Zobacz pełną wersję : Kilka poprawek oraz wydarzenie
Witajcie strudzeni wędrowcy!
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, więc my pracujemy niestrudzenie, by w świecie Altaronu nie zabrakło wyzwań, w ten wyczekiwany przez wszystkich okres. Chcielibyśmy dziś podzielić się kilkoma informacjami, które powinny Was zaciekawić.
WYDARZENIE
W nocy z pracowni pisarza Tomasza zostały skradzione dzieła, nad którymi pracował od dłuższego czasu. Sprawę zgłosił do Samuela, który podjął się próby odnalezienia skradzionych dzieł. Być może będziemy mogli mu w tym pomóc?
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2856&stc=1&d=1401923356
Jak widać rabusie niczego się nie nauczyli i dalej grasują w okolicy. Czy uda Ci się odnaleźć wszystkie pochowane dzieła?
NOWE MISJE DZIENNE
W budynkach gildii elementalistów, alchemików, duchownych i nekromantów, niektórzy z ich stałych bywalców, mogą potrzebować pomocy. W zamian za wykonaną przysługę podzielą się oni swoją wiedzą, co poskutkuje wzrostem doświadczenia i od czasu do czasu - punktów nauki. Tak więc bądź pomocny a nie ominie Cie nagroda. W tych trudnych czasach, gdzie świat pogrążony jest w wojnie, uprzejmość jest ceniona po dwakroć!
DROBNE ZMIANY W CZARACH
Zgodnie z Waszymi sugestiami wprowadziliśmy drobne poprawy w niektórych czarach. Od teraz na niższych poziomach magicznych pewne czary zadawać będą mniejsze obrażenia; inne z kolei zostały lekko poprawione tak, by stały się bardziej użyteczne.
ZMIANY W UMIEJĘTNOŚCIACH
Również zgodnie z Waszymi sugestiami znieśliśmy ograniczenia poziomu magicznego i nanieśliśmy poprawki na szybkość awansów w nim. Ponadto dostosowaniu uległa liczba punktów nauki wymaganych do nauczenia się umiejętności.
Graczy, którzy popełnili błędy przy rozdawaniu punktów nauki zachęcamy również do rozmowy z nowo przybyłym NPC Moradin'em, który będzie rezydował przez pewien czas w gildii magów. Na pewno rozwiąże wasze problemy! (Wcześniejsza wypowiedź o braku możliwości resetowania PNów spowodowana była zamieszaniem informacyjnym odnośnie zmiany naliczania PN między serwerem testowym a globalnym).
Zmianie uległ też sposób naliczania punktów zręczności przy używaniu dwóch broni. Od teraz zadawanie "bloodhitów" będzie wymagane. Podobnie przy łowieniu ryb, zręczność będzie naliczana jedynie wtedy, kiedy złowimy jakąś rybę (w odpowiednio większych wartościach niż dotychczas).
Na dziś to wszystko. Mamy nadzieję, że zmiany oraz nowości przypadną Wam do gustu!
Administracja Altaron.pl
Zgodnie z Waszymi sugestiami wprowadziliśmy drobne poprawy w niektórych czarach. Od teraz na niższych poziomach magicznych pewne czary zadawać będą mniejsze obrażenia; inne z kolei zostały lekko poprawione tak, by stały się bardziej użyteczne.
Jakie czary? O ile mniejsze obrażenia? Czym różni się ostatnie zdanie od pierwszego? Serio nie dałoby się chociaż raz dokładnie wypisać listę zmian zamiast tylko opisywać je takimi ogólnikami?
"Zmieniliśmy coś, ale szukajcie sobie to sami. Ku chwale ducha RPG!".
W końcu jakieś dobre news'y aż miło się to czyta.
Jakie czary? O ile mniejsze obrażenia? Czym różni się ostatnie zdanie od pierwszego? Serio nie dałoby się chociaż raz dokładnie wypisać listę zmian zamiast tylko opisywać je takimi ogólnikami?
"Zmieniliśmy coś, ale szukajcie sobie to sami. Ku chwale ducha RPG!".
popieram ;x
Fajnie fajnie, no ale tak jak Panowie wyżej uważam, że powinny być szczegółowe informacje odnośnie zmian w czarach. Wiem, że może być tych zmian sporo i wiem, że niektóre mogą być minimalne, jednak no warto nawet takie info podać.
Żeby woj nie bił z run obszarowych więcej niż odes rago. Żeby fale nie stawały się użyteczne na 100+ lvlach dopiero. Żeby kpiro nie biło mniej niż pojedynczy strzał.
Cytuję: Wg WASZYCH SUGESTII. -> Sugestie i propozycje. Wiem, ze to takie męczące przeczytać tematy z ostatniego tygodnia. :< Co sensownie argumentowane było, to zostało zmienione.
Hmm zmiany jak najbardziej na plus :)
A tak w ogólę, do której server ma być off? Bo wróciłem dopiero teraz i nie w temacie jestem xd
~około 1h ma być off. Czyli pewnie potrwa 30 minut. Czyli już.
A co jeśli Stali Wyspiarze również rozdali źle PNy?
To niech opuszczą Licor. <3
Jak pewnie wiesz Marku, stały wyspiarz nie może opuścić licoru. Skoro dostaliśmy możliwość rozdawania PNów, to czemu mamy być pokrzywdzeni wzlględem głównego kontynentu? Reszta zmian wydaje się na plus, czas pokaże.. w końcu to Altaron ;>
@Krystian
Czego nie rozumiesz w komunikacie, który informuje Cię że masz pobrać nową wersję? :D
Mi działa i online widzę ludzi.
Dobrze, ze administracja ulega na placz graczy :owca2:
01:38 Moradin: [âŚ] Nieważne. Czy chciałbyś cofnąć swoje umiejętności? Punkty nauki zostaną Ci zwrócone całkowicie, jednak pamiętaj, że jest to nieodwracalna decyzja. To jak? Uczynić to?
czyli te co rozdałem Pn-ami czy all
Musieliśmy jeszcze na chwilę wyłączyć serwer, by wgrać jedną poprawkę. Niedługo zostanie włączony.
Oddawane są wszystkie PN oraz kasowane wszystkie skille.
Arkon sprawdzałem przed chwilą, resetuje Ci wszystkie skille oraz PNy :)
no to lipa, jak mam wbijać od nowa no to pozdro xD
zamykam.
edit
jeszcze zręczność z blood hitami - niech smaży się w piekle ten kto podesłał ten pomysł!
dystans -144 mam i mam go trenować? xD nie rozdając w dyst ani PN-a? xD wolałbym opcje zresetowania skilla który nas nie satysfakcjonował. a nie wszystkich, to byłby mniejszy ból dupy.
No dobra ale przeciez ogranicza do 1000. Wiec jak to jest rozwiazane?
@Arkon all przeciez, była mowa, że serwer nie zachowuje informacji takich jak to, czy skille wyskillowałeś, czy rozdałeś pnami :D
@Do administracji
Zróbcię PROSZE coś z krytami w pvp, są ZA MOCNE, mając 110 dist(37lvl) z krytyka+odes kpiro potrafie ściągnąć nawet 50 maga na bułe, a z takiego puginału+efo tote, zapewne 60+
Szkoda że resetuje wszystkie statystyki. Tak czy siak skorzystam, bo wolę poświęcić na trening z miesiąc, niż być marną próbką hybrydy sprzed aktualizacji.
A co z łóżkami w gildiach i bonusem?
Czy ten błąd także został naprawiony?
Przypominam, że chodzi o to, iż podczas snu nie jest naliczany bonus...
Ponadto, zacząłem robić misję z Tomaszem, ale nic się w Dzienniku nie zapisuje... Czy tak ma być?
@kkg
Jest to Event, więc nic Ci się w dzienniku zapisywać nie będzie. Tak było też i poprzednim razem.
@tomakeo
Tzn? Sorki, ale gram dopiero od niedawna i nie za bardzo wiem o co chodzi z tym Eventem... Mógłbyś co nieco przybliżyć? Będę wdzięczny ;)
@Arkon all przeciez, była mowa, że serwer nie zachowuje informacji takich jak to, czy skille wyskillowałeś, czy rozdałeś pnami :D
@Do administracji
Zróbcię PROSZE coś z krytami w pvp, są ZA MOCNE, mając 110 dist(37lvl) z krytyka+odes kpiro potrafie ściągnąć nawet 50 maga na bułe, a z takiego puginału+efo tote, zapewne 60+
Nie wspomnieliśmy o tym, ale krytyki w pvp zostały wyłączone. Zmianą uległy też rezydencje klanowe i wiele innych rzeczy, które niedługo odkryjecie sami. Chwilowo występuje drobny błąd z PNami, stąd serwer jest co chwila wyłączany, do zapowiadanej pierwotnie godziny 2 się wyrobimy z poprawkami. Prosimy o cierpliwość.
pamiętajcie o nagrodach!
przepis 3 noob chary (mała ilość/duża ilość/największa ilość)
by nie było że dostaniecie sygnet albo stateczek!:owca2:
zaczynam już sprzedaż event itemów kto kupuje i za ile? >:D
A co z łóżkami w gildiach i bonusem?
Czy ten błąd także został naprawiony?
Przypominam, że chodzi o to, iż podczas snu nie jest naliczany bonus...
Ponadto, zacząłem robić misję z Tomaszem, ale nic się w Dzienniku nie zapisuje... Czy tak ma być?
Łóżka również zostały naprawione.
zaczynam już sprzedaż event itemów kto kupuje i za ile? >:D
Na pewno nie Tomurek...:zły:
A tak na serio, to się dogadamy :D Na pewno nie będę rzucał tyle co ostatnio, bo przyznam, że sygnet nie był tego wart :D Jednakowoż nie żałuję hyh
skillujcie mówili rozdaj pny mówili.... zepsułeś postać? nie martw się zresetuj PN i skilluj jeszcze raz ten miesiąc :D
jeśli zresetuje PN będę miał tyle jakbym padł 0 razy? czyli wszyściutkie? :D
a można by mlvl zostawić? wbicie mlvla juz nie jest takie kolorowe + to że na mlvl dużo Pnów a mam 46 aktualnie.
Dla mnie różnica w biciu maga a np zwiadowcy jest smieszna. Gra magiem jest trudniejsza wiec powiniem wiecej bic z run/czarow a nie ze zwiadowca napierdziela w chuj lepiej i ma wiecej zycia. Smieszne jest to ze 30 zwiadowca zabije 50 maga na hita a 30 mag nie zabije 50 zwiadowcy. Rycerz tez jest przesadzony z leczeniem sie jak dla mnie. Rycerz to nie mag zeby leczyl sie z czarow po 500 -.-
@Up przestań płakać i sprawdź jak to teraz wygląda w praktyce, skoro ograniczenia mlvl zostały zdjęte to teraz bijesz więcej niż wcześniej, twoje czary zostały poprawione, a krytyki zostały usunięte z pvp, więc 30 zwiad zabije co najwyżej 20-25 maga, no chyba, że z puginałów wtedy można myślec o 30-35 magu...
@up placz? to nie jest placz tylko uzasadnienie swojej wypowiedzi. Dla mnie rycerz to jest ktos taki co nie mysli mysli a napierdziela w sile (wziete z zycia koks ktory nie ma mozgu) a mag to taka osoba ktora ma mozg a nie ma sily wiec jaka tu jest sprawiedliwosc ze rycerz leczy sie tyle co mag?
@up Leczy się tyle co mag? Chyba jak sobie namalujesz. Ten 35lvl to dostałeś od kolegi i ledwo się zalogowałeś, że siejesz takie farmazony? Przestań, wprowadzasz ludzi w błąd, bo w praktyce wcale tak nie jest.
@Pytanie do administracji Jak długo będzie dostępny npc Moradin? Mam nadzieje, że troche czasu, bo chciałbym sobie zresetować skille na moim rycku 2h, ale aktualnie odczekuje karę :D
@2xup
A słyszał pan może o paladynach ? Polecam przeczytać trochę o nich:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Paladyn
@up Leczy się tyle co mag? Chyba jak sobie namalujesz. Ten 35lvl to dostałeś od kolegi i ledwo się zalogowałeś, że siejesz takie farmazony? Przestań, wprowadzasz ludzi w błąd, bo w praktyce wcale tak nie jest.
@Pytanie do administracji Jak długo będzie dostępny npc Moradin? Mam nadzieje, że troche czasu, bo chciałbym sobie zresetować skille na moim rycku 2h, ale aktualnie odczekuje karę :D
Będzie dostępny 30 dni.
Wszystko okej poza jednym, zręcznością. Mogliście nas poinformować przy wprowadzaniu update'a - Słuchajcie, nabijajcie zręke póki możecie bo zapieprza jak szalona ale tylko przez tydzień, potem ją skopiemy, to bym skilował zręczność a nie siłę. Generalnie rzecz biorąc nie ma tragedii z tą zręką, jakoś leci na rybach, no ale tego już się nie da porównać z tym co było wcześniej ze sztyletami gdzie leciala jak szalona mimo licznych ( wszystkich ) nie trafionych ciosów. Nie wiem co ma łowienie ryb wspólnego z zadawaniem ciosów krytycznych. Trochę głupio to wyszło, to tyle, reszta chyba na plus.
Miło widzieć, że administracja jednak słucha graczy.
Krok na przód panowie :)
Moglibyście zdjąć jeszcze ograniczenia alchemii :uśmiech: . Chyba, że wiąże się z tym coś, czego nie przewidziałem :D
Moglibyście zdjąć jeszcze ograniczenia alchemii :uśmiech: . Chyba, że wiąże się z tym coś, czego nie przewidziałem :D
Podpinam się pod to, nie każdy ma głowną postać alchemika,
Sam jestem "ofiarą" blokady na nobie, a ma niby 102 lvl, przez co nie moge wykorzystać jego potencjału który wypracowałem przed upem :)
Nowy outfit dalej nie działa na stronie.
@Up ta blokada nie zostanie zdjęta i dobrze, bo o to chodzi, żeby noob chary nie miały tych samych możliwości w alchemii co inne wysokopoziomowe postacie
Jeżeli sobie to wypracują ciężką pracą do dlaczego by nie? ...
Przekonałeś mnie, zmieniam nazwę postaci głównej panie Altrel! Oby to miało sens :*
Osobiście jestem przeciw, ale też jest to nie zgodne z wizją administracji, bo skoro lvl ma mieć drugorzędne znaczenie to znaczy, że jak ktoś chce to niby czemu nie może zostać najlepszym alchemikiem na świecie w ogóle nie expiąc?
Administracja dąży do tego, by nawet 15lvl mógł być tak potężny jak 100, a w ten sposób blokują tą możliwość
Pamiętam, że jacyś amatorzy chcieli stworzyć grę której nazwy nie pamiętam(ciekawe, czy jeszcze nie przerwali projektu) W ich świecie każdy mógł zostać kim by tylko zechciał, mógłbyc nawet handlowcem, czy królem kraju, który zbudowałeś własnymi rękoma, ciekawy pomysł, ale jak na grupę amatorów raczej nie możliwy :D
Nonono... aktualizacja jak najbardziej na plus! :-) Tylko jestem ciekaw jak jest w praktyce... a to dopiero sprawdzę jutro. :-) Naprawdę miło jest widzieć, że Administracja tak bardzo się stara o dobro graczy oraz wysluchuje propozycji, bledow itd. :-)
A co do alchemi to jestem przeciwny zniesieniu ograniczenia... kazdy bedzie mial tego 20lvl noob chara i full alchemie... Alchemia teraz jest zrobiona tak aby byla czyms wiecej, daje bonus oraz wiele innych mozliwosci. Dlatego moim zdaniem jest to glupi pomysl z znoszeniem ograniczen w tym przypadku. :-)
Pozdrawiam,
RubSon
Pamiętam, że jacyś amatorzy chcieli stworzyć grę której nazwy nie pamiętam(ciekawe, czy jeszcze nie przerwali projektu) W ich świecie każdy mógł zostać kim by tylko zechciał, mógłbyc nawet handlowcem, czy królem kraju, który zbudowałeś własnymi rękoma, ciekawy pomysł, ale jak na grupę amatorów raczej nie możliwy :D
Enidust, dalej robią :P
A co do alchemi to jestem przeciwny zniesieniu ograniczenia... kazdy bedzie mial tego 20lvl noob chara i full alchemie... Alchemia teraz jest zrobiona tak aby byla czyms wiecej, daje bonus oraz wiele innych mozliwosci. Dlatego moim zdaniem jest to glupi pomysl z znoszeniem ograniczen w tym przypadku. :-)
Zablokowanie alchemi utrudnia tyko robienie dobrych mikstur, nic więcej. Mając alchemika a grając inną subprofesją nie mam możliwości zrobienia sobie np dobrych manasków
Gram od niedawna ... ale wg. mnie zręczność leci zdecydowanie za wolno w porównaniu do tego jak leciała przed aktualizacja, dodanie potrzeby zadawania Blood hitów podczas jej trenowania to dobry pomysł ale tak drastyczne zwolnienie jej przyrostu to lekka przesada, wiem że można trenować ja inaczej np. łowiąc ryby ale raczej nikt nie ma zamiaru przez kilka godz. non-stop klikać myszką skoro wcześniej mógł zająć się czymś innym
Skilując gdzieś nad wodą używając duala, a w międzyczasie łowienie ryb i sprawnie rośnie + można zarobić ze sprzedaży ryb (sam chętnie kupię)
Z dualami wgl. nie leci i nie wyobrażam sobie trenowanie tej umiejętności zwiadowca na niskim lv jest totalna porażką wcześniej w 5 min w taki sposób byłem w stanie wbić ze 3 skille a nie tak jak teraz marne 2% chociaż nie mam tak jak niektórzy grubo ponad 100 .... A przecież zręczność to podstawowa umiejętność zwiadowcy dzięki niej nasz postać może używać nowych rodzajów amunicji i nie wiem co ma łowienie wspólnego z krytykiem
Usuncie pallka duchownego prosze was,tapen tawis znowu bezużyteczny jak przed latka :).Ani damagu ani leczenia :P.
Zmiany na prawdę bardzo bardzo dobre, ale:
1)Za misję duchownych 20,7k expa (realy?)
2)Za zabicie 40 Żywiołaków Ognia 29k expa (realy?)
3)Mi to akurat nie przeszkadza bo problem mnie nie dotyczy- gdy ktoś resetuje PN'y niech ma świadomość, że nie założy setu który miał przed chwilą na sobie (chyba że ma trolowy albo Chaosu) z tego co wiem brak jest takiej informacji, no i czerw go po 40 bije jak ma skile po 1 xD
4)Blood hit w zręczności raz na 30 sek można było wprowadzić, a nie że każdy bloodhit -.-
5)Event ok, nadal można skupować itemy do eventu co ucieszy tomakeo :D
6)Liczę na to, że w przyszłości powstanie jeszcze więcej misji dziennych, po 3 w każdej gildii- wtedy obecny system naliczania punktów doświadczenia będzie mieć sens
Mimo kilku niedociągnięć jestem zadowolony. Pozdrawiam
Usuncie pallka duchownego prosze was,tapen tawis znowu bezużyteczny jak przed latka :).Ani damagu ani leczenia :P.
hahahah - teraz tapen tawis daje mi tyle co hape tawis. teraz to w ogole jestesmy bezuzyteczni. brawo dla "madrej" administracji.
Już nie jesteście blokerami. :( Wolałbym hydry wzmocnione, ale każdy sposób jest dobry, huehue. O, napiszę ładnie i donośnie.
Błąd ze zwiadowcami, którzy pełnili rolę zwiadowcy ZOSTAŁ NAPRAWIONY.
~CS.
Błąd ze zwiadowcami, którzy pełnili rolę zwiadowcy ZOSTAŁ NAPRAWIONY.
~CS.
Blokera*
To teraz co, kolej na maga ducha - blokera? ;>
Już nie jesteście blokerami. :( Wolałbym hydry wzmocnione, ale każdy sposób jest dobry, huehue. O, napiszę ładnie i donośnie.
Błąd ze zwiadowcami, którzy pełnili rolę zwiadowcy ZOSTAŁ NAPRAWIONY.
~CS.
W takim razie co teraz daje duchowny? Mi sie wydawalo, ze lepsze leczenia, ale Altaron jak zwykle potrafi zaskakiwac.
Już nie jesteście blokerami. :( Wolałbym hydry wzmocnione, ale każdy sposób jest dobry, huehue. O, napiszę ładnie i donośnie.
Błąd ze zwiadowcami, którzy pełnili rolę zwiadowcy ZOSTAŁ NAPRAWIONY.
~CS.
Wytłumacz mi Marku w takim razie,jaka role pełni zwiadowca duchowny w drużynie bo zastanawiam sie każdego dnia od updatu,a odpowiedzi do dzisiaj nie mam.
To,ze zwiadowca nie powinien być blokerem to sie zgodzę,z tym,ze blokować dalej będę mógł praktycznie z takim samym skutkiem,wiec ta zmiana nie przyniesie efektu,którego oczekiwaliście,natomiast w pvp zwiad duchowny teraz przekroczył już wszystkie granice bycie "useless".
Btw.Po co czar,ktory kosztuje 200 many i leczy sie za tyle samo co ten za 70,czasem 50-100 wiecej?
Usuncie go w piz...
@EDIT
Napisał Mervakis
Błąd ze zwiadowcami, którzy pełnili rolę zwiadowcy ZOSTAŁ NAPRAWIONY.
~CS.
W twojej pomyłce w tym zdaniu jest dużo prawdy,zwiadowcy już nie pełnia roli zwiadowcy, bo nie pełnia aktualnie żadnej roli...
Bubsko możesz loota zbierać i zaznaczać target w PT, zawsze te kilka k exp/h więcej gdy nie trzeba loota zbierać ^^
Edit:
No i jako duchowny możesz leczyć uhami, a skoro macie tylko Trannitisa jako blokera to się przydasz na bossach.
@down
To Beatkę podexpicie :>
Bubsko możesz loota zbierać i zaznaczać target w PT, zawsze te kilka k exp/h więcej gdy nie trzeba loota zbierać ^^
Edit:
No i jako duchowny możesz leczyć uhami, a skoro macie tylko Trannitisa jako blokera to się przydasz na bossach.
@down
To Beatkę podexpicie :>
Od leczenia sa magowie duchowni,którzy robią to duzo lepiej,także jeden atut w postaci używania uhow na kimś mnie nie przekonuje,tym bardziej ze każda profesja siebie moze leczyc uhami.
mikeleplacido
05-06-14, 14:35
Odnośnie eventu. Bardzo ciekawym pomysłem wydaje mi się zaczęcie - że tak to ujmę - misji (choć nią nie jest) u Tomasza, którego gracze bardzo rzadko odwiedzali.
Jestem pozytywnie zaskoczony i bardzo cieszę się tym wydarzeniem :uśmiech4:
Faktycznie... z tą zręcznością to jest teraz troche przesadzone... nijak skillować teraz. :-\
Jedyna rzecz o której poprawienie mógłbym prosić i do której się przyczepić.
Pozdrawiam,
RubSon
Zręczność rośnie przy użyciu dual-wield na zasadzie siły, trzeba trafiać w przeciwnika i jest to % wzrostu umiejętności broni 1-ręcznej. Istnieją inne metody zdobywania zręczności, którymi nadal można szybko zdobywać zręczność.
@up
Nie rozumiem, tzn TYLKO bloodhity dają %?
To teraz naprawdę Ci co wyskillowali się przed łatką mają dużo lepiej... ehh. Trochę to niesprawiedliwe ale nie ma z czym dyskutowac.
Pozdrawiam,
RubSon
Proponuję zabawę w farmera, rośnie całkiem przyjemnie.
Mervakis, a ktory dokladnie poziom zrecznosci posiadasz? Bo ja 142 i jestem ciekaw jak mi to bedzie szlo...
Pozdrawiam,
RubSon
@up napewno niezbyt przyjemnie, bo mi przed tą łatką na 157zręcznosci oskubanie całej farmy trekoba nie dawało nawet 1% xd
Ja akurat 118, ale kolega (Joker The Freak) wbijał wczoraj z 149 na 150 i mówił, że szybko idzie, ale to zwiadek, więc Nam troszkę wolniej.
Cewix dziwisz się, że na tym skillu idzie wolno?:D
Tak, tylko "bloodhity".
Kłamstwo :( Właśnie skilluję od nowa i siła bardzo ładnie rośnie jak nie zadaję bloodów. Fakt, trzeba co ileś tam uderzeń się "przebić", no ale nie żeby cały czas :P
@edit
Pardon, nie wiem czemu przeczytałem tam "siła", zamiast "zręczność" ;s
Zwracam honor.
No tak tylko, że jako farmer wbicie 1 zręki zajęłoby mi z 5h, a walczać dwoma brońmi zajęłoby mi z 1.5h(przed łatką)
@up ale zapewne jest tak jak z distem, czyli blood hit to 150% wartości dymku
Kłamstwo :( Właśnie skilluję od nowa i siła bardzo ładnie rośnie jak nie zadaję bloodów. Fakt, trzeba co ileś tam uderzeń się "przebić", no ale nie żeby cały czas :P
Oni chyba rozmawiają o zręczności.
Kłamstwo :( Właśnie skilluję od nowa i siła bardzo ładnie rośnie jak nie zadaję bloodów. Fakt, trzeba co ileś tam uderzeń się "przebić", no ale nie żeby cały czas :P
Tylko uderzenia, które są bloodhitami powodują wzrost zręczności, jeżeli nie zadajemy bloodhitów - zręczność nie rośnie.
Jest to dosyć dziwne rozwiązanie... jeżeli w realu chcesz być bardziej zręczny to musisz kogoś walić po dziobie do krwi? :-D A tak na poważnie to mogłoby to rosnąć w ten sam sposób co reszta skilli, blood hit raz na jakiś czas... bo jeżeli tylko bloody wbijają nam doświadczenie do skilla to faktycznie będzie trudno.
Pozdrawiam,
RubSon
Jest to dosyć dziwne rozwiązanie... jeżeli w realu chcesz być bardziej zręczny to musisz kogoś walić po dziobie do krwi? :-D A tak na poważnie to mogłoby to rosnąć w ten sam sposób co reszta skilli, blood hit raz na jakiś czas... bo jeżeli tylko bloody wbijają nam doświadczenie do skilla to faktycznie będzie trudno.
Pozdrawiam,
RubSon
Działa tak jak reszta umiejętności, tylko bloodhity "odblokowują" możliwość awansu. Samo bicie w pancerz nie wystarczy nigdzie do awansu.
No o to dokładnie mi chodziło, dziękuję za wytłumaczenie. :-) A czy prędkość wbijania skilla została zmniejszona?
Pozdrawiam,
RubSon
Została zrównana z prędkością zdobywania umiejętności siły.
Yhmm... czyli niezbyt ciekawie to teraz będzie wyglądać na 142 skillu... ehh. Skillowanie reczne pozostaje niemal ze wykluczone. Teraz tylko zazdrościć tym co zdążyli się wyskillować przed łatką. Niemniej jednak dziękuję za odpowiedź Panie Altrelu.
Pozdrawiam,
RubSon
To jak wyskillować zręczność, kiedy koszt rozwinięcia jej pnami jest nieziemski? (na 157 skillu jakoś 80pn) a co dopiero na takim 190, 150pn?
Cewix, dokładnie... przed łatką 1 skill od 140 szedł 2h 30min a jak jest teraz zobacze dokładnie jutro. No a co do kosztu pn to prawda, ze jest nieziemski. :-D
Pozdrawiam,
RubSon
bartek54321
05-06-14, 17:47
Sorki,ze ja nie w temacie,ale mi znowu wyskakuje powiadomienie,zę nie mam nowej aktualizacji(a ją pobierałem)nie ogarniam tego :/
@up
Usuń wszystkie pliki związane z Altaronem i pobierz jeszcze raz najnowszą wersję klienta.
MAGOWIE - wracamy do gry :)
Sorki,ze ja nie w temacie,ale mi znowu wyskakuje powiadomienie,zę nie mam nowej aktualizacji(a ją pobierałem)nie ogarniam tego :/
Ewentualnie pobierz i wypakuj na innym dysku niż poprzedni Altaron.
No masakra, żałosne poprawki....
Myślałem, że wprowadzicie coś konkretnego a tu co? za przeproszeniem wielkie gówno, ciekawe jak ja mam teraz wbić max zręki, dual dostał tak po dupie, że masakra, nie da się grać, mogliście chociaż zmniejszyć kary dla duala w takim razie, bo ten wzór:
Jeśli atk broni >= 20, to dmg = dmg * (0.45 + (zrecznosc-120)/80 * 0.25)
to porażka jest bo na 200 skilu zręczności, którego i tak nie osiągnie nikt, obrażenia broni będą wynosić 70%, to jest porażka jakaś, mogliście zmienić przynajmniej ze wzoru 0,45 na 0,65, jakoś by to wyglądało i opłacalnie było by po gladiusach założyć katany a nie odrazu pogromce smoków, bo bronie, które mają powyżej 20 dmg to tylko pogromca się nadaje.
Nikt? już wielu łuczników ma 170+ jeszcze więcej z nich 160+, wystarczy dobić/wymęczyć 180-185 rozdać PN i mamy 200.
Up
Mówiłem o wojownikach dual.....
Jak narazie to ja jestem w miarę dobrej sytuacji bo przed łatką wbiłem 152 zręki, ale wiele wojowników nie wbiło nawet 120, a teraz wbić te 120 to paranoja...
Up
Mówiłem o wojownikach dual.....
Jak narazie to ja jestem w miarę dobrej sytuacji bo przed łatką wbiłem 152 zręki, ale wiele wojowników nie wbiło nawet 120, a teraz wbić te 120 to paranoja...
No stary to chyba oczywiste że musisz coś wbijać gorzej skoro Siłe wbijasz 2x lepiej niż Łucznicy, za to Łucznicy 2x lepiej wbijają Zręczność.
Ale czy nie rozumiesz, że jak dualem zręki nie masz to nie masz nim po co grać? co na 152 poziomie zręki moja broń ma wow aż 60% bazowego dmg broni, w dupe mogę sobie ten dmg wsadzić...
nikt nigdzie nie powiedział że masz expić Dual Wieldem i bić po 900
Nosz kur.. nikt nie powiedział, że masz grac zwiadowcą i być lepszy niż dual...
to po jaka cholerę duala wprowadzili skoro nie idzie nim grać?
mikeleplacido
05-06-14, 18:50
MAGOWIE - wracamy do gry :)
Ta, tylko dlatego, że event jest dość ciekawy :)
@up co się tym razem nie podoba? ^^
A co prawda to prawda granie dual wieldem teraz to porażaka
mikeleplacido
05-06-14, 19:05
@up co się tym razem nie podoba? ^^
Nie mówię, że cokolwiek mi się nie podoba. Mówię, że event to główny powód do tego, żeby wrócić do gry (jeżeli ktoś przestał grać).
No to wbiliście gwóźdź do trumny dual wielda, nie dość, że jego kara była niesamowicie duża na 200 zręki 70% dmg broni, to jeszcze zręke zrobiliście tak, że nie idzie jej wbić teraz inaczej niż pny, proszę o poprawienie duala bo nie idzie nim grać... hity są tak małe, że ma problemy ze wszystkim.
wzór mogliście zmienić...
Jeśli atk broni >= 20, to dmg = dmg * (0.45 + (zrecznosc-120)/80 * 0.25)
zamiast 0,45 na 0,60 albo 0,65 wtedy, po gladiusach opłacalne było by użycie katan czy zaibatsu, bo na chwilę obecną to tylko pogromca wchodzi w grę, bo wole mieć 60% dmg z 52 niż 60% dmg z 28 albo 36...
Bardzo proszę to rozważyć ta zmiana jest niezbędna, albo lepszą opcją było by uzależnić bardziej kary od zręczności, bo 200 i tak nikt nie osiągnie zamiast 0,25 zmienić na 0,35 lub 0,45 jak uważacie...
No to wbiliście gwóźdź do trumny dual wielda, nie dość, że jego kara była niesamowicie duża na 200 zręki 70% dmg broni, to jeszcze zręke zrobiliście tak, że nie idzie jej wbić teraz inaczej niż pny, proszę o poprawienie duala bo nie idzie nim grać... hity są tak małe, że ma problemy ze wszystkim.
wzór mogliście zmienić...
Jeśli atk broni >= 20, to dmg = dmg * (0.45 + (zrecznosc-120)/80 * 0.25)
zamiast 0,45 na 0,60 albo 0,65 wtedy, po gladiusach opłacalne było by użycie katan czy zaibatsu, bo na chwilę obecną to tylko pogromca wchodzi w grę, bo wole mieć 60% dmg z 52 niż 60% dmg z 28 albo 36...
Bardzo proszę to rozważyć ta zmiana jest niezbędna, albo lepszą opcją było by uzależnić bardziej kary od zręczności, bo 200 i tak nikt nie osiągnie zamiast 0,25 zmienić na 0,35 lub 0,45 jak uważacie...
Nie powiem, że mi się to podoba (wbijanie zręczności to duża niesprawiedliwość, a leczenie duchownego... boję się logować), ale:
70% broni przy szybszym dmg? Jesteś rycerzem 1h. Chcesz bić więcej niż 2h, i jeszcze móc czasem wrzucać tarczę? Za dobrze, drogi kolego. Uświadom sobie, że Twój wybór, to coś pomiędzy 1h i 2h, a korzyścią jest to, że mając odpowiednio dużo zręczności możesz sobie polować prawie jak dwuręczny.
Z przepisu i ze wzorów wynika całkiem jasno, że jednak jest to opłacalny wybór, dla tych, którzy mają czas trenować. Zwiększenie trudności wbijania zręczności tak drastycznie mi się nie podoba, jak wspomniałem, ale dual wield nadal jest opłacalny.
I to mówi zwiadowca, który o dualu wie tyle co świnia o gwiazdach, myślisz że te 60 czy 70 % coś działa? To sie zdziwisz jak ci powiem, że gówno działa, ty nawet nie widziałeś jak dual bije, miał bić pomiędzy 1h a 2h, a bije tyle co profesje które dopiero licor opuściły.Gdyby ten wzór działał chociaż w połowie to było by super, prawda jest taka, że dual do expa sie nie nadaje. I niech mi kur.. nikt nie mówi, że jest inaczej, a tym bardziej zwiad, który w dupie był i gówno widział.
@Adrinadil, spokojnie... w ogóle jaką Ty spine puściłeś... ochłoń troszeczkę. Tak jak Catthon napisał wszystko jest w porzadku a do tego masz mozliwosc zalozenia tarczy bo w koncu 1h wyskillowane... a przy Twojej zrecznosci masz jakies 0.55 normalnego dmg, uderzasz 2x czesciej niz 1h a co za tym idzie masz 1.1 a nie 1... wiec i tak wychodzisz na plus. Sam gram dualem i nie ma co plakac. :-)
Pozdrawiam,
RubSon
PS. 1=100%
@up, tylko, że ryckiem expi się z odes rago, z którego dual bije mniej niż 1h
@cewix,
Panuje tutaj jakieś dziwne przekonanie o tym Odes Rago... ja jakoś nawet na moim innym rycku dawałem rade bez tego, nawet tego nie kupiłem... A spojrzałem teraz na hity i jest znacznie lepiej niż przed łatką z Dualem. :) Teraz trzeba sprawdzić jak Odes Rago daje rade.
Pozdrawiam,
RubSon
Up /\ weź się zastanów człowieku, u mnie w temacie piszesz co innego tu co innego, u mnie się mądrzysz że odes rago jest zbędne itp. a tu mówisz, że chcesz zobaczyć jak działa? Paranoik i tyle. :wariat3:
Adro... Ty czytaj ze zrozumieniem. :-) Napisałem, że poprawili duala oraz wzór więc teraz przydałoby się sprawdzić rago. Gdzie napisałem, że ja to będę sprawdzać? Wróć się do gimnazjum... a może nawet do podstawówki bo tam już uczono czytania ze zrozumieniem. :-)
Pozdrawiam,
RubSon