PDA

Zobacz pełną wersję : Pvp


xyro
22-05-14, 14:40
Droga Administracjo.

Na początku chciałbym was serdecznie pozdrowić środkowym palcem - gestem moim zdaniem w pełni zasłużonym.

Przejdźmy od razu do sedna czyli do zmian w systemie pvp. Wróciłem niedawno do gry ze względu na zmiany w tym systemie (brak czaszek). Jednak dziś bardzo mnie zawiedliście, nie pierwszy raz zresztą. Dlaczego? Spróbuje to wyjaśnić przedstawiając plusy i minusy obu rozwiązań.

System z czaszkami:

1) Mała (jeśli nie bardzo mała) ilość walk między graczami.
Moim zdaniem nie jest to dobre ponieważ to w końcu serwer PVP.
- Ale dlaczego liczba walk między graczami jest tak mała?
Powodem tego jest Grupa Szlachetnych Wojowników Stojących Na Straży Prawa I Porządku.
- Jak to działa?
To proste! Przypuśćmy że gramy magiem na 20 poziomie doświadczenia i chcemy skorzystać z możliwości walki pomiędzy graczami. Czyli po prostu kogoś zabić. W końcu nie po to wybieraliśmy serwer pvp żeby tylko expić. Udajemy się więc na jakiegoś respa odpowiedniego dla naszego poziomu doświadczenia. Niech to będzie przykładowo resp krasnoludów. Spotykamy tam jakiegoś wojownika na 18 poziomie i zabijamy go. I co dzieje się dalej? Są dwie możliwości:
1. Gracz którego zabiliśmy to była postać gracza z wysokim lvlem lub znajomy gracza z wysokim lvlem. Skutek: Po paru minutach wpada nam na respa gracz na 100+ poziomie doświadczenia i nas zabija.
2. Gracz którego zabiliśmy pojawia się w świątyni. Później udaje się do depozytu i tam informuje że ktoś zabił go na krasnoludach i ma czaszkę. W depozycie na pewno stoi kilku lub kilkunastu graczy na bardzo wysokim poziomie doświadczenia którym się nudzi (Grupa Szlachetnych Wojowników Stojących Na Straży Prawa I Porządku) więc ktoś na pewno bardzo chętnie pobiegnie na krasnoludy nas zabić, ponieważ jesteśmy tymi złymi. Według ich logiki korzystając z możliwości walki pomiędzy graczami działamy na szkodę serwera, ponieważ przyczyniamy się do mniejszej ilości graczy. Skutek: Po paru minutach wpada nam na respa gracz na 100+ poziomie doświadczenia i nas zabija.
Oczywiście wszystko jest trochę przekolorowane ale tak to mniej więcej działa na Altaronie. :)
2) Mniej emocji.
Ze względu na mniej ataków na graczy, szczególnie w mieście. Dlaczego? Ponieważ gracze z wysokimi poziomami 100+ stoją na straży prawa i porządku, uniemożliwiając walkę pvp graczom na niskich poziomach.
3) Od razu wiemy czy ktoś nas zaatakował.
Biała czaszka pojawia się nawet wtedy gdy ktoś nas zaznaczy. Ma to też swoją złą stronę - gdy niechcący zaznaczymy gracza z wyższym poziomem on od razu się o tym dowie i nas zabije.
4)Możliwość nadużyć.(?)
Nie wiem jak to do końca nazwać. Chodzi np o taką sytuację: wyzywamy lub okradamy kogoś, następnie ta osoba nas atakuje lub zabija, a my wtedy wołamy do pomocy jakiegoś wysokiego lvla i on zabija (zupełnie niesłusznie) gracza z czaszką czyli winnego. :)
Opiszę sytuację z mojego doświadczenia:
Pewnego dnia ukradłem komuś lootbaga, którego robił na krasnoludach. Na pewno był to nowy gracz ponieważ zbierał kolczugi i gladiusy itp. Gdy był w mieście ukradłem mu lootbaga i wrzuciłem na dach skąd już nie można go wyjąć. Później go wyzywałem i prowokowałem, ponieważ ja i tak nie miałem nic do stracenia - miałem chyba 15 poziom bez eq itd. W końcu nie wytrzymał i mnie zabił. Ja wtedy pobiegłem do dp i poprosiłem jakiegoś 100+ zwiadowcę o pomoc. Oczywiście pomógł mi i zabił tego noobka ponieważ naczelna zasada mówi: gracz z czaszką jest zawsze winny. Na koniec ten noobek oświadczył że kończy grę i już go nie widziałem w vipie od tamtej pory. :)

System bez czaszek:

1) Duża ilość walk między graczami.
To w końcu serwer pvp, chyba po to został stworzony.

2) Jeśli kogoś przez pomyłkę zaznaczymy ta osoba o tym nie wie.

3) Gracze na wysokich poziomach nie wtrącają się w walkę graczy na niskich poziomach.

4)Możliwość nadużyć.(?)
Duża grupa graczy na niskim poziomie mogła by całkowicie bezkarnie terroryzować miasto i okoliczne tereny. :)
Np. dziesięciu magów nekromantów na 30 poziomie mogło by biegać po mieście i zabijać na combo każdego gracza z przedziału 35-50 lvl całkowicie bezkarnie.


Niech każdy sam zdecyduje który system jest według niego bardziej sprawiedliwy.


Moim zdaniem. System pvp opierający się na skulach jest hmm... skurwiały. Przepraszam ale to jedyne słowo które mogę tutaj użyć. Opiera się przede wszystkim na znajomościach. Wystarczy że trochę poliżemy dupę jakiemuś h lvlowi i jesteśmy całkowicie bezpieczni. Dodatkowo gracze z dużymi poziomami wtrącają się w walki graczy na niskim i średnim poziomie, nawet zupełnie bez powodu z nudy. To wszystko sprawia że serwer jest niby pvp ale tak naprawdę przed wbiciem 100 poziomu i bez siatki znajomych nie możemy "spokojnie" zabijać. To nie jest pvp lecz chore-pvp w którym ze względu na chorą, skurwiałą atmosferę bardzo rzadko mamy okazję powalczyć z kimkolwiek przed wbiciem 100 poziomu doświadczenia.


Czekam na wasze wypowiedzi, chciałbym poznać wasze opinie na ten temat.

Ja osobiście ponownie kończę grę, ponieważ nie mogę znieść tej chorej, niezdrowej atmosfery panującej na Altaronie! Cześć.

PS. Przepraszam za błędy i jeszcze raz pozdrawiam serdecznie całą administrację środkowym palcem! :)

Walles
22-05-14, 16:14
dziś zakładasz temat od razu go odświeżasz ^^ Czaszki są potrzebne poprawka która weszła jest bardzo dobra.

Mcree
22-05-14, 16:23
Mi się podobał poprzedni system, dzięki niemu na non-pvp przybyło na prawdę sporo graczy i mogę zaryzykować stwierdzenie, że w chwili obecnej jest z 30 nowych osób online na Licorze i 20-30 nowych osób na kontynencie plus my starzy gracze.
Wprowadzenie starego systemu też ma swoje plusy, jest to w końcu pvp a nie PVP-E.
Śmieszy mnie tylko system warmode, bo czym on różni się od rozdania party między walczące przeciwko sobie klany? Nie ma nawet systemu sojuszników, ale cóż jak mnie Daivel nazwał jestem palcelem z non i się nie znam :)

xyro
22-05-14, 16:27
dziś zakładasz temat od razu go odświeżasz ^^ Czaszki są potrzebne poprawka która weszła jest bardzo dobra.

Temat niechcący założyłem o 15 ale skończyłem tak po 17 go pisać i wtedy też odświeżyłem. :d

Mervakis
22-05-14, 16:31
Mcree, u Nas też jest sporo nowych gracz, wczoraj dość długi czas utrzymywało się liczba 150-200 osób na forum, tak więc na obu serwerach przybyło nowych. W grze na T, tępiłem PK tak samo jak ludzie tępią ich tutaj, jak dla mnie system skulli jest dobry, nie będzie się bezkarnie zabijać słabszych od siebie.

cewix
22-05-14, 16:38
Bez czaszek, byłą po prostu rzeźnia i dobrze, że wprowadzili czaszki.
Co do walki low lvli to o ile mi wiadomo jest jakiś war system, zapewne da się na nim pobić i żaden hlvl nie zainterweniuje(choć mogę sie co do tego mylić)

Stary Uzdrowiciel
22-05-14, 18:40
Przypuśćmy że gramy magiem na 20 poziomie doświadczenia i chcemy skorzystać z możliwości walki pomiędzy graczami. Czyli po prostu kogoś zabić. W końcu nie po to wybieraliśmy serwer pvp żeby tylko expić. Udajemy się więc na jakiegoś respa odpowiedniego dla naszego poziomu doświadczenia. Niech to będzie przykładowo resp krasnoludów. Spotykamy tam jakiegoś wojownika na 18 poziomie i zabijamy go.

Pewnego dnia ukradłem komuś lootbaga, którego robił na krasnoludach. Na pewno był to nowy gracz ponieważ zbierał kolczugi i gladiusy itp. Gdy był w mieście ukradłem mu lootbaga i wrzuciłem na dach skąd już nie można go wyjąć. Później go wyzywałem i prowokowałem, ponieważ ja i tak nie miałem nic do stracenia - miałem chyba 15 poziom bez eq itd. W końcu nie wytrzymał i mnie zabił. Ja wtedy pobiegłem do dp i poprosiłem jakiegoś 100+ zwiadowcę o pomoc. Oczywiście pomógł mi i zabił tego noobka ponieważ naczelna zasada mówi: gracz z czaszką jest zawsze winny. Na koniec ten noobek oświadczył że kończy grę i już go nie widziałem w vipie od tamtej pory. :)


Normalnie zasadzilbym Ci takiego kopa w DUPE ze az but by zostal w srodu!!! Piszac to pokazujesz swoj poziom intelektu... Moim zdaniem jestes "Dzieciakiem" badz osoba starsza z mozgiem dziecka.... co zabija nowych graczy bez powodu zniechecajac ich do gry, bo Ci sie nudzi.... I prawidlowo ze jak zabijesz kogos "tak o" to zaraz ktos po Ciebie wpadnie bo takich trzeba tepic!! :zły3: Co to mialo byc "wrzucilem worek na dach bo mi sie nudzilo", a jakby Tobie ktos tak wrzucil?? fajnie bys sie czul!!? :zły3: Gracz ten pswiecil swoj czas by zrobic lot baga, a Ty mu go tak wyjebales na dach no ladnie masz:zły3:

SERVER PVP - nie jest dla pekerow, lecz dla graczy co lubia prowadzic wojny Gildyjne. Tworza Gildie by zebrac jak najlepszych ludzi, aby pozniej zdobywac hwałe i honory ale tez strach serwer....

Sam gram teraz na NON-PVP poniewaz nie chce mi sie walczyc....

rycerz5
22-05-14, 21:17
hwałe i honory ale tez strach serwer....[/I][/COLOR]

XDDD

wojo.rojo
23-05-14, 03:34
Na zezeni bylo tak ze nie bylo widac ktos jest 'agresorem' trzeba bylo sie pytac ludzi uwiklanych w walke nawet w miescie jak 1 typ 2 bil i zabil i nie mieli party (na 100%) to trzeba bylo na strone wchodzic czy jest frag czy bez fraga wtedy wiadomo bylo ktorego odpalic mozna xD To bylo zaje*iste i tyle :)