PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] PZ po zabiciu w obronie własnej


Kosky
14-06-11, 22:06
Witam !
Dziś po raz pierwszy zabiłem gracza w Altaronie- zaatakował mnie PK, ja w obronie własnej wyprawilem go w zaświaty. Nie byloby w tym nic złego, gdyby nie fakt blokady PZ czerwonej-brak dostępu do depozytu etc. Nie powinno tak być, ze jesli kogos zabijemy w obronie wlasnej nie mozemy wejsc do strefy chronionej. Taka sytuacja to ukłon w stronę PK- mogą atakować do skutku, az nam sie skonczą potiony i padniemy, bo nie uciekniemy po ktoryms ich podejsciu.
Krótkie podsumowanie:
Proponuje zlikwidowac blokade PZ czerwoną przy zabójstwie w obronie własnej.

Karooleq
14-06-11, 22:25
to jest chyba tak jesli on wejdzie na inne pietro lub zniknie ci z pola widzenia na sek i chwile po tym jak go znow ujrzysz to atakujac go jako 1 wtedy wlaczasz yellow skulla i to ci robi pz :)

Tomek119
15-06-11, 07:56
w 200% popieram autora tematu, nie lubię jeśli atakuje mnie inny gracz i musze stawać w obronie :( wtedy mogę tylko uciekać z nadzieją, że go zgubię bo nie chcę mieć 15 minut pz.. To jest tak bezsensowne jak mój post :(

Mam nadzieję, że administracja po uporaniu się w innymi problemami zajmie się i tym :D

Kosiek
15-06-11, 08:38
Z drugiej strony od tego zaczęło się psucie PvP przez Cip - od zdjęcia PZ w obronie. Spora część bardziej doświadczonych graczy uważa, że PZ przy walce PvP być powinno, bo włączenie się do walki powinno nieść jakieś konsekwencje.
Ja osobiście uważam, że to dodatek do PvP, bo najważniejsze jest zmniejszenie tych nieszczęsnych 20 fragów za 1 zabójstwo. Moja opinia co do propozycji: można to rozwiązanie uruchomić na próbę i zobaczyć czy wyjdzie na dobre, czy na złe.

Barrbosa
15-06-11, 11:01
Z drugiej strony od tego zaczęło się psucie PvP przez Cip - od zdjęcia PZ w obronie. Spora część bardziej doświadczonych graczy uważa, że PZ przy walce PvP być powinno, bo włączenie się do walki powinno nieść jakieś konsekwencje.
Ja osobiście uważam, że to dodatek do PvP, bo najważniejsze jest zmniejszenie tych nieszczęsnych 20 fragów za 1 zabójstwo. Moja opinia co do propozycji: można to rozwiązanie uruchomić na próbę i zobaczyć czy wyjdzie na dobre, czy na złe.

Ale koksy ma racje. Ktoś kto nie chce walczyć a zostaje zaatakowany tez musi mieć jakieś szanse ucieczki. A atak w obronie własnej powoduje straty jakieś u agresora i przedłuża szanse na przeżycie obrońcy.
Poza tym niech pekujący myśli tak żeby ofiara mu nie uciekła, więc nie wiem czemu ma się psuć system PvP. Jeśli atakujący jest sierotą to sorry;p
Jestem za!!

a432531
13-07-11, 09:37
Nie popieram. Jest to najglupszy pomysl na jaki kiedykolwiek mogla wpasc taka korporacja jak Cipsoft, jeszcze tego tutaj brakuje...

Kosiek
14-07-11, 15:57
Ale koksy ma racje. Ktoś kto nie chce walczyć a zostaje zaatakowany tez musi mieć jakieś szanse ucieczki.
Ależ gracz w obronie zawsze ma szansę ucieczki - może uciec do depozytu lub innej strefy ochrony. Jednak jeżeli zdecyduje się zabić agresora - musi się liczyć z konsekwencjami włączenia do walki PvP.
Obecny stan rzeczy jest dobry i absolutnie bym tutaj niczego nie zmieniał.

Caveki
14-07-11, 18:11
A wiesz co to trap? Jak umiesz kogoś strapować to ci nie ucieknie.
Poza tym zniesienie tego pz było jedna z największych głupot przy pvp systemie. Załóżmy, że zabiłeś agresora, mogło się tak zdarzyć i to też jest zabójstwo, tylko dzięki temu, że nie ty atakowałeś pierwszy nie masz fraga. Wy byście chcieli po zabójstwie wejść do dp? Chcecie by server był rpg to nie róbcie z niego 2 tibii, która robi się gorsza od otsów...