Sokali
08-06-11, 16:37
Dlaczego by nie wprowadzić w Altaronie możliwości rozwijania postaci za pomocą kupowania u mistrza gildii różnorakich umiejętności pasywnych? Wprowadziłoby to możliwość tworzenia tzw. buildów postaci i odróżniłoby jednego rycerza od drugiego.
Talenty kupowałoby się za pieniądze w gildii swojej profesji. Talent możnaby wykupić na poziomach 10, 15, 20 i co każde kolejne 5 poziomów. Na każdy z tych poziomów możnaby wprowadzić dwa talenty, i dać graczowi możliwość wybrania tylko jednego z nich. Pośród dziesięciu wojowników nie znalazłoby się dwóch takich samych :)
Przykładem talentów dla wojownika (na którym najłatwiej jest mi przedstawić o czym mówię) mogłyby być:
Poziom 10
Siłacz
Zwiększa obrażenia wręcz, bronią jednoręczną i bronią dwuręczną o 5. Formuła byłaby taka jak zwykle, tylko, że do końcowego wyniku należałoby dodać 5.
Parowanie
Jeżeli walczysz tylko z jednym przeciwnikiem, twoja Obrona tarczą jest o 3 wyższa.
Poziom 50
Szybkość
Zwiększa częstotliwość uderzeń bronią o 1% (powiedzmy).
Obrońca
Pozwala blokować do trzech przeciwników na raz, bez tzw. broken shielda.
Twórcom na pewno nie zabrakłoby pomysłów, wystarczy przejrzeć różne podręczniki do papierowych rpgów, zajrzeć do paru innych gier itd.
Oczywiście lista talentów mogłaby się kończyć na poziomie 100 a ich przyrost mógłby być raz na 10 poziomów - żeby zaoszczędzić pracy administracji i nie dać możliwości tworzenia przegiętych buildów ;)
Talenty kupowałoby się za pieniądze w gildii swojej profesji. Talent możnaby wykupić na poziomach 10, 15, 20 i co każde kolejne 5 poziomów. Na każdy z tych poziomów możnaby wprowadzić dwa talenty, i dać graczowi możliwość wybrania tylko jednego z nich. Pośród dziesięciu wojowników nie znalazłoby się dwóch takich samych :)
Przykładem talentów dla wojownika (na którym najłatwiej jest mi przedstawić o czym mówię) mogłyby być:
Poziom 10
Siłacz
Zwiększa obrażenia wręcz, bronią jednoręczną i bronią dwuręczną o 5. Formuła byłaby taka jak zwykle, tylko, że do końcowego wyniku należałoby dodać 5.
Parowanie
Jeżeli walczysz tylko z jednym przeciwnikiem, twoja Obrona tarczą jest o 3 wyższa.
Poziom 50
Szybkość
Zwiększa częstotliwość uderzeń bronią o 1% (powiedzmy).
Obrońca
Pozwala blokować do trzech przeciwników na raz, bez tzw. broken shielda.
Twórcom na pewno nie zabrakłoby pomysłów, wystarczy przejrzeć różne podręczniki do papierowych rpgów, zajrzeć do paru innych gier itd.
Oczywiście lista talentów mogłaby się kończyć na poziomie 100 a ich przyrost mógłby być raz na 10 poziomów - żeby zaoszczędzić pracy administracji i nie dać możliwości tworzenia przegiętych buildów ;)