PDA

Zobacz pełną wersję : Propozycja! Towarzysze.


Arkon
27-11-14, 02:32
Witajcie Wszyscy, którzy są zainteresowani, albo po prostu wbili, bo tak o.

Co myślicie o Towarzyszu (nie mylić z przywołanym mobem.) którego można nazwać, dodawać mu statystyki, wydawać proste komendy oraz inne fajne lub mniej fajne rzeczy. Tak więc to były słowa wstępu, które miały nas wprowadzić w temat. Wiem też, że były wszelakie propozycje odnośne petów itd. jednak chce przedstawić mój pomysł, "arkonowy".
Zaczynamy!

Rycerz http://wiki.altaron.pl/images/Alchemik_%28Wojownik%29_Damski.gif
Rycerz, jako dzielny nie bojący się wbijać w szeregi wroga, lub masakrujący wszystko co stanie mu na drodze, albo też i rozważnie opracowuję taktykę stawieniu czoła złemu demonowi wraz z swoją drużyną, potrzebuje czasem pomocnika, którym byłby Wilk.

Wilk - będzie silny oraz szybki, Wytresowany, przyjazny, oraz kiedy trzeba zabójczy i przebiegły, odwracający uwagę przeciwnika.
jkontener na przedmioty posiada 15 miejsc.
udźwig początkowy - 300.
umiejętności:
Siła,
zręczność,
zdrowie,
szybkość.

Zwiadowca http://wiki.altaron.pl/images/Elementalista_%28%C5%81ucznik%29_M%C4%99ski.gif
Zwiadowca znany z wypatrywań wroga przez teleskop, lub zakradający się do obozów abitańskich w celu sporządzenia raportu. Jego najlepszym towarzyszem, mógłby być jastrząb.

Jastrząb - szybki i sprytny. Wszystko wedle swej woli, zabójca w nocy jak i w dzień. Sieje postrach wśród zwierząt.
Kontener na przedmioty posiada 10 miejsc.
udźwig początkowy - 200.
Umiejętności:
szybkość,
zdrowie,
zręczność,
magia (+1-2),
oraz siła.


Mag http://wiki.altaron.pl/images/Czarodziej_M%C4%99ski.gif
Mądry Mag specjalizujący się w udoskonalaniu umysłu, myślę, że odpowednim towarzyszem dla niego będzie sowa! (Harry potter! lol.)
Sowa - zwinna i szybka. Sprytny umysł, z pozoru przyjazna i nie groźna - w nocy zabójcza i nieprzewidywalna, świetny łowca (jakieś bonusy gdy jest noc?)
kontener na przedmioty posiada 8 miejsc.
udźwig początkowy - 100.
Umiejętności:
szybkość,
zręczność,
magia (+3 max),
oraz siła.



umiejętności są naszych towarzyszy, my będziemy mogli je ulepszać.
(reszta gdy sie obudze i ogarne.)
Jak zdobyć naszych towarzyszy? Zostawię to na później lub po prostu Administracji. :> Dziękuję Patho za pomoc, oraz Pozdrawiam! :D
Napiszcie w komentarzu kilka słów na temat pomysłu, nie chciałbym nic zmieniać za bardzo, ale jednak piszcie. Oraz nie dam tego na zamknięte forum, chciałem podzielić się tym z wszystkimi.
/ewentualne błędy poprawię potem (popołudniu).

Update #1.
Ogólnie widzę to tak, że towarzysz ma być zwierzęciem.

Towarzysze nie będą w dużym stopniu nam pomagać i nie będą biły po 500.
głównym celem ma być to, że mogą nam przynosić itemy, oraz zbierać kasę.
kontener ma ograniczone miejsca. np. sowa ma 8.
te 8 miejsc u sowy jest przeznaczone na np. jedzenie dla niej, kasę, mikstury.

ZDOBYCIE
Jastrząb - Skiron/Gracja (więc południowe rubieże!) powie nam o miejscu (lesie) w któym widział pewnego człowieka hodującego jastrzębia. Dowiemy się, że można takiego jastrzębia wyszkolić. Gdy już odnajdziemy miejsce robimy misje, która będzie trwała powiedzmy 3 dni. kilka etapów. (coś w stylu samouczka, przecież musimy się nauczyć.)

Wilk - Wioska Aganir. tam gdzieś na wyzynach znajdziemy wilczą jaskinie, jednak wchodząc tam będziemy musieli nakarmić głodne wilki. inaczej nas zjedzą. Tam również będzie npc Kobieta. Ona nas nauczy przyjaźni między Wilkiem a człowiekiem. (misja samouczek jak u jastrzębia.)

Sowa - później.

Rebella
27-11-14, 08:49
Moim zdaniem do zwiada zamiast magii dodać można dystans :D
Ale spoko pomysł ogólnie ;>
=**

Doople
27-11-14, 09:13
Bardzo dobry pomysł, na zdobycie towarzyszy mam pomysł:

- Quest który wykonujemy na 20 poziomie, nie byłby zbyt trudny ale też nie zbyt łatwy czyli
musimy zabić np wojownik 500 wilków później mógłby zebrać z wilków łapy około 100-200 a na koniec musiał by się zmierzyć z Bossem wilków ale nie tym który jest tylko nowego administracja by wymyśliła

-Dla zwiadowcy również na 20 poziomie, musiał by zabić 500 jastrzębi (tutaj administracja mogła by stworzyć nowego potworka specjalnie dla tej misji) zebrać 100-200 piór oraz na koniec zmierzyć się z bossem jastrzębia (tutaj też musiała by stworzyć)

-Dla maga osiągnięcie 20 poziomu, zamiast zabijać mógłby specjalnym przedmiotem schwytać 250 sów, lecz to nie było by takie łatwe na złapanie sowy było by 50%. Następnie zebrać 100-200 plastrów miodu a na koniec zmierzyć się z bossem sów

Arkon
27-11-14, 12:16
zabijanie mi sie niewidzi. musi byc to cos innego. Człowiek to nie tylko maszyna do zabijania.

Uiop
27-11-14, 13:03
Wolałbym ludzkich(a przynajmniej humanoidów) towarzyszy. Niech się expią, są bystrzy i umierają, a po śmierci można ich sobie zrespić po 4ch godzinach i wpłaceniu hajsu. No i niech nosza eq. I expią się inaczej niż gracze. Ogólnie zawsze lubiłem towarzyszy npc, w każdej grze. Ale to to musiałbyś elegancko ładnie rozpisać, bo w takiej formie to ja na nie. W sumie jak chcesz, mogę pomóc Ci myśleć nad tym :>

Arkon
27-11-14, 13:30
no to uiop na gg ofc :D jeśli masz pomysł nad jakimś systemem towarzyszy można porozmawiać ;d

Garok
27-11-14, 21:56
Boss sów, tego potrzebuje Altaron.

Arkon
28-11-14, 01:59
update posta #1

Ememems
28-11-14, 20:30
Za mało miejsc i udźwigu ma ta sowa.. :< Ryc już i tak jest op pod względem udźwigu.. więc mag mógłby mieć coś co by to jako tako równoważyło, prawda? ^^

saju123
30-11-14, 06:52
Za mało miejsc i udźwigu ma ta sowa.. :< Ryc już i tak jest op pod względem udźwigu.. więc mag mógłby mieć coś co by to jako tako równoważyło, prawda? ^^

racja róbmy Altaron pod Maga..
wystarczy ze wbijasz 20 lv rozdajesz pn i bijesz po 400 z sd..
dajmy jeszcze magowi hp tyle co zwiad (choć już to jest porównywalne), udźwig wojownika i zaczynajmy grać wszyscy magami od nowa.
Zauważyłeś ze na świecie alteronu są praktycznie same wojownicy i magowie a zwiady się chowają bo nie maja nic?

Ememems
30-11-14, 11:03
racja róbmy Altaron pod Maga..
wystarczy ze wbijasz 20 lv rozdajesz pn i bijesz po 400 z sd..
dajmy jeszcze magowi hp tyle co zwiad (choć już to jest porównywalne), udźwig wojownika i zaczynajmy grać wszyscy magami od nowa.
Zauważyłeś ze na świecie alteronu są praktycznie same wojownicy i magowie a zwiady się chowają bo nie maja nic?

Nie chodzi o to, żeby robić Altaron pod maga.. ^^ Tylko, że przynajmniej wg mnie.. bez sensu dawać rycerzowi takiego wykoksanego wilka :uśmiech7: Nie grałam rycerzem, ale wydaje mi się, że ma wystarczająco udźwigu w porównaniu do zwiada, który musi ze sobą targać bełty/strzały..
Myślę, że ten pomysł wprowadziłby kolejne zamieszanie w balansie, który i tak jest niedopracowany.. niestety ^^

Ja mam swoją własną wizję odnośnie balansu, ale jakoś nie czuję i nie widzę potrzeby się nią dzielić :uśmiech7:

cewix
01-12-14, 02:50
w sumie racja, czemu towarzysze muszą podzielać statystyki swoich panów? Niech zwiadowca dostanie coś co będzie przykładowo mogło mu nosić tony amunicji

Arkon
01-12-14, 04:24
nie muszą, to jest propozycja :D
Bo na przykład może pomysł zostać zaakceptowany, jednak towarzysze będą inni, ale koncepcja zostanie ;d

Cannabis
01-12-14, 15:46
Niech zwiadowca dostanie coś co będzie przykładowo mogło mu nosić tony amunicji

Nie prościej po prostu zmniejszyć wagę amunicji? :uśmiech7:

WarlordPL
30-01-15, 12:46
Fajna propozycja ale wątpie,że będzie takie coś. Jak by miało już być to zrobić nad Postacią taką latającą sowe,jastrzębia. Zeby niepotrzebnie nie zawalaly SQM.
Np. Idziemy na questa gdzie idzie 10-20 osob i kazdy ma tego zwierzaka. Po 1 nie da sie przejśc bo blokują przejscie i będzie to wnerwiające raczej.