PDA

Zobacz pełną wersję : Różne różności


Krejzol
01-04-15, 13:55
Witam.

Mam kilka drobnych pomysłów oraz propozycji, być może niektóre były już proponowane ale nie zostały po dziś dzień wprowadzone z nieznanych nikomu powodów.
No to zaczynamy...

Grafika pokonanego człowieka oraz potwora.
Wyglądają tak samo, różnią się jedynie tym że może to być kobieta lub mężczyzna. Wczoraj zostałem złapany przez 2 abitańskich mistrzów wojny no i jak każdy się domyśla nie miałem jak się wyleczyć, pojawiłem się w świątyni, poleciałem się obkupić no i zebrać swoje truchło gdyż miałem tam całkiem sporo pieniędzy i rzeczy potrzebnych do zadań. Okej, jestem na miejscu ale jakiś inny dzielny wojownik bije sobie abitańce. Mimo że wiedziałem gdzie mniej więcej powinno być moje ciało nie znaszedłem go, sprawdzałem również na shift i na ciało... Rozpłynęło się albo go po prostu przeoczyłem. Nie, nie chodzi o to że się żalę tylko że chciałbym zaproponować nowy wygląd martwych ludzi lub potworów ponieważ się niczym nie różnią. Zmiana może przez niektórych będzie źle odebrana no bo po co to komu, ale na pewno by się przydała i nikt nie miał by nic przeciwko. :)

Miasto początkowe.
Wbijamy 10 poziom na Archipelagu Licor, okej no to do zarządcy i lecimy na kontynent...Przechodzimy jakiś mały test bojowy i idziemy do smoczego jeźdźca aby nas dostarczył do miasta. Może nas zabrać tylko do Neolith. Bezsens. Jak każdy wie mamy 3 miasta, Neolith, Bekalelu, Ankardia (zarezerwowana dla szlachty) w każdym możemy mieć domek, depozyt, sklepy itp więc dlaczego nie ma możliwości podjęcia wyboru które miasto będzie naszym głównym? Ten smoczy jeździec mógłby nam opisać które miasto jakie jest, jakie są jego zalety i wady, mógłby też dla początkujących wskazać sugerowane miasto ale niech ludzie mają wybór do którego miasta chcą należeć.

Dziennik, a w tym dzienniku...
Idziemy po przygodę! No, znaleźliśmy jakąś dziurę w którą wchodzimy, okej. Masa czerwi, oraz czerwi królewskich. Okej, bijemy załóżmy różdżką naładowaną energią, zabijamy około 10/15 stworów po czym naszym oczom ukazuje się komunikat w stylu: Dostrzegasz że czerwie wydają bardzo dziwne odgłosy, inne niż normalnie... Wydaje Ci się że energia to żywioł który ich bardziej dotkliwie rani... Zapisujesz to sobie w dzienniku. lub Mnisi wydają się być odporni na Twoją świętość. Musi być inny sposób na zadanie bardziej dotkliwych ran. Zapisujesz to sobie w dzienniku.
Czemu w dzienniku? W którym miejscu? W Bestiariuszu.
Stworzona w dzienniku zakładka "Bestiariusz" zapisywała by nam odporności oraz wrażliwości danych potworów na dany żywioł. Niby ma być to gra rpg, było by to coś jak Wiedźmin że pogłębiamy wiedzę na temat potworów i nie musimy szukać cały czas na wiki potworów oraz z czego go bić bo tam informacje są często nieaktualne. Znów ktoś napiszę "Na Luj to komu?" Nie chcesz, nie korzystasz :)

2 pomysły na nowe potwory.
Mumia
Mumie mogą powstać podobnie jak szkielety i zombie jako skutek działań nekromantów, jednakże istnieje także możliwość, że zwłoki przemienią się w mumię na skutek klątwy, następuje to zazwyczaj kilkanaście dni po śmierci. Mumia wygląda jak wysuszone ludzkie zwłoki, często pokryte bandażami, roztacza wokół siebie paskudny zapach. Ciało mumii jest magicznie wzmocnione, bardzo silne i wytrzymałe, jednak powolne i niezbyt zwinne. Mumia jest bardzo słabo odporna na ogień oraz światło magiczne..
http://www.mcfarlane.com/toys/horror/monsters/mummy/images/monsters_mummy_photo_01_dp.jpg

Tarrasque
Tarrasque to pokryty łuską, dwunożny potwór długości 21 metrów i wysokości 15 metrów, o wadze około 65 ton. Całe jego ciało chroni lśniąca pancerna skorupa. Głowę zdobią dwa rogi. Posiada on także giętki ogon, którym zmiata przeciwników.
Tarrasque atakuje przeciwników pazurami, zębami, rogami oraz ogonem.
http://zapodaj.net/1d429e65a96c5.jpg.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Miałem pisać jeszcze drugie tyle ale co do reszty nie jestem przekonany czy by to były propozycje trafne... No cóż. Mimo wszystko proszę o jakieś opinie i co o takim czymś myślicie :) Pozdrawiam, Yakuza.

kacpinio1
01-04-15, 14:03
Wszystkie pomysly wedlug mnie swietne a to z cialami szczegolnie (sam mialem to napisac). :)

Scree
01-04-15, 16:41
Dziennik, a w tym dzienniku...



Pomysł.... genialny.

szymongal
01-04-15, 16:51
Bezsens[/U]. Jak każdy wie mamy 3 miasta, Neolith, Bekalelu, Ankardia (zarezerwowana dla szlachty) w każdym możemy mieć domek, depozyt, sklepy itp więc dlaczego nie ma możliwości podjęcia wyboru które miasto będzie naszym głównym? Ten smoczy jeździec mógłby nam opisać które miasto jakie jest, jakie są jego zalety i wady, mógłby też dla początkujących wskazać sugerowane miasto ale niech ludzie mają wybór do którego miasta chcą należeć.



Ano dlatego, że tylko w neolith są gildie profesji, więc chcąc nie chcąc, musiałbyś zaraz udać się do neolith. :) Reszta pomysłów na tak, a zwłaszcza ten z dziennikiem, genialne. Brawo!

Calel
01-04-15, 18:48
Pomysł z dzienniczkiem i zapisywaniem odporności i wrażliwości mobków bardzo mnie jara, zmiana ciał graczy też spoko.
Co do wyboru miast kolega wyżej napisał czemu Neolith jest jedyną słuszną opcją ;)

Krejzol
01-04-15, 21:57
Pomysł.... genialny.
Pomysł jest pod spodem. Ale fajnie, post nabity i każdy się 'nie' śmieje ;)

Z tym miastem początkowym nie wypali na zdrowy rozum myśląc teraz ale wiem że fajnie by było. Jak dla mnie, przecież przymusu by nie było tylko logać po śmierci w danym temple...

Legkan
01-04-15, 22:59
Witam.Grafika pokonanego człowieka oraz potwora.
Wyglądają tak samo, różnią się jedynie tym że może to być kobieta lub mężczyzna. Wczoraj zostałem złapany przez 2 abitańskich mistrzów wojny no i jak każdy się domyśla nie miałem jak się wyleczyć, pojawiłem się w świątyni, poleciałem się obkupić no i zebrać swoje truchło gdyż miałem tam całkiem sporo pieniędzy i rzeczy potrzebnych do zadań. Okej, jestem na miejscu ale jakiś inny dzielny wojownik bije sobie abitańce. Mimo że wiedziałem gdzie mniej więcej powinno być moje ciało nie znaszedłem go, sprawdzałem również na shift i na ciało... Rozpłynęło się albo go po prostu przeoczyłem. Nie, nie chodzi o to że się żalę tylko że chciałbym zaproponować nowy wygląd martwych ludzi lub potworów ponieważ się niczym nie różnią. Zmiana może przez niektórych będzie źle odebrana no bo po co to komu, ale na pewno by się przydała i nikt nie miał by nic przeciwko. :)

Troszkę roboty przy tym jest, najtrudniej będzie o grafiki. Na początek będzie potrzeba listy potworów, których truchłem jest grafika 'martwego gracza'.

Dobra, wypisywanie listy potworów jest niepotrzebne, bo klimat RPG zabrania widoku własnego ciała, skoro ktoś został zabrany do lecznicy, prawda? Trzeba będzie po prostu podmienić ciało gracza na grafikę 'kupki dropa'.

Miasto początkowe.
Wbijamy 10 poziom na Archipelagu Licor, okej no to do zarządcy i lecimy na kontynent...Przechodzimy jakiś mały test bojowy i idziemy do smoczego jeźdźca aby nas dostarczył do miasta. Może nas zabrać tylko do Neolith. Bezsens. Jak każdy wie mamy 3 miasta, Neolith, Bekalelu, Ankardia (zarezerwowana dla szlachty) w każdym możemy mieć domek, depozyt, sklepy itp więc dlaczego nie ma możliwości podjęcia wyboru które miasto będzie naszym głównym? Ten smoczy jeździec mógłby nam opisać które miasto jakie jest, jakie są jego zalety i wady, mógłby też dla początkujących wskazać sugerowane miasto ale niech ludzie mają wybór do którego miasta chcą należeć.

System jest ustawiony znacznie inaczej. Zacznijmy od tego, że Altaron (przynajmniej w teorii) jest nastawiony na RPG. Obecnie 'respimy' się w mieście w okolicy którego padliśmy, a granicę systemową wyznacza NPC Chrysaor. Dzięki temu po 'desce' na ankardii - odnajdują nas właśnie tam, to samo w neolith. W przypadku wprowadzenia systemu rejestracji w miastach byłyby sytuacje, w których zostaliśmy pokonani 'w przeszłości' (tereny po cofnięciu się w czasie), a zostajemy przeniesieni przez Konstantyna... portalem... a potem do np. Bekalelu... To nie jest raczej zbyt RPG, więc wątpię, by przeszło.

Dziennik, a w tym dzienniku...
Idziemy po przygodę! No, znaleźliśmy jakąś dziurę w którą wchodzimy, okej. Masa czerwi, oraz czerwi królewskich. Okej, bijemy załóżmy różdżką naładowaną energią, zabijamy około 10/15 stworów po czym naszym oczom ukazuje się komunikat w stylu: Dostrzegasz że czerwie wydają bardzo dziwne odgłosy, inne niż normalnie... Wydaje Ci się że energia to żywioł który ich bardziej dotkliwie rani... Zapisujesz to sobie w dzienniku. lub Mnisi wydają się być odporni na Twoją świętość. Musi być inny sposób na zadanie bardziej dotkliwych ran. Zapisujesz to sobie w dzienniku.
Czemu w dzienniku? W którym miejscu? W Bestiariuszu.
Stworzona w dzienniku zakładka "Bestiariusz" zapisywała by nam odporności oraz wrażliwości danych potworów na dany żywioł. Niby ma być to gra rpg, było by to coś jak Wiedźmin że pogłębiamy wiedzę na temat potworów i nie musimy szukać cały czas na wiki potworów oraz z czego go bić bo tam informacje są często nieaktualne. Znów ktoś napiszę "Na Luj to komu?" Nie chcesz, nie korzystasz :)

Niby RPG, niby dużo roboty, ale strasznie dużo książek gracz nosiłby przy sobie (idąc w kierunku RPG). Takie informacje powinny znajdować się w książkach, w bibliotece miejskiej (ktoś się podejmie?) oraz zawsze może jakiś dobry człowiek (chociaż jeden miałby troszkę ciężko) zaktualizować altaron wiki.

2 pomysły na nowe potwory.
Mumia
Mumie mogą powstać podobnie jak szkielety i zombie jako skutek działań nekromantów, jednakże istnieje także możliwość, że zwłoki przemienią się w mumię na skutek klątwy, następuje to zazwyczaj kilkanaście dni po śmierci. Mumia wygląda jak wysuszone ludzkie zwłoki, często pokryte bandażami, roztacza wokół siebie paskudny zapach. Ciało mumii jest magicznie wzmocnione, bardzo silne i wytrzymałe, jednak powolne i niezbyt zwinne. Mumia jest bardzo słabo odporna na ogień oraz światło magiczne..
http://www.mcfarlane.com/toys/horror/monsters/mummy/images/monsters_mummy_photo_01_dp.jpg

Tarrasque
Tarrasque to pokryty łuską, dwunożny potwór długości 21 metrów i wysokości 15 metrów, o wadze około 65 ton. Całe jego ciało chroni lśniąca pancerna skorupa. Głowę zdobią dwa rogi. Posiada on także giętki ogon, którym zmiata przeciwników.
Tarrasque atakuje przeciwników pazurami, zębami, rogami oraz ogonem.
http://zapodaj.net/1d429e65a96c5.jpg.html

Z tego co czytam forum to takie propozycje zwykle uzyskują odpowiedź 'proszę podać sugerowane statystyki oraz drop tego potwora'.

Scree
02-04-15, 21:56
Pomysł jest pod spodem. Ale fajnie, post nabity i każdy się 'nie' śmieje ;)


A powiedz mi po jaki ciul miałem wklejać cały długi opis? Wiadomo o co mi chodziło. Odrobine wyobraźni :)


Legkan - nie chodzi o to żeby nosić dużo książek, ale żeby w dzienniku był bestiariusz. Fakt, w bibliotece też mogły by być takie informacje, ale po przeczytaniu takowej książki mógłbyś dostać wpis do dziennika odnośnie wybranego moba.

Arkon
03-04-15, 00:18
Witam.


Grafika pokonanego człowieka oraz potwora.
Wyglądają tak samo, różnią się jedynie tym że może to być kobieta lub mężczyzna. Wczoraj zostałem złapany przez 2 abitańskich mistrzów wojny no i jak każdy się domyśla nie miałem jak się wyleczyć, pojawiłem się w świątyni, poleciałem się obkupić no i zebrać swoje truchło gdyż miałem tam całkiem sporo pieniędzy i rzeczy potrzebnych do zadań. Okej, jestem na miejscu ale jakiś inny dzielny wojownik bije sobie abitańce. Mimo że wiedziałem gdzie mniej więcej powinno być moje ciało nie znaszedłem go, sprawdzałem również na shift i na ciało... Rozpłynęło się albo go po prostu przeoczyłem. Nie, nie chodzi o to że się żalę tylko że chciałbym zaproponować nowy wygląd martwych ludzi lub potworów ponieważ się niczym nie różnią. Zmiana może przez niektórych będzie źle odebrana no bo po co to komu, ale na pewno by się przydała i nikt nie miał by nic przeciwko. :)


https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=9925
proszę bardzo. + Grafiki powinny już dawno być! czemu nikt nie pixelował? Arch czy ktoś, do pracy!

Cxzc
03-04-15, 14:22
:krewetka:Świetne pomysły, chętnie zobaczyłbym je w grze.:krewetka: