PDA

Zobacz pełną wersję : Pomysł na dalsze czasy.


RubSon
13-07-14, 19:22
Witam, po jakimś czasie namysłu stwierdziłem, że dobrym pomysłem w przyszłości byłaby możliwość rozwijania swoich czarów czy też talentów. Chodzi o to, że każdy czar mógłby mieć np. 3 tiery, każdy awans na wyższy tier dawałby dodatkowe bonusy przy użyciu czarów.

Np.
U maga : zimny oddech
Tier 1 : podstawowy atak bez większych bonusów
Tier 2 : dochodzi bonus do spowolnienia predkosci ataku oraz chodzenia
Tier 3 : tier2+ chwilowe całkowite unieruchomienie w miejscu np. na 0.10 sec

Są to przykłady więc proszę do nich podejść z dystansem.

Awansować czary możnaby na wyższych poziomach aby był to taki bonus dla bardziej doświadczonych graczy. Również byłoby pewnego rodzaju uatrakcyjnienie End Game.
Wprowadzić możnaby to w formie straszliwie trudnych zadań bądź rare itemu z bossa których potrzeba nawet 10 a wypada 1/100... :-)

A co do talentów mogłaby to być forma dodatkowego wyboru ktory robilby z Nas tanka, dpsa lub supporta. Talenty mogłyby nadać się na End Game kiedy zostaną np wprowadzeni jeszcze trudniejsi i bardziej wymagający bossowie. Taki talent mógłby zwiększać szanse na blok, % leczenia czy tez nawet uaktywniać całkiem nowe nikomu nie znane czary! A to wszystko zależałoby od Naszego wyboru i odpowiedniej kombinacji talentów. :-)

Więc to tyle w tym temacie, komentarze mile widziane oraz można również zgłaszać tu swoje propozycje odnośnie takowego systemu. :-)

Pozdrawiam,
RubSon

-----------------------------------------------

Witam, drugim pomysłem jest wprowadzenie Areny. Wiem, że było już to parę razy wspominane ale chodzi o trochę bardziej rozbudowany system... każda wygrana na arenie zapewniałaby Nam parę pkt za które byłaby możliwość zakupu unikalnych przedmiotów oraz ulepszeń. Na Arenie mogłyby odbywać się nie tylko walki 1v1 ale też 3v3. Teren areny nie ograniczalby sie do znanego nam z filmów o gladiatorach ale również rozległych terenów porośniętych krzewami w których trzebaby uważać aby nie dostać trapa. Wzmogłoby to walkę drużynową a i sama w sobie Arena byłaby niczego sobie pomysłem... :-)

Na takowej Arenie mogłyby się odbywać walki np. 3x dziennie w ktorym wybor graczy nastepowalby losowo z uwzględnieniem poziomu przeciwnika. Nazywaloby sie to przedzialami levelowymi. 3x dziennie byłoby optymalnym rozwiązaniem aby nie mieć zbyt szybkiej możliwości wyfarmienia fajnych itemków. Przedziały levelowe byłyby zależne od dnia, ale przynajmniej raz dziennie byłaby walka dużych leveli aby się nie nudzili. W wyjątkowych sytuacjach mogłoby być dopuszczalne walka gildijna na arenie.

Proszę wyrażać własne opinie w tym temacie. Głównie chodzi mi o uatrakcyjnienie rozgrywki ponieważ na dużych lvlach powiwa podobna nudą... :-)

Pozdrawiam,
RubSon

mikeleplacido
13-07-14, 20:34
Chodzi o to, że każdy czar mógłby mieć np. 3 tiery, każdy awans na wyższy tier dawałby dodatkowe bonusy przy użyciu czarów.

Np.
U maga : zimny oddech
Tier 1 : podstawowy atak bez większych bonusów
Tier 2 : dochodzi bonus do spowolnienia predkosci ataku oraz chodzenia
Tier 3 : tier2+ chwilowe całkowite unieruchomienie w miejscu np. na 0.10 sec

Powiem tak: pomysł nie jest zły, ale po co tak to wszystko komplikować? Jeżeli ma to być "tylko" urozmaicenie, to trzeba wziąć pod uwagę to, że

Awansować czary możnaby na wyższych poziomach

co prowadziłoby do tego, że najsilniejsi gracze staliby się jeszcze silniejsi, a - jak już wspominała niejednokrotnie administracja - jest już bardzo dużo bonusów do obrażeń/obrony (odporności), więc po co wprowadzać kolejne?


ktory robilby z Nas tanka, dpsa lub supporta.

Od tego są profesje.


Teren areny nie ograniczalby sie do znanego nam z filmów o gladiatorach ale również rozległych terenów porośniętych krzewami w których trzebaby uważać aby nie dostać trapa. Wzmogłoby to walkę drużynową a i sama w sobie Arena byłaby niczego sobie pomysłem... :-)

Podobna propozycja była rozpatrywana. Niestety ze względu na obecny stan rzeczy arena nie jest dostępna dla graczy.

PS. Oczywiście nie mówię, że propozycje są złe.

beta2468
13-07-14, 20:54
Za duzo bonusow w stosunku do czego? Do tibi? Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. W grach typu 3d czary maja rozne poziomy i przez cala rozgrywke jestes coraz lepszy bo doskonalisz swoje umiejetnosci. Fakt, altaron nie nadaje sie do takich rozwiazan, bo jest to zwykla gra 2d, ktora kazdy lubial za swoja prostote. Teraz robi sie przerost formy nad trescia, poniewaz takie rozwiazania sprawdzaja sie w grach 3d. Tutaj byloby to niepotrzebne udziwnienie gry, ktora jest na tibijskim silniku.

Mcree
13-07-14, 21:21
@ad1
Jestem jedynie za dodaniem większej ilości czarów leczących o różnej sile i cooldownie

@ad2
Ponieważ arena można powiedzieć, że jest gotowa i była testowana przez graczy starszych stażem (czasy Lidki) nie będzie spoilem wrzucenie jej zrzutu z góry co przedstawiam poniżej- jednocześnie dziękując Tronowi za stworzenie wszelkich możliwych kombinacji (ciasne korytarze, otwarta przestrzeń, trapy, góra/dół itp.)
Niedopracowaniem jest tylko brak jakiegoś tam zajączka, rogacza czy tam lisa co by czasem coś zjeść. Mimo to wybaczam :oczko:

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=3082&stc=1&d=1405279218


https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=3083&stc=1&d=1405279218

RubSon
13-07-14, 21:34
@mikeleplacido, to wszystko miqłoby się tyczyć End Game, chociaż dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie również takiego czegoś na low lvl. Pisałem głównie z myślą o hlvl ponieważ z tego co mi wiadomo Mag nekro na low lvl potrafi na pvp sciagnac kogos na bułe. A tiery czarów dałyby nowe możliwości taktyczne a tak jak pisałem ciężko byłoby w ogóle je podnieść.

@beta, masz rację z tym, że takie rzeczy sprawdzają sie w gracz 3d ale nie jest powiedziane, że i tutaj nie zrobiłoby to furory... oczywiście musiałoby to być dopracowane. Więc nie wykluczajmy tego tylko dlatego, że jest to gra 2d. A z tego co mi wiadomo są prace nad nowym silnikiem i może na nim wyglądałoby to dużo lepiej? :-)

@Mcree, co do czarów to oczywiście tiery dawałyby Ci jakiś % większe leczenie a będąc duchownym otrzymywałbyś dodatkowe bonusy. Np po uleczeniu się dosłownie 0.1 sec dostawałbyś 10% mniej dmg i bonus aktytowałby się raz na x uleczeń. A co do areny to naprawdę strasznie mi się podoba i nie rozumiem dlaczego jeszcze nie została wprowadzona... Tron, należy Ci się pochwała i duży respect za tą mapkę... :O Przypomina mi trochę 'castle wars'. :-)

esthis43
15-07-14, 16:17
Co do pierwszego pomysłu, to jest ciekawy. Jeżeli miałoby to wejść to te ulepszenia powinny być na prawdę trudne do zdobycia plus może jakieś ograniczenie lvlowe? np. tier2 od 100 lvla, tier 3 od 200?

A co do drugiej propozycji, to też jest fajna, jednak moim zdaniem to jest trochę bez sensu na serwerze takie typu.
O co mi chodzi? O to, że jest zbyt mało osób online, co mogłoby prowadzić do kolesiostwa... 'dajcie nam wygrać, bo tylko jednego zwycięstwa potrzebujemy, żeby cos tam kupić'
Moim zdaniem byłoby zbyt duże prawdopodobieństwo ustawiania meczy na arenach.
Z drugiej strony, dlaczego serwer nPvP miał mieć możliwość zabawy w coś takiego? Moim zdaniem skoro świadomie wybrali świat, na którym nie można walczyć z innym graczem, to taka arena jeżeli powstanie to powinna być tylko na serwerze PvP.

RubSon
15-07-14, 20:04
@Esthis, właśnie chodzi mi o to aby było to straszliwie trudne do zdobycia... tacy ludzie posiadający tier3 byliby prawie, że Wybrańcami. Tak jak zasugerowałem z tymi bossami i z tym co by wypadało z nich oraz umożliwiało takową zabawę... :-) Kwestia dopracowania. :-) No i oczywiście można to również zrobić na dany lvl ORAZ zrobić jako misję klasową! Zbierają się mag, rycerz i zwiad i idą w 3 na misję która wymaga, dni aby ją zrobić oraz wysiłku. :-)

A co do areny to oczywiście mogłaby zaistnieć taka sytuacja ale nie koniecznie. Do kont byłyby przypisywane pkt za wygrane i przegrane a co za tym idzie bylibyśmy wyżej bądź niżej w rankingu arenowym a to wiązałoby się z jakimiś bonusami. :-)