PDA

Zobacz pełną wersję : Mikstura celności


paaaprikos96
27-05-15, 21:30
Dobry wieczór,
Mam taką małą koncepcję. Dotyczy ona dokładnie mikstur celności. Jak wiemy, daje graczowi możliwość zwiększenia umiejętności walki dystansowej na krótki okres czasu.
Kiedy jeszcze Altaron był w wersji, w której nie było siły, tylko tzw. 'fist fighting' był sobie taki pierścień (pierścień siły), którego właściwości zostały zmienione wraz (chyba) z aktualizacją (początkowo zwiększał umiejętność walki bronią bodajże dwuręczną, teraz dodaje nam nieco siły, w końcu to pierścień siły :uśmiech7: ).

Moja propozycja jest taka: w związku ze zmienioną niedawno mechaniką uderzeń zwiadowcy (celność zmieniona na 92.5%) proponuję zrobić także mały 'remake' tejże mikstury celności. Mianowicie, zamiast dodawać graczowi bonus w postaci zwiększenia umiejętności walki dystansowej to dodawałaby bonus do celności, powiedzmy 3-5% (może losowo w tym bądź innym przedziale, może stała wartość). W końcu ta mikstura nazywa się 'miksturą celności' a nie 'miksturą dystansową' czy coś w ten deseń :uśmiech7: .
Także oceniajcie pomysł, wypowiadajcie się śmiało, proszę także administrację o wypowiedzenie się na tenże temat, być może dodanie jakichś koncepcji w tej materii.
Tymczasem pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :oczko:
Karnemelk :uśmiech:

pan
27-05-15, 21:45
Ciekawy pomysl. Jestem na tak ;)

kompromis
28-05-15, 06:23
Prawdę mówiąc... lepiej byłoby tego pota zostawić w dysta. Nielepiej wbić dobrze 2 dziwne symbole? :<

ares88
28-05-15, 10:43
a czy dziwny symbol nie dodaje czasami szczęścia?

paaaprikos96
28-05-15, 10:53
@up Dodaje, co powoduje zwiększenie się celności.
@2up Zawsze można dodać jakiegoś potiona, który by dodawał tą celność. A dziwne symbole o wiele trudniej jest zdobyć od mikstur celności.

Arkon
28-05-15, 13:36
trzeba byłoby to przetestować! ale pomysł może być trafiony.

Dinoo20
28-05-15, 13:44
Całkiem dobry pomysł, stworzenie nowej miksturki to nie jest chyba duży problem. Taka miksturka mogłaby poprawiać celność o 5% na powiedzmy 30sek.

Kr92
28-05-15, 13:47
A może poprostu nowy czar "skupienie" działający na zasadzie aur, zwiększający celność. Rycerz ma caina, mag aury, niech zwiad ma coś na celność. Chodź i przerobienie mikstury celności nie wydaje się złym pomysłem tym bardziej, że do dista zostają dalej czujności.

Catthon
28-05-15, 14:16
A ja jestem za tym, by po prostu mikstura celności dawała i celność (+5%) i umiejętność walki dystansowej.
Niewiele osób lata na nich cały czas, zaś bonus 5% celności naprawdę niewiele daje i zmienia. Może być więc miłym dodatkiem dla zwiadowców na dzień dziecka.

Nie ma co zbytnio kombinować.

Dinoo20
28-05-15, 17:51
5% celności niewiele zmienia? Dostajemy wtedy 97,5% celności, do tego kusza z bonusem i mamy prawie 100%. To ogromna różnica.

viviane
28-05-15, 19:12
5% celności niewiele zmienia? Dostajemy wtedy 97,5% celności, do tego kusza z bonusem i mamy prawie 100%. To ogromna różnica.

5% celności z takiej mikstury oznacza 5% więcej z 92.5%, więc nowa celność: 92.5%*1.05=97.125%
Nie czepiam się, piszę tylko w kwestii informacji :)

Dinoo20
28-05-15, 19:27
Nadal to prawie 5% więcej ;p mieć 92,5 a 97% celności to raczej duża różnica

paaaprikos96
28-05-15, 20:36
Ewentualnie jakaś w miarę cenna mikstura, która dodaje 5% umiejętności (wszystkich bądź wybranych względem profesji).

Catthon
28-05-15, 20:39
Policz ile oszczędzasz mając 5% celności więcej przez te x minut (nie pamiętam już ile trwa mikstura) względem kosztu mikstury.

paaaprikos96
28-05-15, 23:11
Pamiętaj też, że na mikstury można zbierać składniki, a nie tylko je kupować. Mikstury spadają też z niektórych potworów. Jeżeli chodzi o tą potencjalnie nową, to wiadome, że jesli by była dobra, to jej koszt też nie byłby super niski.

paaaprikos96
31-05-15, 11:37
Odświeżam i proszę o wypowiedzenie się administracji
Pozdrawiam :oczko:

Catthon
31-05-15, 11:39
to może dodamy do mikstur dla woja co dają skila 1% do kryta ?

Wstaw przecinki albo zrób coś z tym, bo po prostu nie rozumiem.