PDA

Zobacz pełną wersję : Parę propozycji.


ares88
22-05-15, 21:01
1. Paral znika po zabiciu moba/gracza, który nas sparaliżował, oczywiście reszta zostaje tak jak wcześniej możemy go zdjąć czarem.
2. Moby atakujące z dystansu mogą atakować spoza ekranu tylko obszarówkami, inne typu paraliż/wyssanie many/ atak energią lub innym żywiołem/strzałami, dopiero gdy będą widoczne dla naszej postaci na ekranie, tak by były równe szanse.
3. Możliwość sprzedaży wszystkich amuletów/pierścieni u NPC/lub zrobić na ich sprzedaż zadanie.
4. Zakładane kilka razy, przywrócić opcję regulacji światła w kliencie, kto chce utrzymać klimat niech nie rozjaśnia.
5. Dodać tarczę z okiem jak na Tibii, odpowiednik Bonelord Shield.
6. Pewnie temat już zakładany, ale napiszę, dodać NPC umożliwiający wstawianie przedmiotów na sprzedaż przez graczy, zapewne posypią się komenty o popsucie klimatu itd.
7. Zmniejszyć szybkość bicia wszystkich mobów mających lekki fast attack.

Altrel
22-05-15, 22:43
1. Paral znika po zabiciu moba/gracza, który nas sparaliżował, oczywiście reszta zostaje tak jak wcześniej możemy go zdjąć czarem.

Paraliż jest efektem takim samym jak podpalenie, porażenie, zatrucie. Organizm zwalczy go samoczynnie wyłącznie w momencie interwencji Gracza lub też po upływie pewnego czasu na wskutek automatycznej regeneracji i osłabnięcia oddziaływania tegoż efektu. Nie mamy tutaj do czynienia z wiązaniem magicznymi łańcuchami, które znikałyby w chwili śmierci maga.

2. Moby atakujące z dystansu mogą atakować spoza ekranu tylko obszarówkami, inne typu paraliż/wyssanie many/ atak energią lub innym żywiołem/strzałami, dopiero gdy będą widoczne dla naszej postaci na ekranie, tak by były równe szanse.

Nie ma czegoś takiego jak równe szanse w walce PVE. Potwór nie uderzy w ułamku sekundy po zmianie przez Gracza piętra, natomiast Gracz może schodzić i bić czarami bez obaw, że zostanie trafiony czarem. Gracz może chować się za blokerem i atakować główny cel natomiast potwór nie ma możliwości wysłania swojego przyzwańca w celu sprowokowania (zmiany celu) Gracza. Nie wiem też jak wygląda to od strony technicznej na obecnym kliencie.

3. Możliwość sprzedaży wszystkich amuletów/pierścieni u NPC/lub zrobić na ich sprzedaż zadanie.

Każde wprowadzenie przedmiotów do sklepu kończy się narzekaniem, że czemu tak mało. Normalnym jest, że za pierścień życia spadający bardzo często ze złych oczu cena wynosiłaby około 2 srebrników, więc praktycznie nikt by ich nie sprzedawał. Czym innym jest cena względem dostępności, a czym innym to co chcieli otrzymać Gracze.

4. Zakładane kilka razy, przywrócić opcję regulacji światła w kliencie, kto chce utrzymać klimat niech nie rozjaśnia.

Regulacja nie zostanie przywrócona. W grze jest dostępnych wiele źródeł światła.

5. Dodać tarczę z okiem jak na Tibii, odpowiednik Bonelord Shield.

Nie rozumiem sensu wprowadzania takiego przedmiotu.

6. Pewnie temat już zakładany, ale napiszę, dodać NPC umożliwiający wstawianie przedmiotów na sprzedaż przez graczy, zapewne posypią się komenty o popsucie klimatu itd.

Taki NPC został już napisany i wejdzie wraz z nowym systemem.

7. Zmniejszyć szybkość bicia wszystkich mobów mających lekki fast attack.

Nie rozumiem sensu tej zmiany. Mag i Zwiadowca uciekają, więc to w ich przypadku niczego nie zmienia, psuje natomiast zdobywanie umiejętności obrony przez wojowników jednoręcznych, za to ułatwia im zdobywanie doświadczenia, które w ich przypadku i tak jest najłatwiejsze.

neilran
22-05-15, 23:20
6. Pewnie temat już zakładany, ale napiszę, dodać NPC umożliwiający wstawianie przedmiotów na sprzedaż przez graczy, zapewne posypią się komenty o popsucie klimatu itd.

Taki NPC został już napisany i wejdzie wraz z nowym systemem.

"Nowy system" - mowa o nowej grze, autorskim silniku?

Altrel
22-05-15, 23:37
Nie, mowa o systemie NPC na ten silnik, który zostanie skończony, gdy uporamy się z innymi kwestiami, które wynikły w międzyczasie.

Arkon
23-05-15, 01:17
Propozycje słabe, bez argumentów.
I serio... po co ci tarcza z okiem? :0 przeklęta ma pentagram jak mms.

ares88
23-05-15, 09:26
Sens wprowadzenia tarczy jest. Będzie jakiś dodatkowy drop z widzów poza różdżkami i pierścieniami.

Marancza
23-05-15, 13:24
To ja bym do obserwatorów dodał królewską tarczę, a nie jakąś, która nie pasowałaby do żadnego seta

Kapralski
23-05-15, 15:46
Regulacja nie zostanie przywrócona. W grze jest dostępnych wiele źródeł światła.



Tak jest wiele źródeł takich jak stare karty graficzne które niwelują ciemność na dx5..
Nie stać cię na pochodnię? Kup kartę graficzną z poprzedniego wieku!

Szu13
23-05-15, 15:52
Ale głupota z tą regulacją światła... Wiadomo,że to tylko zniszczy klimat lochów. Ja już na 10 lvl-u nie miałem problemów ze światłem :) Hoxe eamo!