PDA

Zobacz pełną wersję : dzienne.


Arkon
30-04-14, 15:16
https://forum.altaron.pl/showthread.php?p=94586#post94586
lol? co ja będę robił jak nie dzienne, dzienne mogą zostać mi one nie przeszkadzają, a na pewno nie jednego tu trzyma taka opcja co 4h misje.
zanim to wprowadzicie moglibyście się zapytać graczy, Tron(?) załozył podforum ankiety mogła by powstać tam takowa. dzienne co 4h? jak najbardziej za!
mijse dla nekro możecie wprowadzić 1x dziennie a nie.

PS. czytałem 1 post uiopka. oraz ostatnią stronę, Pasterz ma racje.

tomakeo
30-04-14, 15:19
No cóż, jak widzisz ktoś tam sobie stwierdził, że na dziennych robi się straszne pg. Nie ważne, że przez ten czas co robi się dzienne, można wbić więcej expa normalnie expiąc.
Teraz będzie się do gry logowało raz dziennie, spalić staminę, zrobić dzienne, bo i co robić innego?

Altrel
30-04-14, 15:22
Misje z definicji są - dzienne, czas ich "resetu" ustawiony został na 18h, będą dawały 3x więcej doświadczenia niż obecnie - nikt nie będzie stratny. Miały to być misje dla osób, które mają mało czasu na grę. Osoba, która od rana do nocy robi misje co 4h ma raczej sporo wolnego czasu.

tomakeo
30-04-14, 15:25
Dzień w Altaronie to 4 godziny czasu realnego, stąd nazwa "dzienne". Tylko chciałem przypomnieć.
I z tego miejsca chciałbym zaproponować, żeby NPC również dostosowali się do czasu albo gry, albo realnego. Jest tak pomieszane, że jeden NPC operuje w czasie rzeczywisty, (realnym), a inny w czasie gry. W ten sposób u jednego "przyjdź za godzinę" oznaczać może 10 minut realnych, a u drugiego 60 minut realnych.

Osoba, która od rana do nocy robi misje co 4h ma raczej sporo wolnego czasu.

Aaaaa to o to chodzi! No tak, robić coś ze względu na garstkę osób, którzy mogą wykonywać misje dzienne 4-5 razy na dobę. Od razu mi się przypominają teksty typu:
"Irvizz robi tam 2kk/h solo, zmienić!"
"Irvizz zarabia tam 1kk i przy okazji expi jak szalony, zmienić!"
"Irvizz to i tamto, zmienić!"
(starzy wyjadacze wiedzą o co chodzi)


Doszły mnie słuchy, że Altaron ma być grą, w której poziom będzie się głównie zdobywało wykonując zadania. Problem w tym, że wszystkie obecne zadania można ukończyć spokojnie przed 100 poziomem i co dalej?

Arkon
30-04-14, 15:27
mogłeś chociaż wytłumaczyć w swoim poście,temat podtrzymuję, ponieważ mi się ten system podoba co jest teraz, po co zmieniać coś co jest dobre? lub coś co większośći nieprzeszkadza. ;c

edit: mógłby ktoś sprostować drugą opcje w ankiecie? temat uiopa mówi sam za siebie 1x dzienna to jest 1x dzienna a Pan Altrel teraz wytłumaczył że..

Misje z definicji są - dzienne, czas ich "resetu" ustawiony został na 18h, będą dawały 3x więcej doświadczenia niż obecnie - nikt nie będzie stratny. Miały to być misje dla osób, które mają mało czasu na grę. Osoba, która od rana do nocy robi misje co 4h ma raczej sporo wolnego czasu.

Mervakis
30-04-14, 15:31
Wy nie kminicie założenia jakie było jak te misje robili, yh. To są typowo zadanka dla ludzi, którzy nie mają czasu napieprzać potworów pół dnia bo pracują, chodzą do szkoły, robią inne ciekawe rzeczy. Wyszło na co? Że zrobią raz dziennie bo na więcej nie mają czasu, a pasą się na tych misjach osoby, które siedzą cały dzień. MISJE MINĘŁY SIĘ ZE SWOIM POWOŁANIEM stąd ta zmiana.

9891404
30-04-14, 15:39
Up , i napisał to ten co wbił 100 lvl swoją postacią samymi zadaniami jak dla mnie to misje powinno sie robić raz co ( czyszczenie servera ) ma ten ktos wtedy cały dzień zeby wejsc na te 10min - szkoła , praca etc.

Mervakis
30-04-14, 15:43
Zawsze postulowałem za ograniczeniem tego do 1x na dzień, ileż można biegać? ;d Wielokrotnie pasują tylko karawany, które nie zostaną zmienione. :> Btw. ja 100 wbiłem karawanami, wtedy daily questów jeszcze nie było jak mi 100 wpadł.

Arkon
30-04-14, 15:45
ale skoro już tak zostało no to w czym problem? moim zdaniem one nie są złe, ja je robię 2x dziennie, lub w weekendy więcej. Ale nie chodzi o to kto ile je robi i jak, chodzi o to - po co to zmieniać skoro większości to nie przeszkadza? a niech se je robią co 4h mi to wisi - kasy z tego dużej nie ma tylko % nam wskoczy.

karawany są nudne.

mikeleplacido
30-04-14, 15:50
Zastanawia mnie tylko jedno. Taki Gandalf (w przypadku magów) mógłby polecić nam udanie się do obozu drwali, a na niskim poziomie bardzo długo się tam idzie (trzeba jeszcze wliczyć czas powrotu do Gandalfa), a jak sam mówisz, Szanowny Mervakisie....
To są typowo zadanka dla ludzi, którzy nie mają czasu napieprzać potworów pół dnia bo pracują, chodzą do szkoły, robią inne ciekawe rzeczy
W takim przypadku można uznać, że...
MISJE MINĘŁY SIĘ ZE SWOIM POWOŁANIEM.

Mervakis
30-04-14, 15:57
Można tam również pojechać karawaną lub polecieć smoczym jeźdźcem, których można zrobić nawet na 10 poziomie. Wtedy jest to chwila.

Ezreal
30-04-14, 16:00
Ja jestem ZA, misje dzienne- 1x dziennie (czasu realnego) nie wiem jak to się przekłada na altaroński (tygodniówki?) więcej expa ale raz dziennie:)

mikeleplacido
30-04-14, 16:05
Można tam również pojechać karawaną lub polecieć smoczym jeźdźcem, których można zrobić nawet na 10 poziomie. Wtedy jest to chwila.
Przekonałeś mnie.

cewix
30-04-14, 16:06
Też bym walczył o to, żeby zostało tak jak jest, ale skoro misja będzie raz na 18h a expa będzie się dostawało 3x więcej niż aktualnie to nie mam nic przeciwko...

Wladzio
30-04-14, 17:40
Nie chcę mi się teraz grać ale żeby zrobić sobie misje to chętnie będę wbijać.
Jestem za!!!

Garok
30-04-14, 18:03
Również jestem za co do systemu Altrela.
Co do innych systemów dobitne NIE, bo jak już mówił Mervakis:
To są typowo zadanka dla ludzi, którzy nie mają czasu napieprzać potworów pół dnia bo pracują, chodzą do szkoły, robią inne ciekawe rzeczy

naus
01-05-14, 08:33
Myślę, że ograniczenie wykonywania misji dziennych do 1 przez całą dobę tj. od restartu serwera do restartu jest dobrym pomysłem.

Jeśli ktoś nie ma czasu, to i tak nie będzie robił tych misji co 4h, zrobi raz, a jak ma ekstremalnie mało czasu i mały lvl + źle trafi, to misji z paczką/proszkiem nie zrobi wcale. Z tego też względu nie podoba mi się system karawan. Już autobusy PKS jeżdżą częściej. Karawaną do Bekalelu i z powrotem można jechać zawsze, płaci się tylko więcej. Gorzej już z transportem spod Żelaznej Bramy, jak trafi się źle to trzeba czekać 9-15 godzin altarońskich na karawanę.

Estebano
01-05-14, 10:34
Dzienne raz dziennie i tyle. A nie... Od razu przed oczami mam lidke która właściwie biła tylko pojedyncze moby typu 1 starszy smok, przez 4h w kółko jednego, leciała na dzienne i tak cały tydzień. Mimo że w 4h zabiła tych smoków tyle co normalny gracz na godzinnym huncie to i tak wbiła prawie 200lvl trzymając sie mocno topki bo robiła dzienne ile wlazło.

Mcree
01-05-14, 10:47
@up
Nie rozmawiajmy o nieobecnych, jest to hmm niegrzeczne? :)

Co do tematu TAK jestem za wprowadzeniem dziennych raz dziennie, exp x3 przy tym co się porobiło z moim netem ostatnio to chyba jedyny ratunek przynajmniej dla mnie do dalszej gry. Btw. cały czas czekam na publiczną wypowiedź Pana Altrela co uniemożliwia wprowadzenie gotowego już systemu Antykick.

Altrel
01-05-14, 10:56
Ustawianie linii niskopoziomowych postaci przed bossem i dawanie nimi x loga (oraz przyciąganie go bliżej również niskopoziomową postacią) - naturalna ściana przez którą można bić. Akurat kwestii anty-kicka nie można rozdzielać pomiędzy 2 serwery. Gdyby postać wylogowywała się po kilku sekundach zamiast kilku minut to byłoby to nadużywane w pvp. Aspekt z bossami można wyeliminować poprzez zablokowanie możliwości bicia "przez" taką postać, ale wtedy w pvp ułatwiałoby to trapowanie (nie można by rzucać przez tę postać run obszarowych, aby nadać ludziom w trapie negatywne efekty, które przetrzymują pz). Nie da się zrobić tego systemu w sposób idealny.

Mcree
01-05-14, 11:08
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
Co do bossów chyba sam sobie Pan odpowiedział, wystarczy dopisać skrypt żeby antykick nie dotyczył bossów i po problemie z naturalną ścianą.
Co do drugiej części, dlaczego nie?
Można by systemu w ogóle nie wprowadzać na pvp, lub po prostu ograniczyć, że antykick tyczy się tylko mobów. Nie widzę tutaj żadnych negatywnych efektów po update'cie gdy nie będzie systemu czaszek. Ten system można solidnie rozbudować wedle Pana potrzeb i sugestii, nie można go odrzucać ponieważ "mógłby zostać nadużywany na pvp".
Nowy system pvp czyli brak czaszek też będzie nadużywany w pvp, zwłaszcza do przetrzymywania PZ o którym Pan wspomniał.

tomakeo
01-05-14, 12:49
Ustawić tak, że gracz po utracie połączenia zostaje w grze jeszcze przez minutę, z czego po 5 sekundach staje się niewidoczny dla mobów.

1. Nikt nie będzie rwał kabla ze ściany, gdy skuma, że biegnie po niego ekipa. Już lepiej zgubić pz i dać loga (podobny czas).
2. Nikt nie da exita podczas OB - w minutę to można nawet MG zabić
3. Nikt nie będzie podkładał noob charów pod bossy, bo proszę zabić w minutę borutę, czarnego smoka, czy tam kogo Pan chce

Proste.
Dziękuję.

carlcoxxx
01-05-14, 13:33
Do niedawna wydawało mi się, że grupa ludzi dotkniętych problemami z netem jest dosyć nieznaczna, jednak im więcej słysze teksty w stylu: miałem kicka, znowu deska ;/ tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że taki system byłby bardzo przydatny.
Jeżeli chodzi o mnie to staram się expić dość bezpiecznie ale ciężko o to grając magiem :uśmiech6: Jedyne 3 deski, których doświadczyłem moją postacią spowodowane były rozłączeniem neta i za każdym razem wkur.... byłem tak samo. Ciężko pogodzić się z utratą expa, a jeżeli nie mamy blessów to też eq, w sytuacji gdy nie mamy na to najmniejszego wpływu, gdy dzieje się to bez żadnego błędu z naszej strony.
Dlatego też jeżeli nie jest to ponad siły administracji to proszę przynajmniej o dyskusję na ten temat bo, chyba nie tylko w moim mniemaniu taki system byłby bardzo pomocny graczom.

Pozdrawiam :oczko:

sawyerknw
01-05-14, 19:21
Ja również podpisuję się pod to co piszą koledzy wyżej,
jeśli jest taka opcja że po 5 sekundach staje się niewidoczny dla mobów to jest szansa że samobójstwa w altaronie zmaleją... (nawet 5 sekund to dużo) niejednokrotnie miałem "laga" i wtedy tylko pozostaje w ślepo wciskac hota z uhami czy fluidami aby nie znaleźć się w lecznicy po kilku sekundach, choć niestety czasami to nie wystarcza

a taką zmianę można wprowadzić na nonpvp jeśli koligowała by z pvp zbyt bardzo.

Jeszcze napiszę że u konkurencji jest co (strzelam) poł godziny "zapis" - niewiem jak to sie nazywa fachowo ale co jakies 30 minut serwer sie zatrzymuje na 2-3 sekundy (moby też się zatrzymują) na początku wydaje się to nieporęczne ale całkowicie eliminuje kicki - grając tam 2 lata nie miałem NIGDY laga czy kicka.

Pozdrawiam

Lisaveta
02-05-14, 00:08
A co z misją z solą i karawanami ? ;) bo w sumie nie wiem czy one są też traktowane jako tzw. "dzienne"?

Arkon
02-05-14, 00:13
no karawany zostają tak Merv wspomniał w jednym poście. z solą to nie wiem może sól zostawić bo gordon oszaleje bez gotowania jak mu zabraknie.

Altrel
02-05-14, 00:14
Sól jest dzienna. Karawany jeżdżą wielokrotnie według rozkładu.

Lisaveta
02-05-14, 00:21
:) w sumie to uważam i proszę mnie nie negować bo w końcu każdy mieć swoje zdanie, ale to będzie troszkę nie w porządku ;). i bezsensu ...
Bo przecież jeśli misje dzienne będą tylko raz ;x to trochę jak by uproszczamy grę wszystkim graczom, bo co za problem zrobić raz misję ;) Tym bardziej że założę się że każdy aktywny gracz wejdzie i zrobi ...
Teraz żeby zdobyć exp trzeba jednak wejść parę razy i się więcej pomęczyć ...
Tak jak mówiliście że ktoś nie ma czasu pracuje itd . ale co mnie to obchodzi ;) przecież to jest gra a w grze powinno być trochę pod górkę a nie uproszczenia ... Jak dla mnie to duże uproszenie ... Myślę że lepiej jak by zostało ;) tak jak jest ;) mam nadzieję że ta nowość nie przejdzie ;)

Arkon
02-05-14, 00:38
no właśnie to ma przejść. czytaj 1 post i wejdź w link. dobrze mówisz, bo teraz gracze którzy robili 1x będą mieć 3x więcej expa, a AKTYWNI robili po 2-3 (4? xD) razy dziennie i mieli ten exp jakby zasłużony, bo grają więcej? tak to sobie wejdą na dzienne i dalej na lola czy dotę xd. o to chodzi? dzienne co 4h to są dzienne jak dzień w altaronie trwa 4h.