotów zabraknie i będziemy musieli czekać aż uzupełni zapasy. Dodano mu również opcję sprzedawania/skupowania podstawowych run ładunku [runy podstawowe == ognia, energii, ziemi, wody]. Maksymalne przyrosty dzienne dla run wynosić będą 20 (zmiana 0 , 20 tak więc równie dobrze może nie dodać ani jednej lub dodać 3, 6, 12, itp.) tj. 60 ładunków danego rodzaju, NPC skupując runy będzie mógł ich zmagazynować nieograniczoną liczbę w ciągu danego dnia jednakże maksymalna posiadana po zapisie serwera wynosić będzie 5000 sztuk - 15000 ładunków.

- Na nowy system przepisany został również NPC Woland (ładowanie/rozładowywanie/handel), który od Trevora różnił się będzie tym, że sprzedawać/kupować będzie podstawowe runy pocisków w tych samych proporcjach (wzrost maksymalnie 20 dziennie = 100 użyć, po zapisie servera maksymalnie 5000 sztuk - 25000 użyć). Dodać należy również, że nowy system ładowania eliminuje błąd, przez który NPC pozbawiał Naszą broń bonusów, gdyż tak naprawdę zamiast ładować - zabierał różdżkę/kostur i oddawał nowy.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4059&stc=1&d=1436731483

- Dodano nowego Smoczego Jeźdźca na terenach Kanionu Kobarta NPC Emilia oraz jej smoka NPC Libra. Będzie ona oferowała przeloty dla szlachciców, oczywiście jeżeli my również coś dla niej zrobimy.

Czary:

Dodany został nowy czar (runa) oraz zmianie uległo kilka już istniejących:

- Dodanie runy absorpcji many 'nares fomes nor', którą tworzyć oraz używać będą mogli wyłącznie magowie duchowni o poziomie 30+ oraz poziomie magicznym 25+, nauczyć można się jej u NPC Brata Bożydar za 2000 miedziaków. Do wytworzenia runy potrzebne będzie 300 many, jednorazowo tworzonych będzie 5 użyć.

- Przepisanie czaru wyssanie życia 'taiw fomes' tak, by nie był blokowany przez pierścień magicznej tarczy, rozrzut czaru uległ również zmniejszeniu. W tym punkcie przypominam, że czosnkowe amulety redukują obrażenia tego czaru o 50%, więc magowie mogą się przed nim chronić.

- Zmieniono tempo przyrostu obrażeń zadawanych przez runę Pocisku Śmierci, będzie je zyskiwać szybciej niż obecnie, ale nadal na niskich poziomach magii jest mocno ograniczona, by nie dochodziło do wzajemnego zabijania się magów na 1 uderzenie.

- Czar Zaklinacz Czasu 'hoxe cain hatas' będzie paraliżował tylko i wyłącznie osoby spoza drużyny.

- Czar Święty Zapał 'haper odes hatas' będzie przyspieszał tylko i wyłącznie osoby w drużynie.

- Zmiana siły paraliżu nakładanego przez 'cain kpiro' z 15% do 25% (nadal mniej niż 'yase unar' i dużo mniej niż 'hoxe cain hatas').

Alchemia:

Zgodnie z sugestiami zostało zmienione tempo przyrostu umiejętności alchemii. Osoby, które miały poziom alchemii mniejszy lub równy 55 nadal takowy będą posiadać. Osoby, które miały poziom alchemii większy niż 55 po zalogowaniu otrzymają zwrot PN (za każdy poziom alchemii powyżej 55), a ich aktualny poziom alchemii zostanie ustawiony na 55 lub 56 w zależności od tego ile % do następnego poziomu umiejętności posiadali w czasie wgrywania łatki. Osoby takie będą miały do wyboru czy wydać swoje PN od razu, by odzyskać poziom alchemii czy wbić najpierw kilka poziomów alchemii oszczędzając PNy. Współczynnik wcześniej wynosił 1.15, aktualnie 1.08, tak więc tries, które wcześniej pozwalały osiągnąć 55 poziom alchemii teraz pozwolą na osiągniecie ~97 poziomu alchemii.

Dodano również możliwości tworzenia naczyń alchemicznych w kostce:
a) Zlewka (10) - 3 garści jasnego piasku.
b) Fiolka (10) - 2 garści jasnego piasku oraz 1 garść szarego piasku.
c) Kolba (10) - 3 garści jasnego piasku oraz 2 garści szarego piasku.
d) Butla (10) - 2 garści jasnego piasku oraz 2 garści ciemnego piasku.

Przedmioty:

Za sprawą zmian w systemie wyliczania obrażeń zmianie uległo kilka przedmiotów, a dokładniej ich wartość ataku:

- Wartość ataku Kamieni 4 -> 5

- Wartość ataku Włóczni 12 -> 15

- Wartość ataku Rzucanych Noży 33 -> 35

- Wartość ataku Wzmocnionych Strzał 37 -> 40

- Wartość ataku Bełtów 42 -> 45. Zmianie uległ również przepis na wytwarzanie w kostce transmutacji (dodano 1 piórko).

- Wartość ataku Wzmocnionych Bełtów 48 -> 50. Rozdzielono przepisy na wykonywanie Wzmocnionych/Rozrywających bełtów w kostce transmutacji, więcej informacji niżej.

- Wartość ataku Rozrywających Bełtów 53 -> 60. Zmianie uległ również przepis na wytwarzanie w kostce transmutacji (dodano 5 garści gałązek).

- Wartość ataku Puginałów 75 -> 70. Zmniejszenie łamliwości z 80% do 40%. Umożliwienie używania puginałów bez czaru niewidzialności (pamiętać należy, że bez niewidzialności czar ten bił i aktualnie również bije z wartością 60% ataku właściwego osiąganego, gdy jesteśmy niewidzialni).

- Dodano możliwość zdobycia Kruka ze skrzyń pozostawianych przez: Szelobę, Sandra, Ażdachę, Ryszarda, Spektatora, Arcykapłana.

Pozostałe:

Wprowadziliśmy też kilka udogodnień:

- Zmiana w zadaniu Kompania Przewoźnicza, od teraz będzie można wybrać, którą karawanę chcemy eskortować zamiast wpisywać kilkukrotnie misja -> nie, w celu losowania odpowiadającej Nam karawany.

- Ułożenie wymieniania czarów w kolejności poziomowej oraz w obrębie danego poziomu alfabetycznej u NPC: Mag Alojzy, Aragorn, Shaakta, Filius, Robin, Brat Bożydar, Hazred, Montaron, Elsa, Siemomysł. Wcześniejszy system nie pozwalał na takie ułożenie czarów, gdyż w przypadku, gdy dwa czary posiadały takie samo słowo w nazwie w sytuacji, gdy krótsza nazwa wymieniana była wcześniej - uniemożliwiał nauczenie się czaru z dłuższą nazwą wysyłają komunikat 'znasz już ten czar'.

Dodatkowo chcielibyśmy przypomnieć, że wszystkie zgłoszenia opracowywane są na tym (https://forum.altaron.pl/forumdisplay.php?f=65) podforum, nie w grze.

Na dziś to tyle, mamy nadzieję, że choć część zmian Wam się spodoba. Tym samym zakończyliśmy proces naprawiania błędów wynikających z mechaniki i możemy zająć się rozwijaniem fabuły, czym konkretnie? - (screeny poniżej). Oczywiście równolegle do dostosowywania OTClienta i tłumaczenia gry na angielski.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4060&stc=1&d=1436731483
Czy Kochaw faktycznie zamieszkała jest przez samych snobów?

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4061&stc=1&d=1436731483
Wyrusz w podróż i odkryj tajemnicę zaginionej floty.

Pełną listę zmian znajdziecie jak zwykle w Changelogu (https://forum.altaron.pl/showthread.php?p=132760#post132760).

Administracja Altaron.pl

Trixis
12-07-15, 22:32
Wiele spraw naprawionych , kilku nowych npc . Pytanie gdzie jakieś nowe stroje , expy ? Nowi gracze jak i starzy raczej na to większą uwagę przykładają

Marancza
12-07-15, 22:33
czemu przy pobieraniu nowej wersji i wypakowaniu jej wyświetla mi się ,,Archiwum ma niewłaściwy format lub jest uszkodzone?"

@edit nieważne wina antywirusa

@edit 2 czemu mam 56 alchemii?!

@edit 3 ludzie mówią, że nie można sprzedawać teraz fiolek itp. za pomocą komendy "sprzedam wszystkie fiolki" czy to przez nowy system npc?

@edit 4 22:37 Daiverix [HEX]: 22:36 Izaak: Niech będzie... 100 mikstur mocy za 1 talar i 75 srebrników? Jesteś w stanie tyle zapłacić, prawda? zmieniona cena?

@edit 5 czerwona skrzynka obok szczerbca na licorze coś dziwną ma wagę, czy jak wyciągnąłem z niej naszyjnik to już nic nie wyciagne?

Kuzyn
12-07-15, 22:38
Wiele spraw naprawionych , kilku nowych npc . Pytanie gdzie jakieś nowe stroje , expy ? Nowi gracze jak i starzy raczej na to większą uwagę przykładają

To, że coś sie bardziej rzuca w oczy nie sprawia, że jest ważniejsze.

kaos
12-07-15, 23:12
Czemu nie ma nic słowem wspomniane o nowej kosmicznej cenie manasów?

Altrel
12-07-15, 23:16
Czemu nie ma nic słowem wspomniane o nowej kosmicznej cenie manasów?

O jakim NPC mowa i której miksturze?

poiuyt321
12-07-15, 23:17
Mi tu coś nie pasuje... M.in. " PARAL " moim zdaniem powinien być jak wtedy. Bo teraz toż to kur.a walka będzie, kto pierwszy rzuci parala wygra. Np. Idzie hmm taki mag, zwiad i mag na 170~ maga, tamci dają sobie pt. i idą z paralem na tamtego, pare sec i 170 mag zdycha. To samo na wojnie... Walka kto pierwszy rzuci parala jest wygranym. Moim zdaniem jest to ch.jowy pomysł.

kaos
12-07-15, 23:24
O jakim NPC mowa i której miksturze?
23:08 Woland: Witam w sklepie oferującym magiczne akcesoria. W czym mogę służyć?
23:08 Lutzipher: 100 mikstur many
23:08 Woland: Nie wiem o czym mowisz...
23:08 Lutzipher: kupię 100 mikstur many
23:08 Woland: Mogę ci sprzedać 100 mikstur many jeśli dasz w zamian 60 srebrników i 76 miedziaków. Masz tyle i chcesz zapłacić?

u rojena wszystko gra:
23:10 Lutzipher: 100 mikstur many
23:10 Rojen: Poproszę 55 srebrników za 100 mikstur many. Czy jesteś w stanie tyle uiścić?

Na ankardii nie da się kupić kupić mikstur many u Izaaka.
23:12 Izaak: Niech będzie... 100 mikstur mocy za 1 talar, 56 srebrników i 81 miedziaków? Jesteś w stanie tyle zapłacić, prawda?
23:12 Izaak: Niech będzie... 100 mikstur maga za 2 talary, 46 srebrników i 41 miedziaków? Jesteś w stanie tyle zapłacić, prawda?

Dodatkowo Woland jak i Izaak zareagują dopiero jak doda się "kupię", wcześnie wystarczyło samo "100 mikstur maga" np..

Altrel
12-07-15, 23:25
Mi tu coś nie pasuje... M.in. " PARAL " moim zdaniem powinien być jak wtedy. Bo teraz toż to kur.a walka będzie, kto pierwszy rzuci parala wygra. Np. Idzie hmm taki mag, zwiad i mag na 170~ maga, tamci dają sobie pt. i idą z paralem na tamtego, pare sec i 170 mag zdycha. To samo na wojnie... Walka kto pierwszy rzuci parala jest wygranym. Moim zdaniem jest to ch.jowy pomysł.

Był temat odnośnie tej zmiany i większość osób ją zaaprobowała, dlatego też weszła w takiej formie. Paraliż można zrzucać odesem, który ma 1s opóźnienia, mag duchownego może go zrzucić całej drużynie naraz.

Altrel
12-07-15, 23:28
W przypadku Wolanda nie jest to błąd, raz cena będzie niższa niż wcześniej, raz większa, zależy to od zapotrzebowania. Izaakowi się przyjrzymy.

Marancza
12-07-15, 23:37
23:27 Marańcza: kupię mikstura many
23:27 Woland: Nie oferuję nic takiego na sprzedaż.

lol?

ezzak
12-07-15, 23:38
Altrel będzie cofka czy nie? Nie wiemy czy coś robić, czy dawać loga.

poiuyt321
12-07-15, 23:39
Panie Altrel, wszyscy teraz zaczną grać magami by pokazać kto jest lepszy... Albo nawet przeciw bo przestaną grać jak będą padać.
A jak ten 170~ mag będzie expił, nie ma z nim żadnego duchownego ani nikogo. Jeden mag z przeciwnej drużyny rzuci parala, podbiegają do niego nutki, kpiro On odpali hape odes przejdzie przez nich i drugi mag z pt. odpala parala i ta sama historia tamten śpi bo tamci go znutkują i zsdkują w tym czasie. Co On odpali znowu hape odes bo wpierw nam ścina ekran i dopiero char może się uleczyć na kratcę a nie jak przechodzi.

Altrel
12-07-15, 23:43
Panie Altrel, wszyscy teraz zaczną grać magami by pokazać kto jest lepszy... Albo nawet przeciw bo przestaną grać jak będą padać.
A jak ten 170~ mag będzie expił, nie ma z nim żadnego duchownego ani nikogo. Jeden mag z przeciwnej drużyny rzuci parala, podbiegają do niego nutki, kpiro On odpali hape odes przejdzie przez nich i drugi mag z pt. odpala parala i ta sama historia tamten śpi bo tamci go znutkują i zsdkują w tym czasie. Co On odpali znowu hape odes bo wpierw nam ścina ekran i dopiero char może się uleczyć na kratcę a nie jak przechodzi.

Jak już napisałem odnośnie tej zmiany, zmiany w czarze przyspieszającym jak i wprowadzenie runy absorpcji many - był stworzony temat na forum w dyskusjach ogólnych, aby obie strony walczące się wypowiedziały, aktualny stan tych czarów jest wynikiem dyskusji Graczy. Paraliż ma na tyle duże opóźnienie, że nie można go używać często, zabiera też dużo many.

blacker
12-07-15, 23:43
23:30 Ferios: naładuj 23:30 Woland: Czy chcesz naładować różdżkę kryształową mocą żywiołu? 23:30 Ferios: tak
i dialog się kończy a npc nie naładował różgi

Altrel
12-07-15, 23:44
Altrel będzie cofka czy nie? Nie wiemy czy coś robić, czy dawać loga.

Na to pytanie nie umiem odpowiedzieć, nie jest to zależne ode mnie. Został wgrany NPC, który nie był na liście do wgrania, więc jakoś tę kwestię trzeba będzie rozwiązać.

ezzak
12-07-15, 23:45
@Altrel

Odpowiedziałeś tam, to odpowiedz mi, możemy coś robić na serwerze czy czekać na cofkę, był bug na talary z Izaakiem, widzicie w logach pewnie...

@@Edit
Przepraszam pisaliśmy w tym samym momencie.

Marancza
12-07-15, 23:54
Cofnijcie tak jak było przedtem! Zostawcie tylko zlewki, te banshee zmiany w magach i drzewkach, reszta niepotrzebna!

@edit a raczej zostawcie wczesniejszy DMG i wczesniejsze ceny mikstur

ezzak
13-07-15, 00:04
Dobra no to ogólnie rozpiszę się o błędzie z Izaakiem

1) Zlewki na wstępie po 1240 mdz za 100 sztuk, co najlepsze, wraz z następną kupioną zlewką były one TAŃSZE
2) Składniki alchemiczne były tańsze niż zwykle, bukowe liście kosztowały 120mdz/100 szt.
3) 1240 + 120 = 1360 mdz, ekstrakt u Korwina można sprzedać za 2000mdz/100

Ale ogólnie to dużo nikt na tym nie urobił, NPCtowi szybko skończyły się zlewki i liście, a chwilkę później znikł :(

kaos
13-07-15, 00:15
Na npvp też Izaakowi się nowe zmiany nie spodobały:
http://i61.tinypic.com/2kronq.png

Royalks
13-07-15, 00:17
Hmmm... Ostatni screen dotyczy NPC Stary Człowiek?

Altrel
13-07-15, 00:20
Hmmm... Ostatni screen dotyczy NPC Stary Człowiek?

Stary Człowiek uciekł ze statku, gdyż przestraszył się odgłosów dochodzących z dolnego pokładu, dodatkowo uciekając zasypał przejście, by chwilowo nikt tam nie wszedł.

Marancza
13-07-15, 00:22
ciekawe czy można gadać ze znikniętym izaakiem :P

Altrel
13-07-15, 01:00
czemu przy pobieraniu nowej wersji i wypakowaniu jej wyświetla mi się ,,Archiwum ma niewłaściwy format lub jest uszkodzone?"

@edit nieważne wina antywirusa

@edit 2 czemu mam 56 alchemii?!

@edit 3 ludzie mówią, że nie można sprzedawać teraz fiolek itp. za pomocą komendy "sprzedam wszystkie fiolki" czy to przez nowy system npc?

@edit 4 22:37 Daiverix [HEX]: 22:36 Izaak: Niech będzie... 100 mikstur mocy za 1 talar i 75 srebrników? Jesteś w stanie tyle zapłacić, prawda? zmieniona cena?

@edit 5 czerwona skrzynka obok szczerbca na licorze coś dziwną ma wagę, czy jak wyciągnąłem z niej naszyjnik to już nic nie wyciagne?

2 - jest opisane, dostał Pan zwrot PN.
3 - nie jest to prawda 'sprzedam wszystkie fiolki' działa
4 - ceny tych przedmiotów nie są jeszcze ustawione, NPC Izaak został wgrany chociaż nie było go na liscie.
5- waży 85, ma się wyróżniać od zwykłych, da się wyciągnąć przedmiot wyłącznie 1 raz.

Altrel
13-07-15, 01:03
Serwery gry zostaną przywrócone do stanu z godziny 22, cofnięte zostaną przedmioty, stany kont i umiejętności Graczy. Za niedogodności przepraszamy. Wgrany został omyłkowo NPC jak i element innego systemu przez co ładowanie różdżek odbywało się na dziwne komendy.

inbass
13-07-15, 01:09
Aha, 2h expa w dupe + manasy, które zostawiłem na expie. gg

paaaprikos96
13-07-15, 01:13
Kasy za manasy nie straciłeś, możesz je znów kupić, 'jedynie' exp, serwer został przywrócony do stanu z godz. 22.

Shakyo
13-07-15, 01:15
spoko to tak jak bym padł, dziękuję za niedogodności...

inbass
13-07-15, 01:16
Fajnie, jakby nie można było od razu uprzedzić, że istnieje możliwość iż serwer zostanie cofnięty.
Dziękuje za podniesienie mi ciśnienia oraz stracenie 2h expa

Altaroński Karniak
http://i.imgur.com/pm09WRF.png

paaaprikos96
13-07-15, 01:21
To ja w takim razie pozdrawiam tych, którzy padli po tej 22:00 a teraz mają przywrócone expy -.-

Altrel
13-07-15, 01:32
W związku z cofnięciem stanu do godziny 22 każdemu kto miał status szlachecki w chwili tego zdarzenia został doliczony 1 dzień do aktywacji na stronie.

paaaprikos96
13-07-15, 01:33
A co z osobami, które nie miały statusu szlacheckiego, a również potraciły w wyniku cofnięcia?

Bajceps
13-07-15, 01:40
Hmm... To może reset? :uśmiech8:
Żeby nie było, że jedni potracili, a inni nie. :uśmiech7:

Altrel
13-07-15, 01:41
Hmm... To może reset? :uśmiech8:
Żeby nie było, że jedni potracili, a inni nie. :uśmiech7:

Wszystkim cofnęło tak samo.

Kr92
13-07-15, 01:43
Jestem conajmiej zniesmaczony tą sytuacją. Kiedyś nie było cackania się, ktoś wykorzystał błąd to dostawał "nagrodę" nie ważne czy wykorzystał to raz czy 100x.
W imieniu osób które zostały poszkodowane wnoszę o rekompensatę bądź nagrodzenie osób zamieszanych w sprawę.

Altrel
13-07-15, 01:51
A co z osobami, które nie miały statusu szlacheckiego, a również potraciły w wyniku cofnięcia?

W takiej sytuacji trudno jest coś 'cofnąć' bo niczego co byśmy mogli odmierzyć nie stracili.

Altrel
13-07-15, 01:52
Jestem conajmiej zniesmaczony tą sytuacją. Kiedyś nie było cackania się, ktoś wykorzystał błąd to dostawał "nagrodę" nie ważne czy wykorzystał to raz czy 100x.
W imieniu osób które zostały poszkodowane wnoszę o rekompensatę bądź nagrodzenie osób zamieszanych w sprawę.

W takich sytuacjach obowiązuje zasada, że jeżeli błąd nie zostanie zgłoszony a ktoś osiągnie korzyść nakładana jest kara, w tej sytuacji został zgłoszony od razu. Rekompensatę Pan otrzymał w postaci dodatkowego dnia statusu.

Bajceps
13-07-15, 01:53
@Altrel
No nie wszystkim tak samo, bo w czasie od wgrania łatki do cofki jedni expili/skillowali, a inni nie.

Niech za błędy administracji cierpią wszyscy! :uśmiech4:
Dodam jeszcze, że wylogowanie z gry spowodowane wyłączeniem serwera doprowadziło u mnie do zatrzymania akcji serca. Nie wyobrażam sobie, że nie dostanę roku SS w ramach rekompensaty. :uśmiech8:

@edit
W takiej sytuacji trudno jest coś 'cofnąć' bo niczego co byśmy mogli odmierzyć nie stracili.
A czas poświęcony na expienie? :v

Windykator
13-07-15, 03:05
Artezon szuka pretekstu żeby złe exorit, które znowu wyexpiło kolejne chary - dostało delate :D

neilran
13-07-15, 05:56
c) Każdy poziom siły zwiększa obrażenia o 0,2. Na 100 poziomie umiejętności o 20, itp.

Sumarycznie o +0.2 na pkt siły, czy chodzi o 0.2% na poziom siły?

System blokowania się broni na odpowiednim skillu funkcjonuje nadal, czy został wyłączony?

Marancza
13-07-15, 09:29
@up no ja wczoraj po obliczeniu bylem stratny o PNy ze 102 poziomu spadło mi na 56...

@edit rozdałem pny na 30 poziomie więc jestem stratny o 50 pnów

ezzak
13-07-15, 09:55
Dobra kurwa płaczki, gówna czy tam inne artezony.

Po pierwsze, jeśli znów potrenujecie alchemię i dopiero rozdacie PN'y, to będziecie na tym do przodu. Mi też się to nie podoba, bo proponowałem inne rozwiązanie.
Po drugie, Gang Albanii nie może odpowiadać za to, że NPC Izaak został wzbogacony o nowy system, mimo że nie był do niego dostosowany.
Po trzecie, dałem wam informację o prawdopodobnej cofce, https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=132801&postcount=16

dawid2910
13-07-15, 09:58
Po wczorajszej akcji w ramach rekompensaty proponuje dać każdemu graczowi 15 pn. Ten ss nie zrekompensuje mojego straconego czasu. Popelniacie błędy teraz zróbcie cos by to naprawić.

19Fafka06
13-07-15, 12:05
@ezak wole wbic lvl zarobić kasę niż bawić się w bieganie że zlewkami @Marańcza ja pny wydałem w alchemie bo strasznie wolno leciała i wolałem wbić poziom Wracając do tematu na magu miałem 89 poziom podczas wojny trochę poziom spadł i alchemia też po osiągnięciu 75 poziomu 100 alchemie mi pokazało . Teraz mam 56 alchemi i 59 pńow z których zrobię max 80 poziom czyli będę 20 alchemi i z 50 pńow w tył przez kolejna nie udana łatke administracji a pny rozdąłem na 40 alchemi Przepraszam za tekst bez ładu ale pisałem go na tele

kaczkaspa
13-07-15, 13:19
Czy będzie jakaś rekompensata za tą cofkę?niektórzy po dodaniu łatki expili i stracili ponad 1h expienia czy zrobicie coś z tym czy olejecie to ?

Altrel
13-07-15, 13:50
Panie Altrelu ogólnie dobra beka ;)
miałem 80 alchemie po waszej łatce zredukowaliście ją do 56
wszedłem z ciekawości dodać pny do 80 alchemii
i wychodzi na to że dopłaciłem pare pnów do interesu ze swojej kieszeni
aby mieć tą 80 alchemie :)
ogólnie na 2 kontach za alchemie dostałem po 59 pnów
Choć na 1 końcie była alchemia 100 + na 2 80
Oby tak dalej


@ezak wole wbic lvl zarobić kasę niż bawić się w bieganie że zlewkami @Marańcza ja pny wydałem w alchemie bo strasznie wolno leciała i wolałem wbić poziom Wracając do tematu na magu miałem 89 poziom podczas wojny trochę poziom spadł i alchemia też po osiągnięciu 75 poziomu 100 alchemie mi pokazało . Teraz mam 56 alchemi i 59 pńow z których zrobię max 80 poziom czyli będę 20 alchemi i z 50 pńow w tył przez kolejna nie udana łatke administracji a pny rozdąłem na 40 alchemi Przepraszam za tekst bez ładu ale pisałem go na tele

Nie jest to prawda, otrzymał Pan Player #3764 restored 315 PN. Jak je Pan wyda - te 59 - to jest jeszcze 255.

Altrel
13-07-15, 13:58
Z kwestii technicznych:

NPC Woland jak i NPC Trevor wymagają napisania: kupię nazwa przedmiotu.

Rozwiązanie takie zostało wprowadzone ze względu na fakt, iż wielokrotnie Państwo zgłaszali sytuacje, w których po napisaniu błędnie "sprzedam" - spredam, spzedam, sprzeam, itp. NPC zamiast od Was coś odkupić, sprzedawał i traciliście pieniądze, nie rozumiem więc reakcji jakoby miał być to błąd.

Ładowanie różdżek działa, NPC pyta Nas czy chcemy naładować danym żywiołem i podaje dokładną odpowiedź jaką mamy udzielić, poprawne odpowiedzi: żywiołem ziemi, ziemi, żywiołem ognia, ognia, żywiołem wody, wody, żywiołem energii, energii.

Altrel
13-07-15, 14:01
Czy będzie jakaś rekompensata za tą cofkę?niektórzy po dodaniu łatki expili i stracili ponad 1h expienia czy zrobicie coś z tym czy olejecie to ?

Osoby ze statusem szlacheckim otrzymały dodatkowy dzień, w przypadku osób bez statusu nie mamy jak zwrócić im czasu.

kaczkaspa
13-07-15, 14:32
A co z graczami bez statusu szlacheckiego ?Może odrazu zróbcie altaron tylko dla graczy z ss.
No i to jest właśnie tok myślenia Pana Altrela. Niemasz wykupionego ss jesteś nikim.
I dlatego właśnie zakończam gre tutaj.

Altrel
13-07-15, 14:44
A co z graczami bez statusu szlacheckiego ?Może odrazu zróbcie altaron tylko dla graczy z ss.
No i to jest właśnie tok myślenia Pana Altrela. Niemasz wykupionego ss jesteś nikim.
I dlatego właśnie zakończam gre tutaj.

Nie zrozumiał Pan mojej wypowiedzi. W przypadku Graczy ze statusem, którzy stracili czas w rozumieniu czasu premium jest on zwracany, w przypadku straty czasu u Gracza bez czasu premium nie ma analogicznej formy zwrotu czasowego.

Obles
13-07-15, 14:48
A co z graczami bez statusu szlacheckiego ?Może odrazu zróbcie altaron tylko dla graczy z ss.
No i to jest właśnie tok myślenia Pana Altrela. Niemasz wykupionego ss jesteś nikim.
I dlatego właśnie zakończam gre tutaj.

Ochłoń, człowieku...
To zaledwie 2h, które spędziłeś w Grze.
Przesadzasz i to stanowczo. Administracja i tak co krok robi ukłony w stronę Graczy, większość jednak wypowiadających się patrzy wybiórczo. Rzygać się chcę po czytaniu Waszych komentarzy. Malkontenci pieprzeni, stfu!
Ciesze się, że zakończyłeś tutaj grę. Pograj w cokolwiek innego i przekonaj się jak tam administracja dba bardziej o graczy. C'mon!

Co do łatki - brawo administracjo! Przez ostatnie kilka miesięcy naprawiliście 99% bugów, które trapiły Nas, Graczy przez te wszystkie lata. Ogrom drobnych zmian i poprawek powala. Zdaję sobie sprawę jakie to czasochłonne i za tą pracę w takim czasie - czapki z głów. W porównaniu z jakością obsługi Graczy jak i pracy nad samą Grą nie było lepszego okresu dla Projektu. Ktoś, kto myśli inaczej jest w moim mniemaniu straconym zapaleńcem hejterstwa, który nie ma bladego pojęcia o czymś więcej poza wiązaniem butów.
Z niecierpliwością czekam na rozwinięcie fabuły, dodanie zadań i przetłumaczenie Gry na j. angielski, a w przyszłości, która nieuchronnie się zbliża - na Nową Grę.

Jedyną rzeczą w moim mniemaniu złą jest zaklinanie czasu, które teraz nie będzie działało na członków drużyny. Obawiam się, że potyczki po tej zmianie będą bardzo jednolite - polegające na ciągłym rzucaniu czaru na przemian przez obie drużyny. Walki mogą stać się jeszcze bardziej "nieruchome".

kaczkaspa
13-07-15, 15:28
Jest to te marne 2h lecz to i tak stracony czas który mógłbym spożytkować w inny sposób.
Panie Selbo nie napisałem że administracja nie dba o graczy bo dba lecz gracze bez statusu szlacheckiego nie maja żadnej rekompensaty za wczorajszą cofkę.A co by było w przypadku większej cofki ?Też by było zaledwie np.2 dni ?
Nie chce tu rozpoczynać jakiejś gównoburzy więc prosze o zakończenie tej rozmowy.

dawid2910
13-07-15, 17:17
Jak dla mnie powinniście dać wszystkim po równo dlatego zaporoponowałem te pn, jeśli wy będziecie olewać tak graczy to w końcu oni was oleją.

Altrel
13-07-15, 17:28
Dodanie PN sprawiłoby, że nowi Gracze byliby w przyszłości zawsze o te X PN stratni w porównaniu do obecnych. Cofka w żaden sposób nie odebrała też PNów, stracony został czas i ten czynnik był rozpatrywany.

dawid2910
13-07-15, 17:37
Przy zadaniach dziennych też otrzymuje się pn, do tego nie zdązyłem nabić tej alchemi a ktoś kto już miał zwrot pn jest do przodu, więc tak samo jak ci nowi gracze powinienem czuć się poszkodowany?

Altrel
13-07-15, 18:01
Przy zadaniach dziennych też otrzymuje się pn, do tego nie zdązyłem nabić tej alchemi a ktoś kto już miał zwrot pn jest do przodu, więc tak samo jak ci nowi gracze powinienem czuć się poszkodowany?

Osoby, które otrzymały zwrot PN nie są 'do przodu', umiejętności zostały im odpowiednio pomniejszone i mogą je wbijać tak samo jak Pan i każdy nowy Gracz (w tym samym tempie).

dawid2910
13-07-15, 18:07
Z tego co pamiętam w każdej grze za takie przewinienie gracze otrzymywali jakiś dobry bonus,, a tutaj? Jeden dzień ss? Za 2h siedzenia na rybach? Jeśli to ma być żart to na prawdę słaby.

Stros
13-07-15, 19:00
Gratuluję administracji wytrwałości.
Kolejne łatki wchodzą co miesiąc.

Niestety zmiana czaru zaklinacz czasu jest krokiem w niewłaściwym kierunku.
PVP altaronu miało swój niepowtarzalny klimat ze względu na "wymagającego parala". Czar w starym wydaniu wymagał odpowiedniego wyczucia od maga.

Altrel
13-07-15, 20:20
Niestety zmiana czaru zaklinacz czasu jest krokiem w niewłaściwym kierunku.
PVP altaronu miało swój niepowtarzalny klimat ze względu na "wymagającego parala". Czar w starym wydaniu wymagał odpowiedniego wyczucia od maga.

Dlatego też prosiliśmy o wypowiedzi na temat tego czaru w temacie znajdującym się w dyskusjach ogólnych, jeżeli taka forma się nie sprawdzi w praktyce to proszę tam opisywać propozycję jak dostosować czar.

neilran
13-07-15, 22:15
c) Każdy poziom siły zwiększa obrażenia o 0,2. Na 100 poziomie umiejętności o 20, itp.

Sumarycznie o +0.2 na pkt siły, czy chodzi o 0.2% na poziom siły?

System blokowania się broni na odpowiednim skillu funkcjonuje nadal, czy został wyłączony?

Altrel
13-07-15, 22:21
Sumarycznie o +0.2 na pkt siły, czy chodzi o 0.2% na poziom siły?

System blokowania się broni na odpowiednim skillu funkcjonuje nadal, czy został wyłączony?

Chodzi o 0,02. Wpływ ma być niewielki: 20 obrażeń więcej na 100 siły.

Bronie się nie blokują.

sokoskiiii
13-07-15, 22:57
Jak już napisałem odnośnie tej zmiany, zmiany w czarze przyspieszającym jak i wprowadzenie runy absorpcji many - był stworzony temat na forum w dyskusjach ogólnych, aby obie strony walczące się wypowiedziały, aktualny stan tych czarów jest wynikiem dyskusji Graczy. Paraliż ma na tyle duże opóźnienie, że nie można go używać często, zabiera też dużo many.

Jak mieliśmy się wypowiedzieć na ten temat skoro nie mieliśmy mozliwości przetestowania tego....? Z resztą Wy pewnie też tego nie testowaliście;/

Altrel
13-07-15, 23:10
Jak mieliśmy się wypowiedzieć na ten temat skoro nie mieliśmy mozliwości przetestowania tego....? Z resztą Wy pewnie też tego nie testowaliście;/

Zmiana była dokładnie opisana na forum ogólnym, była również testowana.

neilran
14-07-15, 05:36
Chodzi o 0,02. Wpływ ma być niewielki: 20 obrażeń więcej na 100 siły.

Bronie się nie blokują.

Przecierz to 20 dmg na 200 siły to jest nic.. Nie lepiej zamiast tego dodać jakieś pasywne przebicie pancerza? Systematycznie udupiacie rycerza, robi sie to nie miłe.

bw9171
14-07-15, 08:05
ZDECYDOWANIE rozsądniejszym rozwiązaniem byłoby ustawienie, żeby siła zwiększała obrażenia procentowo niż o ustaloną wartość...

Ale ja z innej beczki -

Czyli obrażenia broni nie są już blokowane przez umiejętności?
Czy to samo można powiedzieć o różdżkach, które dramatycznie szybko uzyskiwały "pełnie swojego potencjału"?

Altrel
14-07-15, 13:29
ZDECYDOWANIE rozsądniejszym rozwiązaniem byłoby ustawienie, żeby siła zwiększała obrażenia procentowo niż o ustaloną wartość...

Ale ja z innej beczki -

Czyli obrażenia broni nie są już blokowane przez umiejętności?
Czy to samo można powiedzieć o różdżkach, które dramatycznie szybko uzyskiwały "pełnie swojego potencjału"?

Nie są już blokowane, różdżki również nie są blokowane.

W przypadku procentowego wzrostu, który był wcześniej, wojownik 1 ręczny z bronią o ataku 50, 160 poziomem umiejętności i 120 siłą bił z 'odes rago' po 1200 w pojedynczy cel stąd nie - nie może być przyrost procentowy. Siła wpływa nadal w ten sam sposób na obrażenia krytyczne, zwiększenie obrony tarczą, itp. W obrażeniach jest jedynie dodatkiem.

Altrel
14-07-15, 13:31
Przecierz to 20 dmg na 200 siły to jest nic.. Nie lepiej zamiast tego dodać jakieś pasywne przebicie pancerza? Systematycznie udupiacie rycerza, robi sie to nie miłe.

Na 200 poziomie siły 40 obrażeń. Zmiana dotyczy wszystkich, nie rycerza. Chcieli Państwo prosty system przyrostu obrażeń w sposób liniowy i taki otrzymaliście.

kompromis
14-07-15, 13:43
Poproszę o reset siły :-)

Altrel
14-07-15, 13:46
Poproszę o reset siły :-)

Proszę napisać, czy widział Pan jakikolwiek wzrost obrażeń przed łatką za sprawą siły, gdy wbicie jej 150 poziomów przy broniach 50+ ataku dawało ledwie 10 obrażeń więcej. Aktualny system zwiększa te obrażenia bardziej, więc nie rozumiem reakcji.

Przed zmianami, dla rozrywających bełtów:
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4064&stc=1&d=1436874597

kompromis
14-07-15, 13:51
wcześniej dist nie odgrywał tak dużej roli, bo broń i tak się blokowała. Teraz mogę zarobić bardzo dużo obrażeń inwestując moje pny z 85 siły w dist

Altrel
14-07-15, 14:03
Nie osiągnął Pan nawet umiejętności walki dystansowej, która blokowała rozrywające bełty, więc wydawanie PN w siłę nie było spowodowane 'blokadą'. Aktualnie siła daje więcej niż dawała. Nie ma też mechanizmu resetującego daną umiejętność jednej osobie, a jedynie globalnie. Po zresetowaniu siły potem by Pan narzekał, że nie może jej wbić ręcznie jak wcześniej, wartość ataku dłonią została ustawiona na 5, więc młodego smoka nie dałby Pan rady uderzyć, aktualnie siły już się nie zdobywa będąc afk, co za tym idzie by założyć posiadane zestawy musiałby Pan wydać więcej PN niż wcześniej, albo poświęcić więcej czasu na bicie czerwi.

inbass
14-07-15, 14:07
Nie wiem jak ze wojami ale ta zmiana z siła bardzo zbuffowała zwiadów. U maga, jak bije z kostura, widzę lekką poprawę (albo mam zwidy) lecz i tak jest do za mały dmg jak na ostatnią broń maga.

Altrel
14-07-15, 14:10
Nie wiem jak ze wojami ale ta zmiana z siła bardzo zbuffowała zwiadów. U maga, jak bije z kostura, widzę lekką poprawę (albo mam zwidy) lecz i tak jest do za mały dmg jak na ostatnią broń maga.

W przypadku zwiadowców wpływu na wspomniany wzrost obrażeń nie ma siła, a wartość ataku rozrywających bełtów, która wzrosła aż o 7 ataku. Wartości ataku amunicji zostały dostosowane do wartości ataku jakie posiadają bronie 2-ręczne co jest bardziej logiczne niż równanie ich do broni 1-ręcznych. Oczywiście są one nadal mniejsze od najlepszych broni 2-ręcznych ze względu na fakt pomijania tarczy przeciwnika.

W przypadku wojowników obrażenia pozostały takie same na wysokich poziomach, na średnich mogły ulec osłabieniu zależnie od posiadanych umiejętności.

inbass
14-07-15, 14:18
Czy będzie planowana jakaś lekka poprawa czarów u duchownego/innych profesji? Od ponad 14mlvl nie widzę różnicy w zadawanym dmg z czarów (olta tote/deper tewo olta/wszystkie aluki/wszystkie ofla).

kompromis
14-07-15, 14:26
ale ja rozdałem pny w siłę w momencie, gdy dist nie był po prostu potrzebny, mogłem rozdawać w dowolną umiejętność, nawet rozdałem w zręczność, bo amunicja blokowała się na xxx poziomie dyst. teraz amunicja rozwija się niczym SD u maga, stąd taka reakcja.

Altrel
14-07-15, 14:31
Czy będzie planowana jakaś lekka poprawa czarów u duchownego/innych profesji? Od ponad 14mlvl nie widzę różnicy w zadawanym dmg z czarów (olta tote/deper tewo olta/wszystkie aluki/wszystkie ofla).

Ustawienie wzrostów liniowych w czarach spowodowałoby, że przy 72% poziomów magii obrażenia uległy osłabieniu a jedynie po 185 do 250 poziomie magii by nieznacznie zyskały. Sprawdzałem taką możliwość przy zmianie systemu obrażeń, ale wychodziła na niekorzyść Graczy, więc nie było nic zmieniane.

Altrel
14-07-15, 14:34
ale ja rozdałem pny w siłę w momencie, gdy dist nie był po prostu potrzebny, mogłem rozdawać w dowolną umiejętność, nawet rozdałem w zręczność, bo amunicja blokowała się na xxx poziomie dyst. teraz amunicja rozwija się niczym SD u maga, stąd taka reakcja.

Nie ma możliwości resetowania pojedynczej umiejętności dla pojedynczej osoby, uszkodziłoby to tries.learned, który jest sumą wszystkich nauczonych umiejętności dlatego też w przypadku alchemii był to proces globalny dotyczący wszystkich, a NPC, gdy był dostępny musiał resetować wszystko.

inbass
14-07-15, 14:58
Ustawienie wzrostów liniowych w czarach spowodowałoby, że przy 72% poziomów magii obrażenia uległy osłabieniu a jedynie po 185 do 250 poziomie magii by nieznacznie zyskały. Sprawdzałem taką możliwość przy zmianie systemu obrażeń, ale wychodziła na niekorzyść Graczy, więc nie było nic zmieniane.

Trochę mnie to boli, że mag duchowny posiadając o np 15mlvl mniej bije tyle samo co ja z czarów. Czyli mam rozumieć, że jestem skazany na pociski/runy obszarowe ponieważ dmg z czarów praktycznie nie wzrasta/wzrastają max obrażenia o wartość 40 na 10mlvl.
Myślałem, że jako duchowny będę siał spustoszenie wśród nieumarłych i nawracał niewiernych lecz na to się nie zanosi.

To może tapen tawis/bala hape tawis 'wojownik'.
Jak wygląda wzrost leczenia z tapena? W przeciągu 15mlvl średnie leczenie wzrosło o max 100.
Bala hape tawis - średnie leczenie stoi w miejscu lub jest podobnie jak z tapenem.
Można się jakoś dowiedzieć za ile leczyłbym woja, który posiada aure życia na sobie a ja magiem posiadałbym około 230mlvl?

Altrel
14-07-15, 15:23
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4072&stc=1&d=1436879970

Wykres u góry po lewej - 'tapen tawis'. Każde 0,1 ~ 160 punktów życia.
Wykres u góry po prawej - jak działałby w przypadku przyrostu liniowego i co stałoby się z leczeniem u zwiadowców (do odczytu na poziomie magii 50).
Wykres na dole po lewej - 'hape bala tawis'
Wykres na dole po prawej - 'hape bala tawis', gdy rycerz ma aure.

pawello13
14-07-15, 15:40
No tak ale ja zrobiłem rycerza, i nie poexpie na kościanych teraz, bo mocno biją , wcześniej inni expili robiąc 500k na 60 lvl. To zróbcie restart zeby kazdy miał równe szanse, nie no świruje, ale tak troche nie sprawiedliwie odbierac komus sile innym dawać, skoro mag narzeka ze nie moze solo expic to niech zrobi najta proste.

A kpiro wyrzuca ile bełtów? 3? Dlaczego najt ma tylko podwójne uderzenie? Może dajcie potrójne na 80 lvl czy coś /

inbass
14-07-15, 15:54
Ok, dzięki za wyjaśnienie. Kiedyś (w przyszłości bo nie chce tutaj spamu) założę oddzielny temat z pytaniami.

kompromis
14-07-15, 16:26
z tą różnicą Ypkis, że kpiro bije bełt co sekundę, a nie w pół sekundy 2 hity.

poiuyt321
14-07-15, 20:08
btw. u Wolanda nie działa komenda "Sprzedam wszystkie fiolki"
19:56 Shadowsil: sprzedam wszystkie fiolki
19:56 Woland: Gdybym miał własnego golema, z chęcią bym kupił tyle rzeczy na raz! Ale jestem tylko człowiekiem, dlatego mogę kupić najwyżej 100 przedmiotów naraz.
19:58 Shadowsil: tak
19:58 Woland: Nie wiem o czym mowisz...

Altrel
14-07-15, 20:10
Jeżeli przedmiotów jest więcej jak 100 to trzeba sprzedawać po 100. Wszystkie weźmie jeżeli jest ich mniej niż 100, więcej nie uniesie naraz jak sam stwierdził.

Altrel
14-07-15, 21:20
Nie da się u NPC Woland ani kupować, ani sprzedawać więcej niż 100 przedmiotów.

maciek99908
14-07-15, 22:02
Witam,
Dzięki aktualizacji rycerz 1h bije o 1/3 a nawet wiecej obrazen mniej. Jeżeli chceliście zrobic aby rycerz 1h używany był do gry zespołowej to w tym momencie powinniscie wszystkim gracza obnizyć skill 1h np do 100 i dac im wyjscie czy dadza pny w shield czy w cos innego jeżeli ma to być gra zespołowa. Wczesniej skill 1h warto było podnosić teraz niema to wiekszego sensu. W tym momencie czuję, że wbicie w postac która posiadam pnów w skill 1h było bez sensowne. Proszę o odniesienie sie do tego postu.

Altrel
14-07-15, 22:26
Jak już wspomniałem wcześniejszy system rósł szybko do broni o ataku 50 i 150 poziomu umiejętności, potem praktycznie obrażenia nie rosły, aktualnie wzrost jest liniowy i na późniejszych poziomach umiejętności/większym ataku broni osiąga się lepsze rezultaty niż przed zmianą systemu.

maciek99908
14-07-15, 22:37
mam bron z 45 ataku 150 skill 1h prawie 100 sily i bije z swietosci jako duchowny w nieumarle stwory po 100, 200 300 to zadko a przed tym bilem po 300 jak normalne hity więc nie wiem jak to dziala u was mam miec 200 skila czy jak? Dodam, że na lvlu 102 zebym bil po 100-200 w potwory to jest jakas kpina...

Altrel
14-07-15, 22:50
Wcześniejszy system dodałby jeszcze Panu około 50 obrażeń do końca gry i zapewne osiągnąłby to Pan do 120 poziomu. Aktualny system przewiduje wzrost liniowy zarówno za sprawą ataku broni jak i umiejętności. Sama wymiana broni na halnego na 130 poziomie spowoduje wzrost obrażeń maksymalnych o 40 i zyska Pan tym samym takie obrażenia jak przed zmianą systemu. Chcieliśmy, by obrażenia rosły od początku do końca, zarówno gdy zmieniamy broń jak i gdy awansujemy na kolejny poziom umiejętności, a nie jak to było dotychczas - szybko osiągało się maksimum.

ezzak
15-07-15, 03:14
Szkoda że tak późno, po restarcie, ale bardzo dobra zmiana, szkoda, że kiedy ja o tym pisałem, było zmieszane z błotem.

Altrel
15-07-15, 03:34
Szkoda że tak późno, po restarcie, ale bardzo dobra zmiana, szkoda, że kiedy ja o tym pisałem, było zmieszane z błotem.

Odpisywałem Panu wtedy, że nie mieliśmy możliwości wprowadzenia takich zmian z powodu braku odpowiednich mechanizmów. Większość wykonywanych prac technicznych nie jest dostrzegalna gołym okiem, a niestety zajmowały one 90% czasu.

ezzak
15-07-15, 14:34
Wszystko w porządku, lepiej późno niż wcale, teraz zapraszam do dalszej dyskusji w moim zgłoszeniu :)

Rayo
15-07-15, 15:15
Błąd z eskortą:
15:02 Eugieniusz: W dniu dzisiejszym do wyboru masz eksortowanie karawan do następujących lokacji: Bekalelu, Obóz Drwali, Kamieniołom Minotaurów oraz Raindar, którą wybierasz?
15:02 Kropelka: Raindar
15:02 Eugieniusz: To zadanie dla armii. Nie lubię ich, bo nie mam z tego zysku, ale niestety to nie twoje zmartwienie, gdyż ty dostaniesz zapłatę. O 10, 13, 16 i 19 spod Bramy Żelaznej odjeżdża karawana dla garnizonu stacjonującego przy tym, co kiedyś było miastem Raindarem. Na pewno to właśnie tę karawanę chcesz transportować?
15:02 Kropelka: tak
15:02 Eugieniusz: Dobrze. Ruszaj na północ do mojego człowieka Leopolda. Jeśli jeszcze nie uciekł, za co bym go dopadł i zwolnił od razu, to przydzieli ci karawanę do eskorty. Pamiętaj - godzina 3, 6, 9, 12, 15, 18 lub 21!

W dzienniku mam eskortę do Bekalelu.

Altrel
15-07-15, 15:38
Poprawione, wkrótce zostanie wgrane.

Kr92
16-07-15, 11:24
Jak po zmianach wygląda sytuacja duala, zasada dotycząca przeliczania kar dla broni <20atk i >20atk jest taka sama?

Altrel
16-07-15, 14:10
Jest taka sama.

pawello13
17-07-15, 21:33
Takie zmiany wprowadziliście że ludzie przestali grać :]

Altrel
17-07-15, 21:44
Takie zmiany wprowadziliście że ludzie przestali grać :]

Gra tyle osób ile grało.

pawello13
17-07-15, 21:50
Czyli prawie nikt :/ i to w piątek..

aleksy5885
17-07-15, 22:15
Ypkis co ty w ogole się dziwisz, że tak mało osób gra, zawsze tak było jak jedna ze stron przegrała/przestała grać .

ezzak
18-07-15, 02:59
nic nie poradzicie że większość graczy Tibii, nie wyobraża sobie gry bez bota :/ (moze i lepiej)

pawello13
18-07-15, 07:25
lepiej bez bota bo trudniej. ale moim zdaniem za bardzo utrudniaja..kosciane bija mocno w cholere, widm za malo , wolalbym expic szybko a jak padne tracic moze wiecej, bo wiesz pracuje, wroce to bym wbił coś w 2h jak moge pograc, a tak .. leci powoli ten lvl .. a jak zgine to potrafie stracic godzine gry, pozniej znow, i w sumie na - człowiek, choć z bonusami jest miazga. tylko ze jak sie skoncza, to trzeba isc z kims na hydry czy trolle, ale nie ma ludzi.. bo w sumie teraz w trakcie wychodzi ze z kims mozna ładnie expic, ale wlasnie z kims, wczoraj gralem nikogo nie bylo dzis nie ma nikogo. ;/ do tego te moje obrazenia na 80 lvl skill 130 prawie i 50 atak broni prawie max 300 ? albo 3 duchy z czego 1 na hit ? bo tak bywa.. troszke zraża to . w dodatku obrazenia od broni i swietosci i na hita ducha nie sciagac? rozumiem 1 na 20 ale w 10 jakis zawsze nie zleci. może to tylko moje tam wizje jakieś a reszta świata ma inne ale skoro to publiczne to wyrażam swoje zdanie

maciek99908
18-07-15, 17:08
Obrażenia rycerza są tragiczne po zmianie . Wasze rozumowanie jest bez sensu jak moze gracz z poziomem 100 nie zabic ducha na hita np..?? a juz nie mowie o tym ze jak sie jest duchownym to bic cos innego oprócz nieumarlych mija sie z celem. Ja nie widze waszego myślenia, zależy wam na wysoko lvlowych gracza . Nie zabardzo potraficie zmienic cos nie osłabiajac innych.... Wniosek z waszej latki taki. Wysoko lvlowe postacie maja wiekszy dmg a osoby okolo 100 lvl mniejszy brawo.... Jak można bic na 100 lvl przy 150 skill i bron 44 atk po 60 -100-200 -300 max przy czym to 300 to raz na 100 hitow.....

pawello13
18-07-15, 17:55
Tym bardziej że duch mogłby sobie na kościanych expić chociaż czasami bo i tak jeden resp także jedna góra dwie osoby na raz mogą expić to jeszcze mocne je robią.. zastanawiam się kiedy pojdziemy na tych bosow co mozna zobaczyc w wiki altaron ?;/ Niedość że nie masz PVP to PVM też słabe. Szkoda.

Altrel
18-07-15, 18:09
Obrażenia rycerza są tragiczne po zmianie . Wasze rozumowanie jest bez sensu jak moze gracz z poziomem 100 nie zabic ducha na hita np..?? a juz nie mowie o tym ze jak sie jest duchownym to bic cos innego oprócz nieumarlych mija sie z celem. Ja nie widze waszego myślenia, zależy wam na wysoko lvlowych gracza . Nie zabardzo potraficie zmienic cos nie osłabiajac innych.... Wniosek z waszej latki taki. Wysoko lvlowe postacie maja wiekszy dmg a osoby okolo 100 lvl mniejszy brawo.... Jak można bic na 100 lvl przy 150 skill i bron 44 atk po 60 -100-200 -300 max przy czym to 300 to raz na 100 hitow.....

Jeżeli zwróci Pan uwagę na wzory to na niskich poziomach umiejętności przyrosty są większe niż na wysokich właśnie po to, by niskopoziomowi Gracze nie odczuli aż tak bardzo zmian. Rozrzut obrażeń jest taki sam jak wcześniej. Na poprzednim systemie zadawał Pan wyższe obrażenia, ale zadawałby je Pan do końca gry, nie wzrosłyby za sprawą wymiany broni ani też wbicia umiejętności, aktualnie obrażenia rosną przez całą grę, wcześniej rosły do 100-120 poziomu. Gdyby wzór zapewnił Panu obrażenia takie jak przed zmianami to na 50 ataku broni i 180 poziomie umiejętności biłby Pan po 1000 co byłoby nielogiczne.

Marancza
18-07-15, 18:20
Ja wojem 111 lvl 150 skill 1h, 116 sily smoczy tasak +2 zabijam krasnale na... 1-2 hity, a mój łucznik 47 lvl ubija oficery na hita co jest nielogiczne

Altrel
18-07-15, 18:26
Ja wojem 111 lvl 150 skill 1h, 116 sily smoczy tasak +2 zabijam krasnale na... 1-2 hity, a mój łucznik 47 lvl ubija oficery na hita co jest nielogiczne

Proszę porównać parametry ataku broni, omijanie tarczy przeciwnika u zwiadowców, pod-profesje obu postaci. Wojownik 1-ręczny duchowny jest typowym blokerem, zwiadowca typowym dps w 1 cel. Każda kombinacja profesji/pod-profesji ma swoje przeznaczenie.

Aktualnie jako wojownik 1-ręczny alchemik nie ma Pan bonusów do ataku, a jedynie kary jeżeli bije żywiołami.

Altrel
18-07-15, 18:34
Tym bardziej że duch mogłby sobie na kościanych expić chociaż czasami bo i tak jeden resp także jedna góra dwie osoby na raz mogą expić to jeszcze mocne je robią.. zastanawiam się kiedy pojdziemy na tych bosow co mozna zobaczyc w wiki altaron ?;/ Niedość że nie masz PVP to PVM też słabe. Szkoda.

W pvp jako duchowny alchemik Pańska rola sprowadza się do bycia tankiem oraz zadawania obrażeń z bomb, które biją bardzo mocno. Może Pan również bardzo dobrze leczyć zarówno siebie jak i członków drużyny. Ze względu na bardzo dużą przeżywalność odcinać przeciwników ścianami mocy bez obawy o łatwe omdlenie.

Jedyna zmiana w kościanych smokach to zmiana obszarowego czaru z fizycznego na od śmierci, tak więc osoba z plecakiem mroku, tudzież używająca 'kostelnaar' otrzymuje mniejsze obrażenia niż przed zmianami. Smoki same w sobie nie były w ogóle wzmacniane.

Noratl
18-07-15, 18:40
tak tylko jeszcze nie dawno wojownik 1h nie był stricte blokerem, ja zamiast rozdać pny w tarcze, rozdałem w 1h i po ostatnich zmianach, ani nie uderzę, ani nie pobloczę, od jakoś 90 poziomu jak się to wszystko zaczęło w solo grze wyciągam coraz mniej expa (minimalnie bo minimalnie ale ta wartość powinna rosnąć), mimo 140 poziomu...

po za tym na wyższych lvlach wojownik 1h nie będzie już tak potrzebny, pozostałe profesje bez blokera będą osiągać większe ilości expa, ba już osiągają.

a ja jestem do końca życia zmuszony expić na kościanych lub upiorach i to tylko podczas bonusu nocnego.

Altrel
18-07-15, 18:49
Obrażenia cały czas rosną, więc zwiększa się doświadczenie/godzinę. Za sprawą zmian po prostu odbywa się to później niż przed zmianami. Wojownik 1-ręczny zawsze będzie potrzebny w legowiskach typu Bagienne Hydry, Gargantuany, oraz w walkach z bossami. Jeżeli jakieś legowisko drużynowe wymagające obecności wojownika nie zda egzaminu to potwory na nim zostaną przyspieszone, by wojownik był konieczny.

Noratl
18-07-15, 20:10
Obrażenia cały czas rosną, więc zwiększa się doświadczenie/godzinę. Za sprawą zmian po prostu odbywa się to później niż przed zmianami. Wojownik 1-ręczny zawsze będzie potrzebny w legowiskach typu Bagienne Hydry, Gargantuany, oraz w walkach z bossami. Jeżeli jakieś legowisko drużynowe wymagające obecności wojownika nie zda egzaminu to potwory na nim zostaną przyspieszone, by wojownik był konieczny.

osłabienie o 10% odes rago dla wojownika 1h i teraz po ostatniej aktualizacji widzę że bije jeszcze mniej, to jest wzrost obrażeń? rozdam pny, a z miesiąc się dowiem że wojownik dostanie znowu nerfa na dmg. Coś strasznego.

Dalej robicie grę w ten sposób, że co update najlepiej zrobić nową postać.
W dodatku kilka nieogarniętych osób popłakało o zwiadowcy i dostał takim kozakiem ze jezus maria, przed resetem grałem zwiadowcą i największym jego mankamentem było to że magowie biją po 2k+ z sd i za ciężka amunicja, teraz non stop ktoś płacze i non stop coś otrzymuje, to zrobiło się wręcz zabawne.

neilran
18-07-15, 20:17
Nie będę sie denerwował już, niech to co zrobiłem wczoraj będzie wystarczającym komentarzem Mistrzu Gry. Altaron taki niezbalansowany.

Altrel
18-07-15, 20:18
osłabienie o 10% odes rago dla wojownika 1h i teraz po ostatniej aktualizacji widzę że bije jeszcze mniej, to jest wzrost obrażeń? rozdam pny, a z miesiąc się dowiem że wojownik dostanie znowu nerfa na dmg. Coś strasznego.

Dalej robicie grę w ten sposób, że co update najlepiej zrobić nową postać.
W dodatku kilka nieogarniętych osób popłakało o zwiadowcy i dostał takim kozakiem ze jezus maria, przed resetem grałem zwiadowcą i największym jego mankamentem było to że magowie biją po 2k+ z sd i za ciężka amunicja, teraz non stop ktoś płacze i non stop coś otrzymuje, to zrobiło się wręcz zabawne.

Już wyjaśniałem czemu wojownik 1-ręczny ma 10% słabsze 'odes rago', a 2-ręczny 'rago tote'. W ostatniej łatce zmianie uległo tempo przyrostu zadawanych obrażeń, nie zostały one jakkolwiek zmniejszone, może Pan bić więcej niż przed zmianami jeżeli osiągnie odpowiednie wartości ataku. Został wprowadzony system jaki chcieli Gracze - prosty system liniowy, gdzie nie ma blokowania się obrażeń za sprawą umiejętności i gdzie obrażenia rosną całą grę.

Zwiadowcy nie zostali wzmocnieni, ich amunicja została dostosowana do broni 2-ręcznych, gdyż takie jest założenie tej postaci, nadal wojownik 2-ręczny ma mocniejsze bronie niż zwiadowca. Dodatkowo jeżeli spojrzy Pan na listę zmian to puginały zostały osłabione. Wcześniej zwiadowca zyskał 1 kratkę kosztem celności, itp.

Altrel
18-07-15, 20:22
Nie będę sie denerwował już, niech to co zrobiłem wczoraj będzie wystarczającym komentarzem Mistrzu Gry. Altaron taki niezbalansowany.

Trudno bić bardzo dużo będąc typowym supportem/tankiem 1-ręcznym duchownym-alchemikiem, każda postać ma swoje przeznaczenie.

inbass
18-07-15, 20:32
Dzięki dostosowaniu amunicji do broni 2h zwiadowca dostał lekkiego buffa (myślę, że należało to się tej klasie). Czekam aż inni wojownicy sprawdzą i opiszą tego woja po zmianach bo póki co to widzę tylko płacz i źdźbła konkretów wymieszane z żalem.

Z relacji kolegi wynika, że mając jedna z najlepszych broni i dość dużego skilla 1h;rozdanych pn w tarcze/broń/siłę bije on mniej/podobnie.

Co do maga to czekam na jakieś udogodnienia pve bo wszystko póki co kręci się w okół pvp/zwiada/woja.

Noratl
18-07-15, 20:36
Trudno bić bardzo dużo będąc typowym supportem/tankiem 1-ręcznym duchownym-alchemikiem, każda postać ma swoje przeznaczenie.

ale to jest altaron... prosta zasada, jeżeli coś bije więcej niż ja się leczę i potrzebuje maga duchownego, to wtedy może mnie zamienić wojownik nekro 2h, bo może to będzie droższe rozwiązanie, ale będzie zadawał dodatkowy dmg i to pokaźny dmg, więc można skreślić jednego shootera, w ten sposób suma sumarum = większy dmg; większy exp; większy profit.

dziękuje, znajdźcie sobie testerów którzy to ogarną, zobaczycie jakim piątym kołem u wozu staje się w przyszłości wojownik 1h.
z jednym shooterem wojownik też nigdzie nie pójdzie bo jak ma stać jak klocek to lepiej żeby go nie było...

neilran
18-07-15, 21:03
Trudno bić bardzo dużo będąc typowym supportem/tankiem 1-ręcznym duchownym-alchemikiem, każda postać ma swoje przeznaczenie.

Więc dlaczego żeby grać rycerzem trzeba przeczytać pół forum?
Zwiad i mag, niezależnie jakie subprofesje wybiorą rozwijają te same skille.

W przypadku rycerza sprawa nie wygląda tak łatwo, dylemat za dylematem i masa sprzeczności na forum, oraz u 'doświadczonych' graczy którzy nie zawsze wiedzą co mówią.

pawello13
18-07-15, 21:16
Ale skoro mam być tankiem to dla kogo jak mało kto gra?

A może by tak zrobić jakąś też najniższą granicę hita? Nawiązując do tych duchów i krasnali, których nie zabijamy na strzała. Coś w stylu że na danym poziomie tego i tego bije tyle i tyle, ale żeby to było np od 140-300 zawsze i jak wzrośnie skill to 144-304 i tak dalej. Chętnie bym poszedł blokować.. ale nie mam z kim za bardzo. Wykluczyć te hity po 50, przecież jak trafie to mam takie skille poiziom itd ze musi być pierd**nięcie przecież.. A nie że jakby mi się miecz wymykał albo bym nim rzucał w potworka.

Nie tylko ja narzekam. Jak widać. Teraz nie mam bonusu i jak nie ma nocy to mi sie nawet na exp ruszyć dupy nie chce.

neilran
18-07-15, 21:23
Nie tylko ja narzekam. Jak widać. Teraz nie mam bonusu i jak nie ma nocy to mi sie nawet na exp ruszyć dupy nie chce.

Dlatego duchem ele wolałem górskie, przyjemniejsza gra tam jest.

pawello13
18-07-15, 21:42
No ja błąd zrobiłem że alchemika zrobiłęm, bardzo żałuję. Ale nie ma odwrotu.

Altrel
18-07-15, 22:04
Ale skoro mam być tankiem to dla kogo jak mało kto gra?

A może by tak zrobić jakąś też najniższą granicę hita? Nawiązując do tych duchów i krasnali, których nie zabijamy na strzała. Coś w stylu że na danym poziomie tego i tego bije tyle i tyle, ale żeby to było np od 140-300 zawsze i jak wzrośnie skill to 144-304 i tak dalej. Chętnie bym poszedł blokować.. ale nie mam z kim za bardzo. Wykluczyć te hity po 50, przecież jak trafie to mam takie skille poiziom itd ze musi być pierd**nięcie przecież.. A nie że jakby mi się miecz wymykał albo bym nim rzucał w potworka.

Nie tylko ja narzekam. Jak widać. Teraz nie mam bonusu i jak nie ma nocy to mi sie nawet na exp ruszyć dupy nie chce.

Jest taka dolna granica, wynosi 1/3 uderzenia maksymalnego. W innej formie nie będzie wprowadzana - za to ile finalnie obrażeń otrzymuje potwór odpowiadają jego atrybuty tarczy i pancerza, w potwory typu mag bije się więcej niż w potwory typu rycerz. Poziom w ogóle nie wpływa nie obrażenia, liczą się umiejętności i wartość ataku broni.

Altrel
18-07-15, 22:12
ale to jest altaron... prosta zasada, jeżeli coś bije więcej niż ja się leczę i potrzebuje maga duchownego, to wtedy może mnie zamienić wojownik nekro 2h, bo może to będzie droższe rozwiązanie, ale będzie zadawał dodatkowy dmg i to pokaźny dmg, więc można skreślić jednego shootera, w ten sposób suma sumarum = większy dmg; większy exp; większy profit.

dziękuje, znajdźcie sobie testerów którzy to ogarną, zobaczycie jakim piątym kołem u wozu staje się w przyszłości wojownik 1h.
z jednym shooterem wojownik też nigdzie nie pójdzie bo jak ma stać jak klocek to lepiej żeby go nie było...

To nie jest 'altaron' to jest mentalność ludzi, którzy chcą widzieć duże liczby na liczniku doświadczenia/godzinę. W tej wyliczance 'więcej' zapomniał Pan dodać więcej kombinowania, by nie wybiegło za dużo potworów, więcej przypadków omdlenia samego blokera, więcej przypadków omdlenia członków drużyny za sprawą jego omdlenia. Czy większy profit? Zależnie jakie potwory i ile uhów będzie musiał użyć. W przypadku wojownik 1-ręczny duchowny + mag duchowny jest 'hape tawis' + 'bala hape tawis' co wielokrotnie wystarczy do wyleczenia się, nekromanta alchemik musi używać mikstur/uhów.

CySiO
18-07-15, 22:23
@Noratl
Takiego dostał buffa, że za kratkę zasięgu 100% obrażeń (co nie dodaje, żadnych obrażeń, pozwala wygodniej expić oraz pozwala na bicie czarnoksiężników) została osłabiona celność. Więc nie wiem gdzie ty widzisz jakikolwiek zmiany podnoszące dmg. Więc nie pierdol, że zwiadowca został kozakiem.

ezzak
18-07-15, 22:30
Przecież te zmiany w obrażeniach to najlepsze co weszło w tej łatce, sami wiecie, że o wojowniku jednoręcznym mówiliśmy na VC - "Rozdaj w 1h do 130-140, później tarcza, bo dmg się i tak nie zmienia". Teraz jest wzrost liniowy, na małym poziomie umiejętności - mniejsze obrażenia, ale za to opłacalne stało się podnoszenie jej na wysokie poziomy.
Zmiany w ataku broni zwiadowcy są ostatnim buffem jaki był potrzebny tej klasie (na moje oko, teraz nie mam żadnego zwiadowcy). Zmiana skalowania run pocisku śmierci - to była kosmetyczna zmiana, obrażenia moje (Azare) nie wzrosły znacząco, chociaż jest lepiej, myślę, że było to konieczne ze względu na odblokowanie pocisków (900-1000 z pocisku mroku, a 1250-1500 z pocisku śmierci, przy ogromnej różnicy cenowej nie było fair)

Jedyne na co mogę teraz zwrócić uwagę, to rzeczywiście, dużo bardziej jest opłacalne expienie z blokerem 2h nekro+alch + siocher, niż jak z blokerem 1h duchownym, ale jest tego odpowiednia cena:

* Trzeba znaleźć tego siochera
* Bloker 2h wymaga wyższego poziomu na tym samym expowisku niż bloker 1h

Noratl
19-07-15, 03:57
@Noratl
Takiego dostał buffa, że za kratkę zasięgu 100% obrażeń (co nie dodaje, żadnych obrażeń, pozwala wygodniej expić oraz pozwala na bicie czarnoksiężników) została osłabiona celność. Więc nie wiem gdzie ty widzisz jakikolwiek zmiany podnoszące dmg. Więc nie pierdol, że zwiadowca został kozakiem.

prawie o połowę mniejsza waga strzał/bełtów; znacznie zmniejszona ilość many za hape odes kpiro, znowu dodanie ataku do bełtów, zwiększona zależność atak/dmg. ja przed resetem palkiem biłem mniej z kpiro niż mag z sd w dodatku mag mógł częściej bić to sd. cain cpiro które nie wiadomo po chuj było bo serio nic nie robiło "nie działało", bicie w secie na dysta tyle co bez setu (15 walki dystansowej w zestawie)

plus do tego dochodzi niesamowite osłabienie wojownika... mag też dostał po dupie w porównaniu do tego co było przed resetem. więc suma sumarum teraz jest propagowanie palka. aczkolwiek też bym grał palkiem, jak by nie to że postanowiłem wybrać nekro - elementaliste, co jest parodią, alchemika nie bierze się żeby bawić się w alchemię, tylko żeby dmg był przyzwoity...

pawello13
19-07-15, 12:13
W sumie Altrel, chyba zrozumiałem swoją funkcję jako Rycerza Duchownego i Alchemika, postaram się wczuć w to . Zobaczymy jak to będzie . Przespałem się z tym zobaczymy jak to będzie. Widzę , że brakuje takich rycerzy i postaram się być wytrwały a serwer nie będzie umiał się beze mnie obejść hah :D

jacobs93
19-07-15, 16:28
W skrócie:
Blablabla>nowe czary>blabblabla>obliczenia>blabla>runy>npc>blABblala>screeny :)

Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać, tak topornie się czyta te newsy :/ fajnie, że się coś dzieje.. może jak wejdziecie w OTC oficjalnie jak spora ilość waszych graczy, która od dawna do gry w Altaron go używa to ruszy na dobre :)

Altrel
19-07-15, 16:58
W skrócie:
Blablabla>nowe czary>blabblabla>obliczenia>blabla>runy>npc>blABblala>screeny :)

Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać, tak topornie się czyta te newsy :/ fajnie, że się coś dzieje.. może jak wejdziecie w OTC oficjalnie jak spora ilość waszych graczy, która od dawna do gry w Altaron go używa to ruszy na dobre :)

Rozumiem, że ta spora ilość Graczy = Pan i nie przeszkadzają Panu ciągłe debugi, błędy graficzne i wszystkie pozostałe mankamenty jak wyświetlanie umiejętności w nieprawidłowych miejscach.

Kagrenak
19-07-15, 23:25
Do kiedy trwa promocja na SS ?

Altrel
19-07-15, 23:28
Nie posiadamy takich informacji. Gdy będzie się zbliżała do końca zostaniemy o tym poinformowani i przekażemy Państwu takową informację.

jacobs93
20-07-15, 23:56
Cieszy mnie profesjonalizm z jakim odnosicie sie nawet do sceptycznie nastawionych ludzi co do niektórych zmian :P Jednak mimo wszystko uwazam ze newsy powinny byc pisane nieco lzej, bo czytajac je mam wrazenie ze czytam wiadomosci na wp :p co do bledow we wlasnorecznie skompilowanych OTC pod altaron, owszem sa, ale niektorym graczom przynosza pewnie JAKIES korzysci skoro takich uzywaja. Czekam w takim razie na oficjalny i zabezpieczony OTC od Was :) + na wdrozenie mgly, ktora mam nadzieje nie pozostanie legenda, ciekaw jestem jak to bedzie wygladac