PDA

Zobacz pełną wersję : Wskrzeszanie


kaos
16-11-14, 01:04
Witajcie,

Co myślicie o możliwości wskrzeszania poległych graczy przez magów duchownych?
Powiedzmy, taki poległy gracz miałby 5-10min na to by zostać wskrzeszonym przez maga duchownego(zanim jedyną możliwością byłoby pojawienie się w szpitalu) a sam wskrzeszony mógłby przez pewien czas np. biegać wolniej i mieć 5-10% mniej many i hp(oraz mieć outfit cały na biało:uśmiech6:).
Dodatkowo mag duchowny mógłby np. wskrzeszać sam siebie - liczba wskrzeszeń samego siebie byłaby np. ograniczona do 3 dziennie.
Biorąc pod uwagę fakt, iż mało kto gra magiem duchownym a wbijanie doświadczenia nim jest nim o wiele bardziej utrudnione w porównaniu do maga nekromanty, to taka dodatkowa umiejętność z pewnością uatrakcyjniłaby grę taką postacią zarówno solo jak i w drużynie.
Możliwość wskrzeszania siebie oraz innych(po wykonaniu jakiegoś ciekawego zadania :uśmiech2:) mógłby mieć mag duchowny od 30 poziomu ze statusem szlacheckim oraz mógłby wskrzeszać innych w granicy 2/3 poziomu poległego gracza. Tzn., jeśli padniemy na 120 poziomie to minimalny poziom maga duchownego, który mógłby nas wskrzesić wynosiłby 80 tak jak w przypadku dzielenia doświadczenia w drużynie.
Dodatkowo samo wskrzeszenie wymagałoby użycia świętego symbolu na poległym i zabierałoby np. 100 odpustów. :uśmiech:

Pozdrawiam.

jopi
16-11-14, 08:58
Może zaszalejmy całkowicie i dodajmy też taka umiejętność nekromancie, z tym że postać wskrzeszona przez niego byłaby w pewnym stopniu "upośledzona" do momentu odwiedzenia świątyni duchownych, gdzie jakiś mniech przeprowadziłby egzorcyzmy i w pełni przywrócił duszę do ciała.

Skutki "upośledzenia" postaci to:
- zdobywane doświadczenie zmniejszone o połowę
- blokada niektórych czarów
- ograniczona umiejętność w korzystaniu z run (np. mag nekro tylko z pocisków)
- zmniejszona prędkość poruszania i rzucania czarów
- jakieś inne propozycje?


Wygladałoby to podobnie jak u duchownych z tym że zamiast symbolu trzeba użyć czarnej czaszki i poziom na którym mozna tego używać to 100.
Dlaczego tak. Bo to byłby jedynie dodatek, od leczenia (i ewentualnego wskrzeszania) jest mag duchowny.

Ps. Oba pomysły nie wejda do masowej produkcji, bo jak wiemy postać nie umiera tylko omdlewa, a takich osób się nie wskrzesza :)
Ps2. Lucek, czy ten pomysł to jakas aluzja do wczoraj?

neccoz
16-11-14, 10:00
Z tego co wiem, taki system jest na Necronii :P Tylko tam Saint ma 10 sekund na wskrzeszenie :P

kacpinio1
16-11-14, 10:50
Mi sie podoba ale niepowino byc mozliwosci wskrzeszania samego sb.xazax powiedzial ze postac omdlewa to niech to nie bedzie wskrzeszanie tylko np uzdrowienie ,obudzenie cos takiego. I fajne jest to z pewna iloscia odpustow i debufami płynącymi z tego "wskrzeszenia"

Tyrond
16-11-14, 13:26
Po pierwsze jak na obecnym client'cie to widzicie? Omdlewasz to Cię wylogowuje, najpierw trzeba by było dużo w samym silniku zmienić, możliwe że silnik pisany przez pregusię będzie dawał takie możliwości.
Pomijając to jestem przeciwny temu. Błędem jest pogłębianie tego poronionego balansu który opiera się, że nekro to pure dmg a duchowny to pure heal. Nekro daje radę się wyleczyć na wielu potworach należących do elity, więc obecnie przewaga duchownego to tylko to że może leczyć innych a ma o niebo mniejszy dmg. To rozwiązanie choć bardzo ciekawe pogłębi jedynie problem duchownych. Ten pomysł powinien poczekać do momentu gdy w Altaronie będzie jakikolwiek balans profesji.

kacpinio1
16-11-14, 14:31
Ale przeciez to polepszy balans postaci wiecej osob bedzie grac duchownym (a obecie jest ich malo) i beda bardziej potrzebni do druzyny

Tyrond
16-11-14, 16:14
Nie rozumiesz, problem duchownego nie jest to że jest nie potrzebny w teamie, tylko to że jest za bardzo pure heal. W rzeczywistości możliwość wskrzeszania za bardzo nie zwiększy zapotrzebowania na duchownych, gdyż i tak będą brani na najmocniejsze mobki, bossy i questy. Weź pod uwagę to, że nie biorą pod uwagę low i mid lvl tylko już etap high lvl.

kacpinio1
16-11-14, 16:32
No niewiem ja np idac takim 30lvlem np na jakies abitance chcialbym miec z sb kogos kto moze mnie wskrzesic.

kaos
16-11-14, 16:33
Po pierwsze jak na obecnym client'cie to widzicie? Omdlewasz to Cię wylogowuje, najpierw trzeba by było dużo w samym silniku zmienić, możliwe że silnik pisany przez pregusię będzie dawał takie możliwości.
Pomijając to jestem przeciwny temu. Błędem jest pogłębianie tego poronionego balansu który opiera się, że nekro to pure dmg a duchowny to pure heal. Nekro daje radę się wyleczyć na wielu potworach należących do elity, więc obecnie przewaga duchownego to tylko to że może leczyć innych a ma o niebo mniejszy dmg. To rozwiązanie choć bardzo ciekawe pogłębi jedynie problem duchownych. Ten pomysł powinien poczekać do momentu gdy w Altaronie będzie jakikolwiek balans profesji.
Szczerze to nie wiem, może to jest kwestia dodania kilku skryptów a nie pisania klienta od nowa?
Sprecyzuj potwory należące do elity.:P
Zauważ, że z Twojego postu wynika, że dla Ciebie jedyny balans to dmg, ja piszę o ułatwieniach i urozmaiceniu gry duchownym, by stał sie on atrakcyjniejszy do grania np. w drużynie. Dlatego też nie zgadzam się z argumentem, że pogłębiłoby to jedynie problem duchownych. Oczywiście nie jest to rozwiazanie latające problem duchownych, bo do tego założyłbym osobny temat a to jest jedynie propozycja wprowadzenia "smaczku".

Co do dania takiej możliwości nekromantom, to choć zdawałoby sie to jak najbardziej na miejscu, jednak jestem temu przeciwny i tu bym się zgodził co do pogłębienia problemu duchownych(gdyby nekromanci też otrzymaliby taką możliwość).
Xaz, to nie aluzja do wczoraj(a widziałeś w drużynie jakiegoś maga duchownego, który nie mógł nic poradzić na to, że się złożyłeś?:P), uważam, że w grach online postacie leczące powinny mieć możliwość "wskrzeszania" innych postaci w zasadzie jako w podstawowym zasobie skilli, bo dlaczego do tej pory mag duch mógł jedynie leczyć? Leczyć może też rycerz duchowny UHami, co już nie raz mieliśmy okazję widzieć i w zasadzie mag duchowny obecnie nadaje sie jedynie do robienia runek.:uśmiech6:

Tyrond
16-11-14, 18:51
Bo obecnie jedyny balans to dmg. Nekros da radę się wyleczyć na czarnoksiężnikach(solo czy tam w 2, ale bez blokera/heala) więc jaką przewagę duchownemu daje jego lepsze leczenie? Otóż żadne, jedyny plus duchownego to to, że może leczyć innych. A to nie rekompensuje tej ogromnej róznicy w dmg. Przy tej różnicy w dmg taki nekros powinien co najwyżej dać radę wyleczyć się na kościanych(mówię tu o h lvl) a na lepsze to już potrzebny mu bloker/heal.