PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Umiejętności stałe oraz czary


Piruet
21-05-11, 19:28
Być może wielu z Was pomysł ten wyda się najgłupszy na świecie, ale mi się podoba i kto wie może znajdzie się ktoś komu również a napisać nie zaszkodzi zawsze usunąć się da.

Zatem moja propozycja brzmi następująco.
1)Umiejętności(Chodzi tutaj o poziom magiczny, obronę, jednoręczny atak itd).
Skoro już istnieją PN to można by było zlikwidować "ręczne" wbijanie poziomu umiejętności. Za PN każdy na STAŁE zdobędzie dane umiejętności (należałoby tu uwzględnić, że umiejętność broni dwuręcznych czy dystansowych musiałaby kosztować 2x więcej PN niż obrona czy jednoręczne bronie, ale myślę, iż to jest jasne). Każdy by wbijał sobie umiejętności jak mu się tylko podoba i nikt by nie płakał, że je straci.
Teraz pozostaje kwestia PVP. Już widzę teksty typu "każdy takie same umiejętności, takie same przedmioty przecież pvp to będzie kto ma więcej mikstur. Otóż nie. Proponowałbym zwiększyć "plusowanie" przedmiotów do załóżmy +10(nie wiem ile jest teraz). Da tą już na pewno jakąś różnicę a kolejna byłaby następująca.
2)Czary
Tutaj wiadomo każda klasa ma swoje czary i ma czary z subprofesji. W związku z tym moją propozycją jest by "ręcznie" zdobywać poziom danego czaru. Moc jego zależałaby zarówno od poziomu magicznego jak i od poziomu czaru. Zaraz usłyszę, iż dana subprofesja to a inna subprofesja tamto. Już w tym głowa zarządców gry (o ile to by im się spodobało) by to miało ręce i nogi. Załóżmy. że im więcej razy zaczarujemy jakąś broń tym większymi ładunkami i mniejszy bonus broni zabierać będzie, ponieważ podniesie się poziom czaru z 1 na 2(To samo tyczyłoby się czarów. Im więcej razy użyjemy tym większy poziom czaru będzie). Załóżmy. Zaklinam światłością na poziomie 1 to zabierze po 4 ataku i obrony i da 100 ładunków światła a na poziomie drugim zabierze po 3 ataku i obrony a da 150 ładunków. (To jest tylko przykład obrazujący działanie tego systemu w żadnym wypadku nie sugeruje tutaj jak mogłoby to wyglądać). Można też by było zrobić ogólny poziom czarowania, że po prostu ile zużyjemy many tyle nam da do poziomu Czarowania( by się nie rozdrabniać tak dosłownie chociaż to byłoby lepsze).

Teraz kwestia śmierci i PN itd. No cóż umiejętności mogłyby nie spadać. Po prostu za dany poziom dwa razy nie dostaniemy PN. Kwestia czarów. Podstawowa wartość ataku by była. Poziom Czaru + Poziom Magiczny. Więc jak najbardziej przy śmierci mogłyby spadać a wbić zawsze się da :) a doświadczenie myślę, iż norma.

Proszę o inteligentne opinie zawierające przemyślenia dotyczące tego pomysłu. Dziękuje

Vorian
21-05-11, 19:45
Szczerze ? Uważam że koncepcja tych pomysłów jest naprawde dobra, trzeba by jeszcze do szlifować pare rzeczy ale to oczywiste. Co reszta na to ?

Piruet
21-05-11, 19:48
Od tego są Projektanci gry bo pomysły doszlifować :P To jest luźny pomysł a co z tym zostanie zrobione to już od Nich zależy.

Wicked
21-05-11, 19:50
Całkiem nieźle to wygląda, ale boję się, że nie dałoby się tego sensownie ogarnąć. Teraz możesz w miarę szybko polować na lepsze stwory = rozwijać szybciej. Lecz w sytuacji gdy wyzej dupy nie podskoczysz, bo blokują Cię pny = musisz nabić lvl = zabijać lepsze stwory = mieć lepsze staty = blokują Cię PNy - mamy błędne koło, które bardzo ciężko byłoby obejść.

Co do czarów natomiast godne rozważenia. Choć trochę przeraża mnie wizja rycerza, który sobie maxuje exori. Brr.. ;<
Musiałoby to zostać szerzej rozpisane, najlepiej na jakichś przykładach.

Piruet
21-05-11, 19:56
W teorii blokują Ciebie PN'y, ale można byłoby wprowadzić zdobywanie PN z misji czy też pierścienie zwiększające daną umiejętność na dany czas, które mogłaby jakaś subprofesja wykonywać. Do tego dochodziłoby w końcu wyprawy po wspólne doświadczenie.

Sosna
21-05-11, 20:15
będzie krótko. odjęcie skillowania hmm... Jestem na nie. Rozwijające się czary... ŚWIETNE :)

siwyus
21-05-11, 20:35
Co do tych skilli to lipa. Bo taki 20 lvl bedzie miał skille 30/30 ... I większy lvl w pvp wgl będzie miał już przewage. Co do czarów to chciałbym takie coś zobaczyć w praktyce. Ale znając życie to taki mag nie dosc ze ma duzy mlvl i sie leczy z tawisa po 100+ to jeszcze jakby do tego doszedl np. tawis poziom 5 to juz wgl 20many=cale hp...

hardcore123
21-05-11, 21:56
Jestem za lvlami czarów reszta jest mi obojętna.

masculine
21-05-11, 23:24
Ja tego nie rozumiem! Jak tak kur@a mozesz kopiowac?! Te czary to pomysl Bladego, Grimka i ekipy . I nie pisz mi ze wlasnie se to wymysliles , i nie wiedziales ze oni maja taki sam pomysł (zrealizowany) bo wkur%@#ja mnie takie osoby. Tamci sie staraja , robia serva 2 lata i takie ku$^Aa gowniarze wchodza i kradna pomysly.

Piruet
21-05-11, 23:31
Ja tego nie rozumiem! Jak tak kur@a mozesz kopiowac?! Te czary to pomysl Bladego, Grimka i ekipy . I nie pisz mi ze wlasnie se to wymysliles , i nie wiedziales ze oni maja taki sam pomysł (zrealizowany) bo wkur%@#ja mnie takie osoby. Tamci sie staraja , robia serva 2 lata i takie ku$^Aa gowniarze wchodza i kradna pomysly.

Pomysł czarów zaczerpnięty z gry FlyFF przed pewna aktualizacja. W tamtym systemie było drzewko Umiejętności i by móc wbijać kolejne poziomy danej umiejętności trzeba było wbić wpierw poprzedni skill oraz dany poziom. By wbić kolejny poziom trzeba było bardzo dużo razy użyć dany czar. Tutaj to bardzo uprościłem. Pozdrawiam.

Flash
22-05-11, 12:47
Pomysły ukradzione, ale można wprowadzić xd.
Wszystko fajne, zmotywowałoby to do wspólnych polowań, naprawiłoby problem ze stratą skilli po śmierci, tylko gorzej, że zbytnio zmieniłoby to rozgrywkę i wymagałoby chyba resa charów.

Piruet
22-05-11, 21:15
Napisałem "zaczerpnięte" nie "skopiowane". Inspiracja to inspiracja a przepisanie to przepisanie rozróżniajmy to...

Zembolx
22-05-11, 22:18
Jestem na NIE. hmm wlasnie taki sytsme umiejetnosci skilli jest w wielu mmorpg.. a tu kazdy skill mozesz "recznie" cwiczyc i to jest tez to co odroznia tibie czy altarona od reszty mmorpg.

maketakunai
26-05-11, 08:16
Wszystko ładnie tylko enchant broni mi się nie podoba w tym temacie, po to tak trudno go nabić żeby nie latał zerg ludzi z OE brońmi.