PDA

Zobacz pełną wersję : Publiczny serwer testowy


pregusia
02-05-14, 00:21
Jak zapewnialiśmy - dziś został otworzony publiczny serwer testowy.
Zmian jest wiele, dlatego serdecznie zachęcamy do testowania... właśnie, czego? Tak na prawdę wszystkiego! Zostało dodane i zmienione tak wiele, iż drobne błędy mogły wkraść się wszędzie :).

O ogólnych zasadach i wytycznych testowania przeczytacie TUTAJ (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=10451)
By pobrać klient gry, który umożliwi Wam wejście na serwer testowy wejdźcie TUTAJ (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=10450)
Listę zmian, które dadzą Wam szerszy pogląd na wprowadzone zmiany możecie zobaczyć TUTAJ (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=10449)
Wszelkie sugestie dotyczące nowego systemu PVP piszcie TUTAJ (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=10452)

Ponadto w dziale Serwer Testowy (https://forum.altaron.pl/forumdisplay.php?f=58) możecie zakładać osobne tematy, w których omówicie poszczególne zagadnienie!

Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się wyeliminować wszystkie błędy i doprecyzować nowe systemy.
Zachęcamy do testów!

19960314
02-05-14, 00:55
Pny na teście można rozdac tylko raz, nawet po przelogowaniu. Można to zmienić? Nie można przetestwoać wszsytkich skilli, ponieważ nie resetują się one.

Arkon
02-05-14, 00:59
i teraz Arkon wbijaj siłę by mieć udźwig na bełty i żeby móc założyć święty arm, który przypadkiem ściągłeś :D a nie zapomnij o 115 zręcznosći, którą musisz trenować by umieć strzelać z najlepszych bełtów! <3
;_;
dla kogoś kto często pada 5PN to dużo. więc każdego PN oszczędza na "czarną godzinę"

nie wiem ile mam PN. może by wprowadzić to tam gdzie skille zamiast many, manę przecież i tak widzimy na pasku pod/nad eq.

i serwer by mógł być tylko do odczytu plz.

WCZYTAJCIE JESZCZE RAZ i DO ODCZYTU, BĘDZIE LEPIEJ. tak myślę. xd

Bubsko
02-05-14, 01:23
01:18 Lord Hordan otrzymuje 61 obrażeń.
01:18 Lord Hordan otrzymuje 56 obrażeń.
01:18 Lord Hordan otrzymuje 37 obrażeń.
01:18 Lord Hordan otrzymuje 30 obrażeń.
01:18 Lord Hordan otrzymuje 48 obrażeń.
01:18 Lord Hordan otrzymuje 42 obrażeń.
01:18 Lord Hordan otrzymuje 58 obrażeń.
01:19 Lord Hordan otrzymuje 56 obrażeń.
01:19 Lord Hordan otrzymuje 29 obrażeń.
Obrazenia zadane przez 190 zwiadowce...
Hape odes kpiro,wzmocnione bełty(na 190lv niemam pnow zeby dobić zręczność pozwalająca nosić rozrywające bełty,odległość 5 kratek.


Mlody Gniewny zadaje ci 74 obrażeń.
01:26 Mlody Gniewny zadaje ci 94 obrażeń.
01:26 Mlody Gniewny zadaje ci 79 obrażeń.
01:26 Mlody Gniewny zadaje ci 32 obrażeń.
01:26 Mlody Gniewny zadaje ci 66 obrażeń.
01:26 Mlody Gniewny zadaje ci 61 obrażeń.
01:26 Mlody Gniewny zadaje ci 81 obrażeń.
01:26 Mlody Gniewny zadaje ci 42 obrażeń.
Hity z rozrywających bełtów +200lv -kosmos~!
Dla porownania hit 160 zwiadowcy nekro
01:18 Shado: 01:18 Slip otrzymuje 863 obrażeń.

Catthon
02-05-14, 01:24
Czar? Odległość? Zaczarowanie? Subprofesje? Bełty?
Dane tego typu kompletnie nic nie znaczą, zwlaszcza w nowym, przebudowanym systemie.

Altrel
02-05-14, 01:29
Porównywanie obrażeń w rycerza 1-ręcznego z obrażeniami w zwiadowcę jest bez sensu.

Bubsko
02-05-14, 01:37
W kogo bym nie walnął to zadaje tak śmieszne obrażenia,ze szkoda słow.

Arkon
02-05-14, 02:10
blessy nie trybią. Czemu nie ma tylko do odczytu?

Veliothe
02-05-14, 02:31
Posiadam maga nekro 115 poziom. Zwiększony został dmg ze śmierci o 25%, mam większy mlv niż uprzednio a z efo owli biję o 200-300 pkt mniej niż przed zmianą.

tomakeo
02-05-14, 02:38
Posiadam maga nekro 115 poziom. Zwiększony został dmg ze śmierci o 25%, mam większy mlv niż uprzednio a z efo owli biję o 200-300 pkt mniej niż przed zmianą.

Było pisane, że będą zupełnie nowe przeliczniki dmg profesji i subprofesji. Dane w tabelce są poglądowe i mają za zadanie zobrazowanie jak to się ma zestawiając wszystkie możliwe kombinacje subprofesji.

Arkadiasz
02-05-14, 06:57
Na Test serwerze każdy ma Status, czy tylko osoby, które posiadały go 1 maja?

Przemek1
02-05-14, 08:30
mam 52 rycka 1h przedtem waliłem po 120 +- a teraz moje obrażenia są tak śmieszne ze powinienem na szeregowcach dalej siedzieć :/

sawyerknw
02-05-14, 08:56
ja raniłem 200 - 500 teraz maks 270 a skili dista mam o 60 więcej :OO

leon
02-05-14, 11:14
trochę będzie pracy z dopracowaniem tego wszystkiego

Bubsko
02-05-14, 11:56
trochę będzie pracy z dopracowaniem tego wszystkiego

Troche?Tutaj nic nie jest dopracowane jesli chodzi o dmg :P

Estebano
02-05-14, 13:53
Może dmg specjalnie został zmniejszony, żeby nałożyć większy nacisk na grę grupową?
Mówię jak jest i jestem świadom, że nie da się grać grupowo w 10 osób online, ale wydaje mi się, że taki był zamysł. Z tym, że pvp wygląda jak nawalanie sie 50 lvli którzy mają hp jak 150...

leon
02-05-14, 17:42
tak tylko może są osoby np ja które wolą grać samotnie ? i co teraz jestem zmuszony do gry zespołowej bo administracja tak chce ? rozumiem że administracja chce żeby gra była bardziej zespołowa ale są osoby które wolą grać solo i znowu nie dajecie wyboru tylko robicie coś co wy chcecie jeśli robicie coś w kierunku gry zespołowej ok ale nie kosztem tego że samemu nie będzie można grać... chcecie zrobić grę trudniejszą,bardziej zespołową ok tylko róbcie to z głową bo są gracze którzy wolą sami grać a jak zauważyłem robicie wszystko dokładnie wszystko pod grę zespołową jak nie expowiska do dmg albo loot.... bez przesady ja ja mam grać solo ? zresztą z kimś też nie ma jak bo tyle ile osób Online jest to masakra... a większość Online to duże lvl...

Veliothe
02-05-14, 18:33
Było pisane, że będą zupełnie nowe przeliczniki dmg profesji i subprofesji. Dane w tabelce są poglądowe i mają za zadanie zobrazowanie jak to się ma zestawiając wszystkie możliwe kombinacje subprofesji.

Więc 'zwiększenie dmg od śmierci' to jest pic na wodę rozumiem? Równie dobrze możecie napisać, że mag nekro zdaje 200% obrażeń od śmierci, bo niby do czego te obrażenia mogę porównać czy faktycznie jest te 200% ? Czar stał się nieprzydatny gdyż tyle samo zadaję ze zwykłego pocisku o znacznie tańszym koszcie. Sądziłem, że będzie to zrobione z rozwagą tak, by KAŻDY czar był przydatny. Tak samo haper taiw harga. Zabiera masakryczne ilości many a dmg jest podobny do dmg pocisku.

Estebano
02-05-14, 19:10
@up. Jest nowy przelicznik. Dajmy na to rycerz akutalnie na x lvlu bez subprofesji bije za 100 z łapy średnio. Weźmiesz nekro to masz inaczej, niż w przypadku ducha itp. Tak samo u magów z pociskami. Te tabelki są odnośnie różnic między subprofesjamiprocentowo, a nie dmg do aktualnego. Porównanie % dmg postaci z danymi subprofesjami, a gołej bez subprofy.

Veliothe
02-05-14, 20:03
@up. Jest nowy przelicznik. Dajmy na to rycerz akutalnie na x lvlu bez subprofesji bije za 100 z łapy średnio. Weźmiesz nekro to masz inaczej, niż w przypadku ducha itp. Tak samo u magów z pociskami. Te tabelki są odnośnie różnic między subprofesjamiprocentowo, a nie dmg do aktualnego. Porównanie % dmg postaci z danymi subprofesjami, a gołej bez subprofy.

Więc powiedz mi jak mag bez subprofy może uderzyć czarem efo owla ;) Nie ma porównania.

Estebano
02-05-14, 21:35
Jest, masz porównanie. Np samej rózgi. Mag walnie z niej więcej jęzeli jest zaklęta w mrok w czasie gdy jest nekromantom, niż duchownym. Z pocisków, też różnie. To, że zobaczyliście tam cyferki 150% i zaczeliście do tego fapać, nie znaczy, że tak dokładnie to dziala jak myśleliście. Było tłumaczone nie raz że są nowe przeliczniki. Jeżeli czar efo owla dostał nowy przelicznik i teraz bije mniej to już jest to nie zależne od tabelki. Ona pokazuje coś innego niż ty myślałeś.

Veliothe
02-05-14, 23:07
Co nie zmienia faktu, że gra magiem ograniczać się będzie to posyłania niezliczonych ilości pocisków we wszystko co się rusza. Reszta czarów jest nieprzydatna. Podoba mi się poprawa śnieżycy (spadającej z góry). Dmg w końcu jakoś wygląda.

toxic2002
04-05-14, 17:20
Zwiad Nekro Alchemik 163 lvl
1. Z tego co sprawdziłem obrażenia z puginałów zależą od dista więc, gdy dodałem z 142 dysta na 165 hity zmieniły się tylko o 100 do maksymalnych w potwory wrażliwe na śmierć to były hity około 600-700 moim zdaniem za niskie obrażenia w stosunku do umiejętności powiny być widoczne te obrażenia biąrąc pod uwage że nikt nie będzie maxował sobie tej walki na dystans tylko będzie rozkładał na siłe i też na zręczność,
2. Hity z bełtów zaczarowanych na śmierć to 50-100 czasem ~150 w potwory wrażliwe na śmierć strasznie to wygląda na tej 165 walce na dystans obrażenia są zdecydowanie za niskie

3 WAR jest kompletnie bez sensu z taką ilością hp i z takimi obrażeniami, Dark Shooter 259 lvl na tescie spadł na combo od 5-6 osób gdzie na wojnie walczy średnio po 15 w jednym teamie, wojna teraz polega kto szybciej liczy do 3, nie masz szans wyleczyć nawet najwyższych lvl, proponuje zwiększyć hp Zwiadowcy tak jak i rycerzowi a magowi mane.

4. Mlvl zwiadowcy - gdy zwiększyłem m lvl którego na pewno nie będę zwiększać o 4 skille nie zauważyłem najmniejszej różnicy, a następny mam kosztem 100 pn

5. najlepiej by było robić jakieś zebrania na test serverze o danej godzinie gdzie gracze by się zbierali i na bieżąco balansowali obrażenia razem z MG

6. Expienia na Test serverze jest strasznie pogorszone nie wiem czy Administracji o to chodzi ale graczom napewno nie

Estebano
04-05-14, 21:55
Obrażenia w dużej mierze zależą od siły.

adrianos20
04-05-14, 23:45
Obrażenia w dużej mierze zależą od siły.

Wujek, nie wprowadzaj kolegii wyzej w blad ;] i Zgol w koncu tego Wonsa.

Estebano
04-05-14, 23:51
No a nie? Jeżeli używa rozrywających a ma 80 siły to jakich hitów oczekuje?

Wujek Samo Zlo
07-05-14, 20:04
Powiem krótko ta gra schodzi na psy tymi wprowadzeniami że granie tutaj jest już bez sensu na nastawianie się aby grę znerwić po prostu to trzeba być Dalnem by pogorszyć grę i grywalność której i tak nie ma tutaj już i nie będzie ciągła starych graczy w tym co wprowadzacie.

cewix
07-05-14, 22:08
A mnie własnie ten update zachęcił do gry, a nawet i mojego znajomego który myślał, że już nie wróci do niczego tibiopodobnego + jeszcze znajomego który nigdy nie grał w tibie ^^

Morvid123
07-05-14, 23:11
Także uważam, że update jest na plus :) Zawsze to coś nowego

chomik66
07-05-14, 23:26
obrazenia wojownika sa smieszne na tym serwerze wpakowalem wszystko w sile i nie wale wgl w typa 150 ... czyli lvl 80 nawet nie zada obrazen na lvl 150 ... brawo

tomakeo
07-05-14, 23:44
1. Jesteś pewnie rycerzem 1h
2. Jesteś ryckiem duchem

Typowa postać "tank" do polowania w grupie i blokowania bossów. Duża ilość hp, duża obrona, resy do żywiołów (dzięki tarczy). Bierzesz po kilka mobów na siebie, a shooterzy je pizgają. Nie oczekuj, że będziesz miał milion hp, bił po milion i robił miliard expa na godzinę... solo. Te czasy właśnie mijają i dzięki Bogu!

ReeZo
08-05-14, 01:11
Nigdy nie doświadczyłem tego zjawiska, które opisują wyżej :(