PDA

Zobacz pełną wersję : Mag duchowny


Figovsky
04-03-15, 21:42
Z tego co mi ludzie opowiadają to mag duchowny jest nie potrzebny. No jedynie żeby uhy zrobił. Dlaczego?


- exp z nim jest nieopłacalny bo ma mały dmg
- jest najgorszy w pvp
- jego atutem jest, a raczej powinno być, leczenie innych, które przydaje się tylko i wyłącznie na bossach... Rycki nigdzie indziej nie potrzebują jego sio bo leczą się dostatecznie dużo uhami...

.... i wiele wiele więcej

Co więcej od kilku tygodni nie widziałem żadnego maga duchownego w dp aż do dziś. W sumie to powiedział mi, że już dawno zrobił nową profesje (mag nekroalch). Czyli jest na tyle zle, że 150+ duchowny wolał grać od nowa .


Pech trafił, że wybrałem własnie maga duchownego bo lubię hunty w zespole. No jak się okazalo, nie będę w nim potrzebny. Czy kończę grę? No raczej. Chyba by mnie pojebało żeby grać od nowa.

Czy może się mylę? Jakie jest zdanie innych o duchownym? Chętnie widzieliby go w swoim pt na hunty? Czy warto nim grać? Jest coś co go wyróżnia?

I czy administracja planuje jakies zmiany w balansie duchownego...


Dziś dobiłem sobie 40lvl i zakupiłem święty blask (wave od 40lvl dla duchownych) i się okazało, że bije z tego o 80-100 więcej niz z wave od 20lvla dostepnego dla wszystkich... Najlepsze jest to, że ten świety blask jeszcze jakis slepy jest bo nieraz grupka potworków leci przede mną i obrywa jeden z pięciu... Jak dla mnie zbyteczny czar.

Mervakis
04-03-15, 22:17
Magowie nie mają redukcji dmgu od żywiołów, więc pociskami wcale mało nie biją, wystarczy, że ogarną podatności danych mobów, np. rekinołaki z pocisków energii są zacne. ;o

Expienie z magiem duchownym jest dużo tańsze od wastowania uhów.

Przyszły upek to praktycznie same zmiany w balansie.

Czary różnią się i to znacznie.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=3784&stc=1&d=1425506911

Słaby na 20 lvl między 100 a 200 mlvlem zwiększą swą wartość bazową zaledwie o 125, jako duch nie masz bonusu do ognia.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=3785&stc=1&d=1425506610

Święty blask od 100 do 200 mlvla wzrasta o ponad 300 bazowego dmgu + masz % do obrażeń ze świętości dlatego, że jesteś duchownym.

Różnica jest jak sam widzisz spora.

Quares
04-03-15, 22:27
Powiem tak po pierwsze jakbym grał rycerzem jakimś nekromantą to bardzo bym się cieszył z takiego maga duchownego który by stał za mną, bo dmg masz chyba taki sam jak magowie ele/alchem, a robi się ich coraz więcej więc z pocisków na expie aż tak słabo nie bijesz dmg masz podobny do nekro/alchemów z pocisków żywiołu. Nekro alch ma punktowe 15%, ale jako duch/ele masz bonus od żywiołu 10% więc różnica w obrażeniach to marne 5% które jest niezauważalne przy tym przedziale dmgu. Po drugie ten sio dzięki któremu rycerz nie traci uhów. Na większych poziomach gargantuany, bagienne hydry etc mimo wszystko zejdzie jakiś uh na tych potworach nawet duchownym, a co dopiero takim nekromantą?:). Ja sobie zaczynam expić maga duchownego, bo przyjemna postać i nie słuchaj innych, bo ludzie są nastawieni pod duży dmg na pvp i nic innego, a potem płacz że nie ma kto leczyć. Jak chcesz pograć rpg to jak najbardziej mag duchowny.

Mcree
04-03-15, 23:41
Magiem duchownym gra się na pewno lepiej niż zwiadowcą. Ja expy moim low lvl uh-makerem wspominam bardzo przyjemnie.

saju123
05-03-15, 03:01
popieram Lorda, Zwiad ma najsłabszy dmg, ta profesja jest tylko dla sympatyków bicia na dystans. Moje dmg równa się 20 lv maga z 80 mlv ;)

pan
05-03-15, 05:48
Mag duchowny to gówno :D
Pozdrawiam ;)

Stros
05-03-15, 10:14
Dużo już było pisane na temat złego balansu. W altaronie akurat jest moda na magów nekro. Tak jak kiedyś była moda na zwiada ducha. Nie ma się co zrażać. Jak pasuje ci gra magiem duchem to sobie nim graj.

Mag duchowny zawsze był słaby. Ostania duża aktualizacja go dobiła. Arteron mając +270lvl i najwyższy mlvl na pvp zaczął grać magiem nekro po wprowadzeniu "tabelki".

Jako mag duch/alch mam możliwie najniższy dmg. Za to jest wydajny. Jeśli akurat jest dostęp do składników alchemicznych.

Wave od świętości to jedyny czar przydatny do expienia na +200 lvlu.

Yooshi
05-03-15, 11:02
158 m lvl z wave świętości biłem po 1k w Kościane Smoki.
Mag duch jest jak Woj duchowny. Dobrze expi tylko na potworach wrażliwych na świętość, więc nie rozumiem w czym problem. Wiem, że kościane mają obronę ale expiąc na nich z blokerem (ah to RPG!) nie masz szans wyjść na minus, a te 400-500k/h zrobisz moim zdaniem spokojnie.
Latając wolno miałem około 300k/h, leczenie spoko, wave jest tani czyli idzie tam zarobić.

Mag duchowny
Ma leczenie niby przydatne tylko na bossach, oszukujcie się dalej. Bicie piaskowych z SD jest drogie, robisz to swoje 1kk (czy nawet więcej) ale wydasz tyle piniondzuf... no chyba, że mówimy o klonowanych talarach... Prawda jest taka, ze uchy są drogie, trzeba tracić czas na robienie ich, a kupowanie dodaje Ci tylko kosztów do expa.

W skrócie wygląda to tak:
3 osoby na Piaskowe(wersja z Nekro)
-Wojownik musi mieć uhy, do tego jeszcze poty na exete i leczenie.
-Mag (nekro) bierze SD które kosztują milliijony, a robienie ich samemu to strata czasu.
-3 osoba to DMG (jakieś łuczniki ale tu nie o nim)
Podsumowanie:
Wojownik traci hajs na uhy ( nie użyję dużo ale zawsze coś użyje), ewentualnie sam je robi = strata czasu.
Mag nekro traci hajs na SD (spadają jak bułki) które są bardzo drogie,
ewentualnie sam je robi = strata czasu.
Expisz intensywnie ale krótko, potem przez jakiś czas musisz zbierać pieniądze bo szansa na profit z piaskowych jest mała.

3 osoby na piaskowe (wersja duch)
-Wojownik leczy się z hape (albo wcale) + exeta
-Mag bije z pocisków, które w porównaniu do SD, są tanie (czasami jakieś wave najlepiej) + leczenie blokera za śmieszne koszty many.
+ oczywiście łucznik jakiś nekro (pozdrawiam Sesul)
Podsumowanie:
Expicie wolniej ale wasz czas expienia jest dłuższy, a czas przygotowania na expa (robienie pocisków, względnie kupienie /tanie są/) jest krótszy.
Nie marnujecie uhów, ani żadnych kosztownych run, bloker może sobie pozwolić na lurowanie większej ilości stworów tak by mag bił obszarowo przy okazji go lecząc (mniejszym kosztem).
Moim zdaniem taki team ma większą szanse na zwrot z expa.

Sory za błędy ale czas nie pozwala mi ich poprawiać.

Masterglocker
05-03-15, 11:32
w tej grze im szybciej i więcej zabijasz, tym większe masz profity. na piaskowych z magami nekro jest profit, bo piaskowa podbije, uderzy i pada. im dłużej bijesz moba, więcej zdąży zadać obrażeń i tym większe straty w manasach. silniejsze moby leczą się, więc trzeba je jak najszybciej zabijać.

wiec nie liczy się koszt tylko siła uderzenia. zwiadowca może taniej go wychodzi kpiro od sd, ale moje combo bełt +kpiro trwa tyle czasu co użycie dwa razy SD, więc gdy ja zadam obrażenia w przedziale 1000-2000 to mag 3600-4200

Yooshi
05-03-15, 11:59
w tej grze im szybciej i więcej zabijasz, tym większe masz profity. na piaskowych z magami nekro jest profit, bo piaskowa podbije, uderzy i pada. im dłużej bijesz moba, więcej zdąży zadać obrażeń i tym większe straty w manasach. silniejsze moby leczą się, więc trzeba je jak najszybciej zabijać.

wiec nie liczy się koszt tylko siła uderzenia. zwiadowca może taniej go wychodzi kpiro od sd, ale moje combo bełt +kpiro trwa tyle czasu co użycie dwa razy SD, więc gdy ja zadam obrażenia w przedziale 1000-2000 to mag 3600-4200
Innymi słowy
Pozdrawiam balans

Wizak
05-03-15, 12:17
Ktoś wam każe grać tymi magami? Nie pasuje to zróbcie sobie inny profesje. Każda profesja ma zalety i wady, A moim zdaniem te wszystkie bawanse profesj, Ktoś gdzieś wspominał łączenie potoków służą tylko ułatwieniu gry, Co wcale nie jest fajne i prowadzi do znudzenia. Dużo rzeczy nie wygodnych mi się podoba, że wraca z z expa z bp pełnym itemow predkością 8lvl itd gra ma być trudna urozmaicona i nie prostolnijnA... akuArt mag duchowny dobrze leczy I robić uhy

Windykator
05-03-15, 12:40
gdyby istniala (to nie propozycja, chujowy pomysl) opcja zmiany subprofesji to swojego nekro alchemika zamienilbym na duch ele.... mag duchowny op!

mario
05-03-15, 13:58
158 m lvl z wave świętości biłem po 1k w Kościane Smoki.
Mag duch jest jak Woj duchowny. Dobrze expi tylko na potworach wrażliwych na świętość, więc nie rozumiem w czym problem. Wiem, że kościane mają obronę ale expiąc na nich z blokerem (ah to RPG!) nie masz szans wyjść na minus, a te 400-500k/h zrobisz moim zdaniem spokojnie.
Latając wolno miałem około 300k/h, leczenie spoko, wave jest tani czyli idzie tam zarobić.

Mag duchowny
Ma leczenie niby przydatne tylko na bossach, oszukujcie się dalej. Bicie piaskowych z SD jest drogie, robisz to swoje 1kk (czy nawet więcej) ale wydasz tyle piniondzuf... no chyba, że mówimy o klonowanych talarach... Prawda jest taka, ze uchy są drogie, trzeba tracić czas na robienie ich, a kupowanie dodaje Ci tylko kosztów do expa.

W skrócie wygląda to tak:
3 osoby na Piaskowe(wersja z Nekro)
-Wojownik musi mieć uhy, do tego jeszcze poty na exete i leczenie.
-Mag (nekro) bierze SD które kosztują milliijony, a robienie ich samemu to strata czasu.
-3 osoba to DMG (jakieś łuczniki ale tu nie o nim)
Podsumowanie:
Wojownik traci hajs na uhy ( nie użyję dużo ale zawsze coś użyje), ewentualnie sam je robi = strata czasu.
Mag nekro traci hajs na SD (spadają jak bułki) które są bardzo drogie,
ewentualnie sam je robi = strata czasu.
Expisz intensywnie ale krótko, potem przez jakiś czas musisz zbierać pieniądze bo szansa na profit z piaskowych jest mała.

3 osoby na piaskowe (wersja duch)
-Wojownik leczy się z hape (albo wcale) + exeta
-Mag bije z pocisków, które w porównaniu do SD, są tanie (czasami jakieś wave najlepiej) + leczenie blokera za śmieszne koszty many.
+ oczywiście łucznik jakiś nekro (pozdrawiam Sesul)
Podsumowanie:
Expicie wolniej ale wasz czas expienia jest dłuższy, a czas przygotowania na expa (robienie pocisków, względnie kupienie /tanie są/) jest krótszy.
Nie marnujecie uhów, ani żadnych kosztownych run, bloker może sobie pozwolić na lurowanie większej ilości stworów tak by mag bił obszarowo przy okazji go lecząc (mniejszym kosztem).
Moim zdaniem taki team ma większą szanse na zwrot z expa.

Sory za błędy ale czas nie pozwala mi ich poprawiać.

1kk to ja sam tam wyciągam. Każdy wie że mag nekro alchemika ma zalety i zalety. W tym momencie chciałbym pozdrowić Artezona za wspólne hunty na piaskowych na których wyciągaliśmy kosmiczny exp :) I nie zawsze jest duże waste z kosmicznym expem jakim wyciągaliśmy, czasami był profit nawet po kilkanaście talarów na głowe!.
Co do duchownych to jakby bił troche więcej to by był bardziej użyteczny ; ) jakby miał SD od świętości to by było git :)

begar321
05-03-15, 14:09
Ktoś wam każe grać tymi magami? Nie pasuje to zróbcie sobie inny profesje. Każda profesja ma zalety i wady, A moim zdaniem te wszystkie bawanse profesj, Ktoś gdzieś wspominał łączenie potoków służą tylko ułatwieniu gry, Co wcale nie jest fajne i prowadzi do znudzenia. Dużo rzeczy nie wygodnych mi się podoba, że wraca z z expa z bp pełnym itemow predkością 8lvl itd gra ma być trudna urozmaicona i nie prostolnijnA... akuArt mag duchowny dobrze leczy I robić uhy

Moim zdaniem to kazdy kto gra w ta gre może sobie podyskutować na temat balansu, który nie oszukujmy síę nie jest mocna strona tej gry. Dlaczego ludzie nie mogą krrytykowac tylko mają síę z tym oswoić?
Dlaczego wojownik szuka samych magów nekro do dobrego, równie profitujacego expa? Dlaczego nie są to magowie duchowni razem z magami nekro? No właśnie i tutaj ukazuje síę ten balans. Tłumaczenie, ze dla maga ducha sa potwory podatne na świętość nie jest trafne, dlaczego nie nadaje síę on na wszelakiego rodzaje hydr , gargi ?

Ad. Post up :-D
To nie tylko kwestia kombinacji maga ducha a rowniesz też innych profek. A to wojownik síę aza dużo leczy, a to mag duchowny jest gównem i nikt z nim efektywnie nie poexpi a to coś jeszcze...

CySiO
05-03-15, 15:11
Od siebie powiem, że balans przed wprowadzeniem "bonusów" od subprofesji był najlepszy jaki był na altaronie, wystarczyło lekko zwiększyć leczenie u duchownych i magowi nekromacie zwiększyć dmg z sd. Po wprowadzeniu tychże "bonusów" balans postaci został zniszczony. I tak nikt nie zwróci na to uwagi, a czasu nie da się cofnąć :).

Czorny3303
05-03-15, 15:29
1kk to ja sam tam wyciągam. Każdy wie że mag nekro alchemika ma zalety i zalety. W tym momencie chciałbym pozdrowić Artezona za wspólne hunty na piaskowych na których wyciągaliśmy kosmiczny exp :) I nie zawsze jest duże waste z kosmicznym expem jakim wyciągaliśmy, czasami był profit nawet po kilkanaście talarów na głowe!.
Co do duchownych to jakby bił troche więcej to by był bardziej użyteczny ; ) jakby miał SD od świętości to by było git :)

Mam nadzieję że administracja to widzi, zmniejszając loot z piaskowych, bo zarabianie tam to jakaś paranoja.

Joker też chciałby na pewno pozdrowić artecośtam. Mówił ze mu pobloka.

corkarypto
05-03-15, 15:54
Od siebie powiem, że balans przed wprowadzeniem "bonusów" od subprofesji był najlepszy jaki był na altaronie, wystarczyło lekko zwiększyć leczenie u duchownych i magowi nekromacie zwiększyć dmg z sd. Po wprowadzeniu tychże "bonusów" balans postaci został zniszczony. I tak nikt nie zwróci na to uwagi, a czasu nie da się cofnąć :).

Nic dodać, nic ująć

Yooshi
05-03-15, 17:32
Wystarczy zwiększyć wpływ m lvla na pociski.
Blokują sie na 130-140? Naprawdę tak trudno zwiększyć blokowanie tych pocisków na 180 nawet 200 m lvl'u?
Nie zrozumcie mnie źle, nie chodzi mi o dmg z pocisków taki jak z SD, ale to 800-900 nawet 1k na 200 m lvlu to chyba nie jest jakoś dużo?

CySiO
05-03-15, 19:02
@Up
Powiem Ci tak, Altaron i tak teraz jest o wiele za łatwy.

Wracając do zmian, znieśli ograniczenie skilli z ~100 do 200, przy czym ograniczyli dmg z amunicji. Tyle w temacie. Chyba napisałem wszystko co chciałem.

bilsom
06-03-15, 12:26
Od siebie powiem, że balans przed wprowadzeniem "bonusów" od subprofesji był najlepszy jaki był na altaronie, wystarczyło lekko zwiększyć leczenie u duchownych i magowi nekromacie zwiększyć dmg z sd. Po wprowadzeniu tychże "bonusów" balans postaci został zniszczony. I tak nikt nie zwróci na to uwagi, a czasu nie da się cofnąć :).

Agree 100 %

Bubsko
06-03-15, 15:35
Od siebie powiem, że balans przed wprowadzeniem "bonusów" od subprofesji był najlepszy jaki był na altaronie, wystarczyło lekko zwiększyć leczenie u duchownych i magowi nekromacie zwiększyć dmg z sd. Po wprowadzeniu tychże "bonusów" balans postaci został zniszczony. I tak nikt nie zwróci na to uwagi, a czasu nie da się cofnąć :).

+1
Oprócz tego potrzeba angielskiej wersji klienta,jeśli chcecie żeby na altaronie grało dużo ludzi.