PDA

Zobacz pełną wersję : Zwiadowca.


brave12013
28-09-14, 12:47
Chciałbym przedstawić kilka spraw dotyczących zwiadowcy wartych przedyskutowania.


Drop Kruka według mnie to absurdalne, że broń ta dropi z jednego potwora, na domiar złego na całej mapie występuje ich bardzo mało. Za to już Sęp dropi z dwóch potworów, których ilość jest dużo większa. Przez co dużo trudniej nekromancie zdobyć takiego kruka niż duchownemu sępa.


Dlaczego Kruk, który daje nam tylko 5% do mroku i ma mniejsza szybkość ataku niż Sęp wymaga większej zręczności.


Cena rozrywających 6k za 1k bełtów i to po wykonaniu misji? Według mnie to ździerstwo.


Dlaczego zwiadowca wraz ze wzrostem poziomu umiejętności musi wydawać co raz więcej many za hape odes kpiro. Może zróbmy tak też wojowi na odes rago itp.

Krytyki dlaczego najlepsze wchodza mniej więcej jak jesteśmy oddaleni od potwora na jakieś 3 kratki. Natomiast, gdy oddalimy się na 5 ile pozwala zasięg to krytyki potrafią być tak potężne jak normalne uderzenieto absurd. Tak samo z ogólnymi uderzeniami według mnie jak jesteśmy za daleko oddaleni są zdecydowanie mniejsze niż jak na 3/4 kratki.

P.S. Nie wiem czy to dobry dział więc jak coś przepraszam za to i za błędy jeśli jakieś wystąpiły.

MaciejB
28-09-14, 12:54
Bede pierwszy bo Alatron ma byc trudny?

Siupek
28-09-14, 13:04
Nie gram tą klasą postaci, ale coś chyba jest na rzeczy. Ilu jest zwiadowców każdy widzi...

Masterglocker
28-09-14, 13:36
trzeba targać ze sobą plecak z bełtami i manasami, bo to co mam na sobie starcza na ~40min expa, w dodatku muszę to chować gdzieś na respie i biegać za tym bo przecież muszę uciekać przed mobami a z full capem chodzę jak pipa, nawet nie chce myśleć co mają zwiadowcy którzy nie rozdali masy pnów do siły tak jak ja (87siły)
na low lvl zwiadek jest fajną rpg postacią ale później to już katorga.

brave12013
28-09-14, 13:58
Owszem targanie bp z potami i bełtami jest bardzo uciążliwe i męczace. Przypomniała mi się jeszcze jedna kwestia wraz ze wzrostem doświadczenia wzrósł również poziom umiejętności walki bronią dystansową. Co z tego skoro pomimo posiadania 75 siły i jastrzębia +2 mam wrażenie, że moje dmg nie różni jest ciągle takie samo już tak od jakiegoś 130 dystansu, obecnie mam 151.

CySiO
28-09-14, 16:54
Masz tak, bo bełty blokują się odpowiednio na poziomie dystansowym, więc zapewne twoje wzmocniony zablokowały się an 130 diście, ale nie jestem pewny.

cewix
28-09-14, 17:12
@Up
Nie nie zablokowały się na 130 diście

brave12013
28-09-14, 21:01
Cewix potrafisz obliczyć na którym się blokują?

Xerion
28-09-14, 21:44
Lary już kiedys Ci pisałem, jak walisz z wzmocnionych i masz 75 siłe to Ci sie zablokują na ok 190 dyst. Jak cos blokada_umiejętności = 3.6667 * (atak_broni* (1+ (siła/1000) ) z poradnika NAS.

cewix
29-09-14, 00:30
A prościej, jak ktoś nie ogarnia wzoru(ma duże problemy z matematyką xd)
to w kalkulatorze robimy:
nasza siła/10
atak broni+podzielona siła%=z
3.6667*z=blokada

wejnos
29-09-14, 01:28
może i głupie pytanie ale jaka jest max siła zwiadowcy?

Mcree
29-09-14, 07:49
120, poniżej cytat z FAQ.

Owszem, możliwość podnoszenia umiejętności w grze jest ograniczona i przedstawia się następująco (Rycerz/Zwiadowca/Czarodziej)

Poziom Magiczny: 30/50/200
Siła: 200/120/60
Broń Jednoręczna: 200/70/50
Broń Dwuręczna: 200/80/50
Broń Dystansowa: 70/200/50
Obrona Tarczą: 200/140/60
Alchemia: 200/200/200
Zręczność: 200/200/200