PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy potwór - strigoi


negrula
02-11-14, 13:50
NOWY POTWÓR - STRIGOI


Strigoi to stwór będący połączeniem wampira i zombie. Posiada cechy charakterystyczne dla obu "gatunków". Są to po prostu zarażeni ludzie, którzy mają stale apetyt na krew; poruszający się wolno, wrażliwi na światło.



Gdzie znajdziemy Strigoi?
W kanałach. Taaak. Głęboko pod szczurami kanał, gdzie gracz chodzi "po kolana w wodzie". Dlatego też jesteśmy tam trochę spowolnieni (powiedzmy 5 poziomów).

Wygląd?

http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2011/317/5/e/profile_picture_by_strigoi_vii-d4g16xt.jpg
Coś takiego. Z tej dziury w kapturze może wysuwać się od czasu do czasu zgrubiony język, zakończony owalnym otworem, mający 2 krótkie rozgałęzienia do np. chwytania swej ofiary, a raczej przyssania się.


Coś o Strigoi?
PŻ: 2600
PD: 1900
Koszt przyzwania: Niemożliwe
Sposób ataku: W zwarciu, Na dystans
Specjalne: Leczy się, Wysysa życie
Widzi niewidzialnych: Tak
Odporny na: Mrok
Wrażliwy na: Światłość, Ogień
Odgłosy: "Krew!"; "Będziesz moim sługą!" ; "Pachniesz smakowicie"; "Ach! Wyczuwam twoją krew!"; "Bracia! Posiłek sam do nas zszedł. Wybornie!"
Opis: Strigoi to nieumarłe potwory, będące silniejszą odmianą swoich krewniaków wampirów. Kryją się przed światłem codziennym głęboko w kanałach. Zwykle pojawiają się pojedynczo, rzadko w grupie.
Podstawowe łupy: 5-100 Miedziaków, 0-2 Srebrników, 0-3 Topazów, Niewygasły Płomień, 0-4 Skrzydło Nietoperza, 0-2 Czaszki, Worek, Kwiat Cmentarny, 0-7 Czarne Perły, Czarna Czaszka, Prochy Wampira, Mikstura Uzdrowiciela, Mikstura mocy, Brudny Płaszcz, Kość, Zwój Przemiany, Konar Mocy, Okrągły Amulet, Koścista Zbroja, Buty Maga, Stalowy Kostur, Wampirze Ostrze, Buty szybkości + Można pozyskać Prochy Wampira za pomocą moździerza


__________________________________________________ ___________

Mervakis
02-11-14, 15:21
Nie sądzisz, że lokowanie tak silnych potworów zaraz pod Neolithem byłoby trochę nielogiczne? Noobki expią na szczurach, zejdą niżej "o czerwie to zejdę niżej może będą królewskie", wyskakuje Strigoi i noobka nie ma. :D

W Altaronie jest raczej stopniowanie siły potworów, im głębiej w respa tym silniejsi przeciwnicy, tutaj nie byłoby takiego przejścia. Gdzieś tam pod ziemią mogą sobie żyć, ale tereny blisko miasta powinny być (imho) raczej low lvl friendly.

Uhh
02-11-14, 15:50
Nie sądzisz, że lokowanie tak silnych potworów zaraz pod Neolithem byłoby trochę nielogiczne? Noobki expią na szczurach, zejdą niżej "o czerwie to zejdę niżej może będą królewskie", wyskakuje Strigoi i noobka nie ma. :D

Nie koniecznie, po drodze może być bramka levelowa lub jakieś "średniejsze potwory". Droga musi być taka by noobek tam nie dotarł:uśmiech8:

Mervakis
02-11-14, 15:56
Bramki lvlowe to jeden z czynników niszczący RPG, którego nie lubiem. :( Jak ktoś chce padać to nie powinno się mu tego zabraniać stawiąc bramkę. xD
Potwory można dawać po drodze, ale ile wtedy by pięter miały te (już chyba nie) kanały?

Uhh
02-11-14, 16:00
W altaronie jest kilka bramek levelowych, ale mogłoby być jakieś ukryte przejście lub zardzewiała dzwignia którą trzeba naprawić w pewnej misji:uśmiech2:

Garok
02-11-14, 16:14
Albo tabliczka w jakiś tam sposób ostrzegająca, notatnik jakiegoś podróżnika którego notatki wskazują na to, że noobek powinien się wycofać.

cewix
02-11-14, 16:15
Według opisu są to zarażeni ludzie, wampiro-zombie, występowanie pod kanałami jest troche głupie, bo niby skąd się tam znalazły?

mikeleplacido
02-11-14, 16:50
Według opisu są to zarażeni ludzie, wampiro-zombie, występowanie pod kanałami jest troche głupie, bo niby skąd się tam znalazły?
Cmentarz jest niedaleko. Może zrobiły podkop i tak znalazły się w kanałach? :uśmiech7:
Co do samej propozycji - jestem na nie - popsuł by się "klimat" kanałów.

negrula
02-11-14, 16:52
Według opisu są to zarażeni ludzie, wampiro-zombie, występowanie pod kanałami jest troche głupie, bo niby skąd się tam znalazły?

Zarażony człowiek, którego razi światło, nie myślący logicznie biegnie prędko tam, gdzie od razu będzie ciemno = kanały. Załączają się u takiego tylko 2 zasady: przetrwać i zjeść. Nic więcej.


Nie sądzisz, że lokowanie tak silnych potworów zaraz pod Neolithem byłoby trochę nielogiczne? Noobki expią na szczurach, zejdą niżej "o czerwie to zejdę niżej może będą królewskie", wyskakuje Strigoi i noobka nie ma. :D

W Altaronie jest raczej stopniowanie siły potworów, im głębiej w respa tym silniejsi przeciwnicy, tutaj nie byłoby takiego przejścia. Gdzieś tam pod ziemią mogą sobie żyć, ale tereny blisko miasta powinny być (imho) raczej low lvl friendly.

Taaaak. Wiwerny, smoki koło Neolith są bardzo friendly dla low lvl. Nie ma żadnej bramki, tabliczki, etc.
Poza tym napisałam, że głęboko pod szczurami - po drodze można dać czerwie, czerwie królewskie, szkielety, duchy, wampiry a potem strigoi.

Albo może być osobna odnoga (nieco dłuższy podziemny kanał) kończący się po prostu bramką lvlową - jak na Raindar, wieży do przeszłości. Są bramki? Są. :D

kaos
02-11-14, 23:13
Pomysł bardzo fajny. Podoba mi się. :)

Uiop
03-11-14, 01:46
Też oglądałem ten serial. Jestem na nie

Milosz1984
03-11-14, 10:08
Ja jestem na tak. :ok:
Nowy przeciwnik zawsze się przyda, a i jakieś urozmaicenie dla duchownych będzie. :rycerz4:

makmej
03-11-14, 19:49
Szczególnie stopniowanie potworów jest na praojcach na lewo od Neolith :uśmiech2:

Mervakis
03-11-14, 19:56
Na wejściu Haubak, który sygnalizuje z jaką rasą będziemy mieli do czynienia, wyżej same drzewce, wyżej drzewiec i ent, wyżej same enty, na samej górze - praojce. Faktycznie brak logicznego stopniowania.

Strigoie bardziej podobają mi się te rumuńskie, pierwowzór, niż te z serialu, które były zombiakami.

Tyrond
03-11-14, 20:10
Popieram Merva, oryginalne lepsze. Tak to wszystko mi się podoba prócz lokacją, bardziej pasowałyby podziemia pod katedrą na Ankardii lub jakieś nowe katakumby pod cmentarzem.

Marancza
03-11-14, 20:23
Może kanały pod Raindarem :uśmiech8:
przecież to było miasto więc mogły być tam kanały :uśmiech2:
tylko jakoś tak głęboko żeby nie można było lurować na +0 :uśmiech6:

Tyrond
03-11-14, 20:32
Może kanały pod Raindarem :uśmiech8:
przecież to było miasto więc mogły być tam kanały :uśmiech2:
tylko jakoś tak głęboko żeby nie można było lurować na +0 :uśmiech6:

W Raindarze za bardzo nie kojarzę wampirów, a strigoi i im podobne(można by też wprowadzić dhampiry XD) powinny być gdzieś niedaleko wampów.

makmej
03-11-14, 21:40
Ty nie rozumiesz Merv, tu chodzi o stopniowanie siły potworów, która jest wyjebana w kosmos. Wchodzisz... zabijasz haubaka, myślisz że jakieś gówna tam się respią, idziesz dalej enty/drzewce, myślisz spoko easy. Wbijasz na samą górę, jeb praojciec ściąga Cię na hita, POZDRO 600!

Obles
03-11-14, 21:48
Ty nie rozumiesz Merv, tu chodzi o stopniowanie siły potworów, która jest wyjebana w kosmos. Wchodzisz... zabijasz haubaka, myślisz że jakieś gówna tam się respią, idziesz dalej enty/drzewce, myślisz spoko easy. Wbijasz na samą górę, jeb praojciec ściąga Cię na hita, POZDRO 600!

Przecież jest to stopniowanie... Marek napisał Ci i sam wiesz jak to wygląda. W końcu muszą być potwory te silne.
Chcesz, by przed każdym potworem bijącym więcej niż x była ustawiona tabliczka "UWAGA! SILNY POTWÓR", potem kolejna "SERIO, UWAGA, PADNIESZ!", potem wyskakuje ci komunikat na czerwono "NIE IDŹ DALEJ, BO ZGINIESZ!!!", potem wywala cię z gry, byś miał chwile na przemyślenie, a jak i tak zrobisz krok do przodu i zginiesz to nic nie stracisz, bo przecież nie wiedziałeś co tam będzie!

Ależ brednie piszecie, zastanówcie się czasem, zamiast hejtować byle po co, byle by było, bo tak trzeba. Akurat po niektórych z Was spodziewałem się troszku więcej rozumku a tego okazało się, że macie jak u Kubusia Puchatka. Miodek dać?

W grę wpisane jest ryzyko, jak się nie podoba, to polecam grę w rysowanie prostokątów na pulpicie windows. Tam nigdy nie przegrasz.

negrula
04-11-14, 11:01
Zgadzam się z Oblesem. Kiedy zaczynałam swoją przygodę z Altaronem, nikt nie mówił mi gdzie mam nie iść, gdzie mogę paść. Jak każdy (no dobra, większość z nas) próbowała metodą prób i błędów.

kacpinio1
16-11-14, 15:05
Pomysl fajny ale bez zadnych bramek lewelowych najwyzej jakies ostrzezenie w typie "uwaga niebezpieczenstwo teren skażony" cos takiego.