PDA

Zobacz pełną wersję : Nowości


sebastianix
18-09-14, 21:27
Może byście jakieś screny z nowego silnika chodziarz zrobili. Cokolwiek, jakkolwiek. Bo jak patrzę, newsy z trzech miesięcy, jakby serwer spał... Jakieś info kiedy możemy się go spodziewać, jak idą prace, jak będzie wyglądał balans...

Obles
18-09-14, 22:07
A jaki ma być balans?
Klasy profesji i sub-profesji są ustalone od lat.
Choć gra na nowym silniku może wyglądać zupełnie inaczej, to fundamentalne założenia gry się nie zmienią, więc nie za bardzo trafne pytanie.

Nowy silnik i klient to funkcjonalność a nie grafika 3D. Choć pewnie będą ukazywały się (może już niedługo? :>) jakieś wycinki, to na miejscu administracji raczej bym był ostrożny z pokazywaniem czegokolwiek.
Forumowicze umieją jedynie negować. Wątpię też, by tak na prawdę ludzie wiedzieli co chcą zobaczyć, więc cokolwiek im się nie pokaże to pewnie będą ględzić od rzeczy.

Jedno jest pewne - skończenia prac nad nowym silnikiem i klientem nigdy nie było tak blisko. Tematy taki jak ten - uwierz - nic nie wnoszą. Administracja wie co robi i podzieli się tym co jest w odpowiednim momencie.
W tym przypadku presja ze strony graczy jest całkowicie zbędna.

Piszę to oczywiście jako szary gracz z pozycją doradcy, który tylko domniema i wysuwa wnioski :).

//Tron jak zwykle, taki śmieszny :D!
Aha - gmach jest we Wrocławiu!

Tron
18-09-14, 22:26
Materiał z gmachu biura Altaronu w Warszawie, gdzie pracują nad silnikiem - https://www.youtube.com/watch?v=1EBfxjSFAxQ

sebastianix
18-09-14, 23:20
Czyli selbo mowisz robić maga nekro alchemika, jak wszyscy ;P

ReeZo
18-09-14, 23:32
Albo rycerza 1h duchownego. U nas na non pvp dzięki temu super balansowi Lord Hordan blokuje sam wszystkie potwory na mapie wliczając : 2 gargi naraz, 3 bagienne hydry naraz i takie tam :)

Duchownego maga na pewno nie rób bo mimo, że kładą nacisk na "grę zespołową" to zapomnieli dodać, że te zespoły mają być bez maga duchownego :D

Mcree
19-09-14, 00:11
No no, bez sio 2 gargów nie zblokuje nie przesadzaj. Nie róbcie 1h, szkoda czasu- chyba, że macie team który gra w elastycznych godzinach- solo 1h na wyższym poziomie przyniesie tylko straty, a dmg będzie co najmniej żałosny (duchowny)- na tyle, że jak by wam ekipa na jakimś większym respie padła to nie macie szans dojść do wyjścia, bo potwory szybciej będą się leczyć niż zadacie im konkretny dmg- chyba, że będziecie mieć fuksa z krytykami.

Co do gry zespołowej to za każdego kompana w drużynie z możliwością share powinien być bonus do punktów doświadczenia np.25%.
Wtedy nawet bezużyteczne profesje by grały. A mag duchowny to jest od leczenia na bossach kolego ^^

Obles
19-09-14, 09:08
Nie do końca o to mi chodziło Sis.
Obecnie pewne rzeczy, które dotyczą balansu, nie są najlepsze, bo:
a) zostały wprowadzone już z myślą o nowym silniku, więc nie współgrają z obecną grą
b) są po prostu złe, do zmiany (patrz dmg low lvl)

Po prostu specjalizacje danych sub-profesji się nie zmienią. Nekromanta dalej będzie górował w obrażeniach nad duchownym a elementalista będzie dobrym wspomagaczem drużyny, za to alchemik będzie mógł przygotować drużynę do walki jeszcze w mieście, robiąc mikstury i odpowiedni rynsztunek.
Rycerz zostanie rycerzem, zwiadowca zwiadowcą a mag magiem. Chociaż elastyczność rozwoju postaci i ilość dróg, które będzie mógł wybrać gracz, będzie zdecydowanie większa to założenia fundamentalne się nie zmienią.

Więc przy wyborze profesji i sub-profesji należy uwzględnić jedynie nasze zachcianki, nasz styl gry i zapotrzebowanie w drużynie a nie kierować się niedociągnięciami w grze powodującymi, że dany mix profesji jest chwilowo widocznie za dobry. Po prostu prędzej czy później wejdzie patch, który to poprawi (były wszak już takie sytuacje a potem ogromne lamenty smutnych graczy, którzy nie mogli zrozumieć, że ich postacie nie zostały zepsute a po prostu dostosowane do innych...).

Trzeba przede wszystkim zdać sobie sprawę, że Altaron będzie odbiegać od protoplasty bardziej i bardziej, brnąc w kierunku innych systemów, które sprawdzały się w kultowych RPGach a często wprowadzając własne, innowacyjne, do których będzie się trzeba przyzwyczaić.

ReeZo
19-09-14, 09:43
A mag duchowny to jest od leczenia na bossach kolego ^^

Szkoda, że nikt mi nie powiedział tego założenia jak tworzyłem postać :)
Czasami dobrze by było znać wizję administracji :)

sebastianix
19-09-14, 10:45
No mam nadzieje, że będzie tak, że duchowny 200 lvl będzie więcej bił niż 100 lvl nekro. I że mimo tak drastycznych różnic możliwość wyciągnięcia exp/h bedzie porównywalna.

cewix
19-09-14, 12:03
@Up
Nie nie będzie, bo od lvla nigdy nie będzie zależeć dmg (bezpośrednio)

sebastianix
19-09-14, 12:14
@Up
Nie nie będzie, bo od lvla nigdy nie będzie zależeć dmg (bezpośrednio)

to jest bezsensowne, w takim razie po co lvl, żeby mieć hp? pff

Arkon
19-09-14, 12:46
lvl daje :
PN
pkt Many
pkt życia
pkt udźwigu
% szybkości
|
\/
dzięki LVL mamy PN
PN = skille, lvl daje wszystko + misje dają PN.

bonus: lvl daje +5 do swagu co 5 poziomów. (licząc od poziomu 5 mamy 5 punktów!)

edit: czyli jakby się tak zastanowić jest wszystko po staremu z tym, że musimy mieć więcej PN na poziom, bo 7 PN to za mało, ze względu na to:

więcej skilli do rozdawania,
niektóre zjadają dość dużo, za dużo moim zdaniem PN,
a co najlepsze! po wyżej 300 lvla otrzymujemy aż 4 PN!

więc, by było dobrze... wywaliłbym całkiem z gry trening, zostawiłbym PNy i większe otrzymywanie ich co poziom, oraz nie dawał 4 PN za 300 poziom, tylko więcej.

dobryziomek
19-09-14, 12:53
No mam nadzieje, że będzie tak, że duchowny 200 lvl będzie więcej bił niż 100 lvl nekro. I że mimo tak drastycznych różnic możliwość wyciągnięcia exp/h bedzie porównywalna.

Wiesz, myślę sobie, że expienie będzie mało istotne, a przede wszystkim "solo style". Według tego o czym wspomniał Selbo to nie należy patrzeć na przyszłość Altaronu z perspektywy świata Tibi i jej podobnych. To jest jak patrzenie na Altaron w krzywym zwierciadle.

Wydaje się, że każda profesja będzie znacznie wyróżniająca się i charakterystyczna. Pewnie dlatego też widoczny jest kierunek: uwydatniania specjalnych umiejętności przypisanych do poszczególnych Gildii (np. ogromne obrażenia w przypadku magów nekromantów alchemików). Stąd wniosek taki aby patrzeć na Gildie z perspektywy uwydatnianych możliwości, które pozyskujemy w nich.

Według mnie to jest bogactwo szeroko podejmowanego hasła: RPG - liczne kierunki rozwoju swojego bohatera, szeroki "wachlarz" umiejętności odpowiednio skomponowany jak smaczna sałatka, gdzie każdy składnik jest potrzebny. W takim przypadku na Altaron należy patrzeć z perspektywy "szerokich horyzontów". Taka gra była by świetna :uśmiech:

Natomiast czy się uda? Tego nie wiem...

MaciejB
19-09-14, 18:26
ble ble ble

poprostu milobylo by gdyby byly co jakis czas informacje ze strony adminow /
nad czym prace ida jak idzie postep itp... co nowego szykuja czy jakis event bedzie itp.

a nie od ostat. aktulicaji cisza .. tyle ze logach jest czasem informacja co naprawili a co .... :zdziwiony:

MaciejB
29-09-14, 21:44
refreshhh


Szefy co nowego slychac ??

jakies krotkie info ?

dajcie nowy temat bo juz nie ma o czym dyskutowac forum.