PDA

Zobacz pełną wersję : Przedmioty.


amindos
14-05-11, 23:57
Zastanawiałem sie kiedyś nad wprowadzeniem możliwości tworzenia swoich właśnych przedmiotów. Nie tylko możliwość lootowania przedmiotów i bezsensownego zakładania ich na siebie, lecz także możliwość stworzenia unikatowych rzeczy. Oczywiście materiały i wszystko zbieramy, można dodać jakieś magiczne przedmioty,które wypadają z dość trudnych do pokonania potworków.Mając te przedmioty możemy podczas jakiejś ceremoni bądź samego wykuwania dodać do zbroji,mieczów ogólnie ekwipunku. Dawałby one nam wtedy dodatkowe umiejętności bądź mane/życie itp. Oczywiście przydzielanie atrybutów byłoby losowe. Urozmaiciło by to rozgrywke i możliwe że każda postać stałaby sie bardziej unikatowa(nie bylibyśmy jednymi z wielu) lecz każda byłaby po prostu jedyna w swoim rodzaju. Nie znam schematów jakimi można by to stworzyć lecz sam pomysł wydaje mi sie ciekawym rozwiązaniem.

Czekam na wasze opinie( negatywne jak i pozytywne).

Wicked
15-05-11, 00:53
W sumie mi się ten pomysł podoba, tyle, że byłbym wtedy za wprowadzeniem profesji rzemieślnika. Ot, coby nie każdy mógł przedmioty tworzyć. ;)

amindos
15-05-11, 01:29
no właśnie chodzi o to żeby ten pomysł ulepszać a nóż w końcu będzie na tyle poprawiony i MG pomyślą o możliwości wprowadzenia tych dodatkowych rzeczy.
Lecz w sprawie rzemieśnika. Mogłoby sie zrobić tak iż każdy by robił takiego ,,cash makera". I to też mógłby być problem. Chyba że chodzi Ci o nazwaną na tym serwie ,,subprofesje" wtedy wszystko mogłoby iść w jak najlepszym kierunku.

Sosna
15-05-11, 06:26
no pomysł ciekawy. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

adamo199412
15-05-11, 11:34
Bravo na reszcie jakiś sensowny pomysł !!! :rolleyes:

Kosky
15-05-11, 11:48
Jestem jak najbardziej za! W diablo II była różnorodność przedmiotów\atrybutów po uzyciu run. Świetny pomysl ! Jednak zawsze jest jakies "ale".. Oto i one:
Do tej pory w grach 2d izometrycznych (ponownie wypowiadam sie na temat tibii, zezenii, w phobosie nie wiem jak bylo) NIE BYLO nawet mowy o zwojach ulepszających przedmioty, podklasy byly do tej pory z tego co wiem tylko w zezenii, wiec i tak jest MEGA postęp. Skoro jednak twórcy gry potrafili wykminic pomysł na tworzenie roznych rzeczy z odczynników (np alchemia) czy ulepszanie zbroi\broni za pomocą zwojów, to zapewne formuła typu "uzycie kawałka żelaza na kowadle>uzycie mlota na kowadle> wytworzenie rekojeści ) etc. nie powinna sprawic az tak wiele kłopotów.

POMYSŁ
W oparciu o d2 (jak juz wspomnialem wczesniej) proponuje losowość robienia przedmiotów, coś a'la przedmiot z 1-5 slotami na GEM\rune etc. w zaleznosci od rodzaju gemu\runy ktory bysmy do broni wsadzili, to znów losowe statystyki. np gem zywiołu ognia - dodawałby do broni dodatkowo od 1-3 pkt ataku od danego żywiołu. te 1-3 to stały bonus, losowy, czyli moze ktos miec bron 22 ataku + 1 od ognia\ 22 ataku +2 od ognia etc...

Mam nadziejęze to w miarę zrozumiałe... Pisze na szybko bo wychodze z domu.

Tron
15-05-11, 14:26
Jakbyście nie zauważyli alchemicy mogą już tworzyć eliksiry, bomby itd. A po drugie, istnieje NPC który po dostarczeniu mu składników, jest w stanie stworzyć nam potężną część ekwipunku. Sami się dowiedźcie jaką.