PDA

Zobacz pełną wersję : Zręczność


batoj
30-05-15, 11:07
Skoro zręczność jest tak ważna przy biciu z łuku/kuszy to czemu nie rośnie podczas bicia z w/w broni, a ryckowi idzie siła jak atakuje z miecza ?

Altrel
30-05-15, 11:26
Panu również rośnie siła podczas atakowania łukiem/kuszą.

Kr92
30-05-15, 15:43
Odpowiedź godna naszych kandydatów na prezydenta, sorry nie mogłem się powstrzymać, ale chyba chłopak nie takiej odpowiedzi się spodziewał.

Arkon
30-05-15, 16:17
Też się o to pytałem, wolałbym widoczny wzrost zręczności niż jakąś siłę, co zwiadowi idzie jak krew z nosa.

Psimgoth
30-05-15, 20:15
hahahahah Altrel chyba coś pił ;D

Altrel
30-05-15, 21:00
Jeżeli przeczytają Państwo pierwszy post to zauważą, że nie jest on propozycją a pytaniem z dwiema składowymi - czemu zwiadowcy nie rośnie zręczność atakując z dystansu, a wojownikom atakującym bronią rośnie siła? Rozbijając je na elementy na 1 plan wychodzi zarzut - wojownikowi rośnie umiejętność dodatkowo, a zwiadowcy nie. Wyjaśniłem, że mechanizm działa w obu przypadkach jednakowo, mam nadzieję, że teraz Panowie rozumieją.

Mysliwy
31-05-15, 01:01
Ależ drogi MG Altrelu, to jest w 100% logiczne i masz rację. Jednak trzeba też spojrzeć na to z tej strony, że mimo iż teoretycznie obie profesje dostają to samo, to w praktyce większe korzyści uzyskuje rycerz, dla którego siłą jest ważniejsza.
Dlatego uważam, że zwiadowca powinien otrzymywać zręczność, a nie siłę.
Poza tym bardzo proszę o ponowne wypowiedzenie się w temacie dotyczącym zakupu run w sklepie.
Chciałbym zauważyć, że ten temat nie dotyczy wbrew pozorom tylko maga, ale także innych profesji, a w szczególności właśnie rycerza.
Wydaje mi się dziwne, że rycerz musi bardzo często tworzyć nową postać, tylko po to aby mieć UH'y. Uważam, że tworzenie drugiej postaci w ogóle nie jest zgodne z duchem rpg. Identycznie sytuacja wygląda u maga, który musi tracić nawet ok. 1h na klinanie kilku przycisków na klawiaturze jak idiota, by zrobić podstawowe runy, które potem może wykorzystać w normalnej grze. Nie każdy ma możliwość i chęć tracić 1h z życia, by zrobić zwykłe runy na exp. W tym czasie można zarobić więcej w normalnym życiu, choćby nawet sprzedając konta szlachedzkie. Jeżeli altaron ma rzeczywiście zdobyć nowych użytkowników, to powinien mimo wszystko w pewnym stopniu iść z duchem czasu, a już na pewno nie zmuszać graczy do tracenia ogromnej ilości czasu na czynności nie wymagające żadnych umiejętności i wiedzy, a dodatkowo bardzo męczące i odbierające przyjemność z gry.
Powinien raczej dawać jak najwięcej przyjemności i satysfakcji z gry. Trudność powinna polegać przede wszystkim na skomplikowanych zadaniach i przydatności dużej zręczności podczas walk.
Podrawiam

batoj
31-05-15, 14:25
Drogi MG z 20 siły obczaj sobie ile musisz strzał wystrzelić, żeby wbić chociaż 5% skilla

Aceb
31-05-15, 17:41
Ależ drogi MG Altrelu, to jest w 100% logiczne i masz rację. Jednak trzeba też spojrzeć na to z tej strony, że mimo iż teoretycznie obie profesje dostają to samo, to w praktyce większe korzyści uzyskuje rycerz, dla którego siłą jest ważniejsza.
Dlatego uważam, że zwiadowca powinien otrzymywać zręczność, a nie siłę.
Poza tym bardzo proszę o ponowne wypowiedzenie się w temacie dotyczącym zakupu run w sklepie.
Chciałbym zauważyć, że ten temat nie dotyczy wbrew pozorom tylko maga, ale także innych profesji, a w szczególności właśnie rycerza.
Wydaje mi się dziwne, że rycerz musi bardzo często tworzyć nową postać, tylko po to aby mieć UH'y. Uważam, że tworzenie drugiej postaci w ogóle nie jest zgodne z duchem rpg. Identycznie sytuacja wygląda u maga, który musi tracić nawet ok. 1h na klinanie kilku przycisków na klawiaturze jak idiota, by zrobić podstawowe runy, które potem może wykorzystać w normalnej grze. Nie każdy ma możliwość i chęć tracić 1h z życia, by zrobić zwykłe runy na exp. W tym czasie można zarobić więcej w normalnym życiu, choćby nawet sprzedając konta szlachedzkie. Jeżeli altaron ma rzeczywiście zdobyć nowych użytkowników, to powinien mimo wszystko w pewnym stopniu iść z duchem czasu, a już na pewno nie zmuszać graczy do tracenia ogromnej ilości czasu na czynności nie wymagające żadnych umiejętności i wiedzy, a dodatkowo bardzo męczące i odbierające przyjemność z gry.
Powinien raczej dawać jak najwięcej przyjemności i satysfakcji z gry. Trudność powinna polegać przede wszystkim na skomplikowanych zadaniach i przydatności dużej zręczności podczas walk.
Podrawiam

Widać, że wykazujesz się brakiem zrozumienia i logiki, która działa w tej grze. Poza tym, jak nie masz czasu to czemu wybrałeś taką klasę, a nie inną. Wybierając klasę, musisz liczyć się z tym że ma też jakieś minusy.