PDA

Zobacz pełną wersję : Mag duchowny alchemik


Ezreal
23-05-15, 21:57
Witam ,chciałbym zaproponować coś dla maga duchownego alchemika.

Mało kto wybiera te subprofesje razem a ja się nie spotkałem jeszcze z nikim kto by ją wybrał. Według mnie mag duchowny-alchemik to typowy support.

Proponuje tej klasie zwiększyć przeżywalność - podnieść punkty życia o 15%.

I tak mag ma ich na tyle mało ,że chwila nieuwagi, lag kończy się omdleniem naszej postaci, może te 15% więcej życia zachęci kogoś bo na tą chwile nikt nie jest zainteresowany. Chyba ,że ma jakieś inne aspekty o których nie wiem?

Pozdrawiam

sokon12
24-05-15, 00:37
ogolnie mag duch ele lub alch to jest suport to jest postac ktora ma leczyc nie widze tutaj logiki w zwiekszeniu hp raczej bym zrobil cos na zasadzie im wiekszy m lvl tym mniej many na sio

Ezreal
24-05-15, 18:59
A ja widzę logikę- jest to profesja która ma wspierać drużyne nie jest dmg dealerem i jest niezbędna na wyższych poziomach na wspólnych wypadach. Zwiększenie życia poprawi minimalnie przeżywalność i tez szanse drużyny na przetrwanie na trudniejszych wypadach. 15% z 500 go to 75. Uważam ze nie jest to kolosalna różnica.

To jest moja propozycja, jeżeli ktoś ma jakiś pomysł jak mozna poprawić maga duch alchem zapraszam do dyskusji.

paaaprikos96
24-05-15, 21:07
500 hp ma mag na poziomie ok. 64-65. Na wyższych to już te 15% myślę, że robi przewagę sporawą: taki mag nie zginie od czyichś 'nutek', czyjegoś ue'ka. Mimo wszystko magowie podczas wypadów na te silniejsze potwory w znacznej większości zakładają 'utamki'. Na takim bossie, co bije po kilka tysięcy to mało zmieni to czy taki mag będzie miał te 150 hp więcej. Do podwyższenia hp służą klejnoty, którymi się ulepsza uzbrojenie. Dlatego myślę, że nie tędy droga do polepszenia maga duchownego alchemika. Co nie oznacza, że tej kombinacji subprofesji dla czarodzieja nie należy nieco zmodyfikować , że tak się wyrażę, do stanu używalności. :oczko:
Pozdrawiam
Karnemelk

CySiO
24-05-15, 21:15
Weźcie pod uwagę, że taki mag na 200+ lvl będzie miał już dosyć dużo hp. 15% to mega przesada, na większym lvl byłby nie do zabicia, gdyby złożył dobry set na hp + tapen tawis. 5% może i tak, patrzymy przecież na grę na wysokim lvl, bo wcześniej i tak nic nie daje.

Ezreal
24-05-15, 21:28
Na 200 poziomie miałby 300 hp wiecej niz inny mag.. Czy spora roznica to nie wiem nigdy nie miałem takiego poziomu.

Fakt jest taki ze na bossach pierscienie sie uzyw wiec moj argument polegl.

W takim razie moze alchemik powinnien miec wiecej many?
Alchemik w druzynie dodaje % many wiec mialo by to podstawy.

Bynio
25-05-15, 09:09
A jestem za zwiększeniem tego 10-15% hp mag/duch, myślę że będzie to jakaś rekompensata za te sio które stoi cały czas w miejscu.
Małe pytanko, ile teraz bije mag/nekro z sd na większym poziomie?

Catthon
25-05-15, 09:38
Rozumiem dlaczego, ale nie rozumiem w jaki sposób.
W jaki sposób profesja Alchemika ma wpływać na ilość ogólnego hp?