PDA

Zobacz pełną wersję : Strata poziomu


Choinek
24-06-11, 10:36
Witam! Dzisiaj w nocy siedziałem sobie przed Altaronem i biłem poziom. Poświęciłem na to ponad godzinę, była może 3-4 nad ranem, nie wiem. Dzisiaj rano się zalogowałem i wszystko jak krew w piach. Byłem już bliziutko osiągnięcia następnego poziomu (29), teraz nie mam jeszcze 28 (czyli tak, jakbym w ogóle się w nocy nie zalogował). Pieniądze z banku też zniknęły, stamina jest na full (specjalnie wyczerpałem całą, nie zdążyłaby się raczej odnowić). Poziom magiczny, no dosłownie wszystko tak, jakbym w ogóle się nie zalogował!

Ktoś może napisać, że ten poziom to chwilka bla bla bla, ale ja cenie sobie swój czas. Miałem godzinę w nocy, to ją wykorzystałem. Rzadko gram, pracuję i studiuję w międzyczasie (+ jest sesja właśnie...) stąd taka sytuacja mnie bardzo irytuje, bo godzina to dla mnie dużo, szczególnie, że w tygodniu mogę pograć może właśnie z jedną (!) godzinę, a nie naparzać całymi dniami jak większość osób.

Co jest w tym wszystkim najgorsze? Nie jestem kretynem, żeby nie domyślić się, że najzwyczajniej na świecie była cofka serwera, szczególnie, że faktycznie jak już kończyłem grać i trzaskałem tylko runy w celu uzupełnienia magicznego - wywaliło mnie z gry i jak się okazało serwer był offline.

Dlaczego nie ma o tym cofnięciu żadnej wzmianki? Dlaczego osoby, które wtedy grały nie otrzymają żadnej rekompensaty? Nie wierzę, że byłem wtedy sam online na serwerze.

Płaczący nad stratą i ubolewający nad cierpieniami tego świata czekam na odpowiedź administracji,
Choinek.

Dark Fury
24-06-11, 11:34
Hmm dziwne. Wydaję mi się, że to tylko jednorazowa sytuacja, która przydarzyła się tylko Tobie. Tak się składa, że też wylogowałem koło 3-4, a wcześniej ostro trenowałem, ale żaden skill mi nie ucierpiał.

Pozdrawiam.

Choinek
24-06-11, 11:49