PDA

Zobacz pełną wersję : Zapowiedź II


Altrel
18-04-14, 17:17
Witajcie!
Dzisiejsza zapowiedź będzie dotyczyła nowych systemów w rozgrywce, które dla Was stworzyliśmy, jak i opisie zmian, których dokonaliśmy w już istniejących.
Tajemnicą poliszynela jest fakt, iż staramy się, by Altaron stał się grą ciekawą, wymagającą myślenia oraz stawiającą przed Graczem coraz to nowe, interesujące wyzwania.
Podczas prac nad aktualizacją, duży nacisk położyliśmy na urozmaicenie i rozbudowanie gry o systemy, które dadzą Graczom wiele swobody w działaniu, a przy tym pobudzą gospodarkę jak i interakcje wśród społeczności. Ponadto drogi rozwoju postaci zostaną bardziej "rozwidlone".


UMIEJĘTNOŚĆ SIŁY
Obecną umiejętność walki wręcz zastąpiliśmy siłą.
Rozwijanie tej umiejętności będzie ważnym aspektem w grze, ponieważ to od niej zależeć będzie, czy jesteśmy w stanie założyć daną część ekwipunku czy też nie. Co więcej - siła wpływać będzie na ilość obrażeń zadawanych podczas ciosów krytycznych.
Ponadto - postacie, które będą miały większą umiejętność siły, będą w stanie udźwignąć więcej rzeczy.
Posiadanie dużej umiejętności siły będzie więc jednym z priorytetów podczas gry, szczególnie dla bohaterów zadających duże obrażenia fizyczne.
Co więcej stosunek obciążenia postaci do jej maksymalnego udźwigu determinować będzie prędkość z jaką się ona porusza.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2592&stc=1&d=1397834122

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2593&stc=1&d=1397834098


CIOSY KRYTYCZNE
By gra stała się bardziej ekscytująca - wprowadziliśmy ciosy krytyczne.
Wojownicy oraz zwiadowcy, którzy zadają obrażenia fizyczne od teraz będą posiadali możliwość zadania ciosu krytycznego.
Umiejętność ta zależeć będzie od dwóch współczynników: zręczności oraz siły.
Zręczność wpływać będzie na częstotliwość zadawania tychże ciosów. Siła natomiast, jak już wyżej wspomniano, na ilość obrażeń zadanych przez ten cios.
Otworzyliśmy zatem nowe drogi rozwoju postaci i to od Was - Graczy, zależeć będzie, którą wybierzecie!

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2594&stc=1&d=1397834181


ZMIANY W ZESTAWACH
Stwierdziliśmy, że obecne bonusy od zestawów są zbyt duże oraz sam system jest niezbyt interesujący. Postanowiliśmy więc wprowadzić szereg zmian w tym elemencie gry.
Większość bonusów otrzymywanych za skompletowanie zestawów zostało usuniętych. Od teraz, by mieć dodatek do swojego rynsztunku, należy go ulepszyć specjalnym kamieniem. Jednak, by móc to zrobić, dany przedmiot musi posiadać wnękę. Prawda, że zapowiada się ciekawie? To jednak nie wszystko!
Kamienie mają różne jakości. Zależą one w dużej mierze od umiejętności alchemii postaci, która je tworzy.
Stworzyliśmy szereg nowych bonusów, które sprawią, że gracz często będzie stawał przed dylematem, którą część ekwipunku ubrać na daną okoliczność.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2595&stc=1&d=1397834181


PVP/WARMODE
Jeśli chodzi o walkę między Graczami tu również poczyniliśmy znaczne kroki w celu umożliwienia prawdziwych walk między klanowych, a przy tym protekcji niskopoziomowych graczy. Oto lista zmian:



Wprowadzono punkty pvp. Za pokonanie jakiegokolwiek Gracza (oprócz walk w trybie wojny między-klanowej), agresor/atakowany otrzymuje daną liczbę punktów w zależności od tego kto kogo pokonał. Za pokonanie Gracza równego, bądź silniejszego od siebie - 1 pkt. W przypadku Graczy słabszych - odpowiednio więcej (maksymalnie 5 pkt).
Punkty PVP otrzymuje tylko jedna osoba. Mianowicie ta, która jako ostatnio zadała obrażenia pokonanemu przeciwnikowi.
Została dodana możliwość walk między klanowych. W walkach tych określa się limit punktowy oraz czasowy do jej zakończenia. System ten znajdować się będzie w całości na stronie gry. Informacje o danych wojnach wyświetlane są również na czacie klanu. Gracze, którzy są w wojnie nie zdobywają na sobie punktów pvp, tylko uzyskuje je odpowiedni klan. Po rozpoczęciu wojny zablokowana zostanie możliwość zapraszania nowych członków do klanu jak i opuszczenia go.
Nie ma białych/niebieskich czaszek.
Czerwoną czaszkę zdobywa się po przekroczeniu 45 pkt. pvp przez 30 dni (liczone w momencie zalogowania). Gdy gracz ma czerwoną czaszkę - traci jak dotychczas całość ekwipunku oraz większą ilość doświadczenia. Podczas posiadania tej kary, błogosławieństwa nie działają i jeśli były kupione - zostają aktywowane po zniknięciu czaszki.
W momencie przekroczenia 90 pkt - możliwość atakowania innych Graczy zostaje zablokowana, aż do momentu, w którym nasze pkt spadną poniżej tej wartości. Nie ma więc banów za przekroczenie limitów.
Straty doświadczenia wyglądają następująco:

Z czerwoną czaszką - 6%
Bez czerwonej czaszki, bez błogosławieństwa życia - 3%
Bez czerwonej czaszki, z błogosławieństwem życia - 1.5%


https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2596&stc=1&d=1397834181

Jak sami widzicie - rozgrywka na świecie pvp stanie się bardziej emocjonująca i nie ma co ukrywać - trudniejsza. Chcemy jednak umożliwić autentyczne walki między Graczami, bez obaw o bany.
Mamy nadzieję, że zmiany sprawią, iż potyczki między klanowe staną się jeszcze bardziej emocjonujące, a walka o władze na serwerze będzie nieustanna i zaciekła!


INNE
Listę wszystkich zmian opublikujemy w momencie wprowadzania aktualizacji (jest ich na prawdę sporo...). Warto jednak wspomnieć już dziś o pewnych aspektach.
Zwiększyliśmy limit poziomów umiejętności do 200. Co za tym idzie posiadane obecnie wartości zostaną odpowiednio przeliczone i zaktualizowane.
Strona gry została napisana na nowo. Pozwoli to na wprowadzenie wielu systemów jak i wyeliminuje pewne błędy.
Dodaliśmy możliwość spania w gildiach, do których należy nasza postać. Umożliwi to zdobywania bonusu graczom, którzy nie posiadają własnego domku.
Nowy system zużywania się ekwipunku, który można będzie naprawiać przy użyciu młotków płatnerskich, wzbogaci i urozmaici rozgrywkę na każdym etapie gry.
I wiele, wiele więcej!

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2597&stc=1&d=1397834181

Niebawem zostanie otworzony publiczny serwer testowy, na którym sami będziecie mogli przetestować i ocenić większość nadchodzących zmian.
W następny piątek pojawi się trzecia zapowiedź, której tematem przewodnim będą zmiany w czarach oraz profesjach.

Tymczasem na dziś to wszystko. Czekamy na Wasze opinie!

Administracja Altaron.pl

Catthon
18-04-14, 17:26
Niby o wszystkim wiedziałem, niby wszystko widziałem, ale ilość i różnorodność zmian, zebrana w jednym temacie, nadal robi na mnie wrażenie.

Brawa pomysłodawcom, pokłony realizatorom.
I gratuluję inwencji tym, którzy będą marudzić, bo ciężko znaleźć punkt zaczepienia. Mnie martwi tylko to, że w war mode nie zdobywa się punktów - neutralne nie będą w ogóle chronieni podczas wojny. Dotychczas chronił ich brak fragów.

Walles
18-04-14, 17:28
Rewelacja, coś więcej o tych nowych bonusach które możemy wbić z kryształów, jakie mogą mieć maksymalne wartości?.

Arkon
18-04-14, 17:33
Mi się nie podoba psucie się przedmiotów (chyba, że nie będą psuć się często, to przeboleję), jak mam skillować siłę? tam samo jak wcześniej? reszta jest bardzo interesująca. jednak to jeszcze mało by mnie zaspokoić :D
czekam na więcej, do następnej zapowiedzi. :d

28mlvl dla 44 lvl-owego rycerza? sądząc po skillach to rycerz.

sokoskiiii
18-04-14, 17:37
Fajna zapowiedż czekam na up,a i 200 osób online;d

Z czerwoną czaszką - 6%
Bez czerwonej czaszki, bez błogosławieństwa życia - 3%
Bez czerwonej czaszki, z błogosławieństwem życia - 1.5%

Ile % traci sie na chwile obecną?

beta2468
18-04-14, 17:40
Na jakiej zasadzie ma być ta wnęka? Czy każdy przedmiot będzie ją miał, czy gdzieś losowo będzie się to generować? No i najważniejsze - jakie bonusy będzie można uzyskać, czy % hp lub many będzie możliwy?

Veliothe
18-04-14, 17:44
Z tym zabijaniem niższych lvli nie przekłada się na system ukrytego poziomu gracza :p jeśli nie chcę wbić dużej ilości pkt to jednak MUSZĘ sprawdzić ten poziom ofiary.

mikeleplacido
18-04-14, 17:45
Obecną umiejętność walki wręcz zastąpiliśmy siłą.
Rozwijanie tej umiejętności będzie ważnym aspektem w grze, ponieważ to od niej zależeć będzie, czy jesteśmy w stanie założyć daną część ekwipunku czy też nie. Ponadto - postacie, które będą miały większą umiejętność siły, będą w stanie udźwignąć więcej rzeczy.
Posiadanie dużej umiejętności siły będzie więc jednym z priorytetów podczas gry.


Rozumiem, że mag posiadający na chwilę obecną 10 poziom walki wręcz, musiałby wbijać poziom siły przez minimum 2/3 tygodnie bez przerwy, aby udźwig i części ekwipunku, które moglibyśmy założyć były w miarę zadowalające?


Większość bonusów otrzymywanych za skompletowanie zestawów zostało usuniętych. Od teraz, by mieć dodatek do swojego rynsztunku, należy go ulepszyć specjalnym kamieniem. Jednak, by móc to zrobić, dany przedmiot musi posiadać wnękę.

Mam nadzieję, że nie ma to jedynie utrudnić gry.


Kamienie mają różne jakości. Zależą one w dużej mierze od umiejętności alchemii postaci, która je tworzy.


Jest niewielu magów, którzy są alchemikami. Rycerze i zwiadowcy nie będą musieli wydawać pieniędzy na zakupienie takich przedmiotów od graczy, bo sami będą mogli takowe stworzyć. Większa część magów nie będzie miała takiej możliwości (z czym wiążą się kolejne wydatki).

Przepraszam, że wypowiadałem się jedynie na temat magów, ale jest to prawdopodobnie jedyna profesja, o której mogę coś napisać.

Siupek
18-04-14, 17:46
Czyli jak posiadam postać rycerza na 80 poziomie i mam obecnie 11 walki wręcz (czyli będzie to 11 siły) to przykładowo nie założę królewskiego pancerza i upadłego miecza dopóki nie wyskiluję siły do odpowiedniego poziomu?

Jeśli tak to trochę słabo...wszystkie PN już rozdałem a zatem będę biegał na 80 poziomie w jakimś ekwipunku dla początkującego gracza zanim nie rozwinę konkretnego skilla? Na dodatek będę to musiał robić ręcznie z powodu braku PN?

tomakeo
18-04-14, 17:49
Mi się nie podoba psucie się przedmiotów (chyba, że nie będą psuć się często, to przeboleję), jak mam skillować siłę? tam samo jak wcześniej? reszta jest bardzo interesująca. jednak to jeszcze mało by mnie zaspokoić :D
czekam na więcej, do następnej zapowiedzi. :d

28mlvl dla 44 lvl-owego rycerza? sądząc po skillach to rycerz.

Spokojnie można expić. Przedmioty nie zużywają się szybko, więc nie musisz biegać z plecakiem młotków na respa :P
Co do tego 28 mlvla dla rycka. Weź pod uwagę, że teraz magowie będą mogli mieć 200 poziom magiczny :)

Na jakiej zasadzie ma być ta wnęka? Czy każdy przedmiot będzie ją miał, czy gdzieś losowo będzie się to generować? No i najważniejsze - jakie bonusy będzie można uzyskać, czy % hp lub many będzie możliwy?

Przedmioty z wnękami będą dropiły tak jak zwykłe z tym że oczywiście szansa będzie mniejsza. 1 wnęka jest losowana bardzo często, 2 rzadziej, a już 3 są rare.
Jakie bonusy? Teoretycznie wszystkie począwszy od bonusa do życia i many, przez obrażenia z danych żywiołów, po odporności żywiołów i wszystkie umiejętności.

Catthon
18-04-14, 17:54
Siła nie będzie uzależniona od walki wręcz. O to się nie martwcie.

:Veliothe
Z tym zabijaniem niższych lvli nie przekłada się na system ukrytego poziomu gracza :p jeśli nie chcę wbić dużej ilości pkt to jednak MUSZĘ sprawdzić ten poziom ofiary.
Jesteś w sporym błędzie. Wystarczy kliknąć na gracza by wiedzieć, czy jest równy tobie, słabszy czy silniejszy. A od tego przecież uzależniona jest liczba punktów. Żadnego sprawdzania poziomów.

leon
18-04-14, 17:56
fajne to wygląda ale mam pytanie jak szybko będzie się psuło te eq ? bo jeśli co exp będę musiał naprawiać to ja dziękuje

tomakeo
18-04-14, 18:02
Nie będziesz musiał. Na zużycie będą miały wpływ wielkości obrażeń otrzymywanych. Im wyższe obrażenia, tym szybsze zużywanie się, więc na takich niskich/średnich poziomach opancerzenie będzie się zużywało bardzo wolno.

Altrel
18-04-14, 18:05
Odpowiedzi będą dość ogólnikowe, aby zbyt wiele nie zdradzać na chwilę obecną.

@Catthon - Punktów PVP w ogólnym rozrachunku dostępnych na miesiąc będzie mniej niż obecnie fragów, straty po śmierci zostały zmniejszone, ma to na celu głównie ochronić Graczy niskopoziomowych.

@Walles - Ilość wnęk zależeć będzie od rodzaju przedmiotu, im słabszy tym mniej wnęk, nie każdy zdobyty przedmiot będzie je posiadał, będzie to losowe. Przedmioty kupione wnęk posiadać nie będą. Wartości maksymalnych bonusów też nie zdradzę, ale kompletując dobry zestaw i mając ogromne szczęście będzie można otrzymać nawet większe bonusy do życia i many niż obecnie.

@Arkon - Jako zwiadowca, który utrzymuje dystans nie odczujesz aż tak bardzo tej zmiany. Tak, na załączonym obrazku widać okienko umiejętności rycerza, wszystkie umiejętności zostały przeskalowane pod nowe wartości, wymagania dla run, itp. również ulegną zmianom zgodnie z nowymi przelicznikami.

@Sokoskiiii - Obecnie traci się:

Z błogosławieństwem:
1) Od gracza na świecie PvP = 4%,
2) Od potwora na świecie PvP = 3%,
3) Od potwora na świecie nPvp = 3%.

Bez błogosławieństwa =
1) Od gracza na świecie PvP = 6%,
2) Od potwora na świecie PvP = 5%,
3) Od potwora na świecie nPvp = 5%.

Usunęliśmy również podział Potwór/Gracz, gdyż nie widzimy tutaj żadnej logiki.

@beta2468 - Odpisałem w pytaniu Pana Walles, nie zdradzę wszystkich możliwych bonusów żeby nie psuć zabawy z ich odkrywaniem, będzie też można zepsuć przedmiot implikując w nim "bonus" minusowy. Na obrazku przedstawiono atrybut szczęścia, który modyfikować będzie loota.

@Veolithe - Nie bardzo rozumiem, przyznawanie punktów będzie zależne od siły Gracza, którego pokonamy. Po samym sprawdzeniu czy jest dużo/niewiele słabszy będziesz wiedział ile otrzymasz punktów.

@mikeleplacido - Obecne postacie będą miały wyliczone wartości siły na podstawie posiadanego poziomu. Nie będzie to przeliczane z umiejętności walki wręcz.

To właśnie jest ta interakcja między Graczami, o której wspomnieliśmy. Praktycznie każdy Gracz ma jakiegoś znajomego alchemika, który po dostarczeniu odpowiednich składników wykona dla Niego kamień.

@Siupek - Odpisałem w pytaniu Pana Mikeleplacido odnośnie przeliczania. Otrzymywanie PN/poziom również zostanie zmieniona, więc każdy otrzyma pewną ich ilość po aktualizacji.

Widzę, że zostałem wyprzedzony, no cóż, przynajmniej część informacji dodałem.

ReeZo
18-04-14, 18:23
Czekam na trzecią zapowiedź. Z tej wiem jedynie, że jako Mag :

* nie mam możliwości zadania krytycznych uderzeń czyli Zwiadowca i Rycerz są ode mnie lepsi

* Nie mogę sam zrobić sobie wnęk gdyż przy tworzeniu postaci subprofesja Alchemika była całkowicie bezużyteczna dla mnie

* Polując będę miał problem z uciekaniem bo będę za ciężki - wolniej uciekał - częściej otrzymywał obrażenia - więcej używał suplementów - większe straty

:)

Siupek
18-04-14, 18:26
Tomakeo, Catthon, Altrel serdeczne dzięki za wytłumaczenie.

Zmiany zapowiadają się bardzo sympatycznie. Bardzo rozważę powrót do gry, ale tyle się pozmieniało, że chyba i tak zacznę od nowa :P.

tomakeo
18-04-14, 18:28
@Matt
Wnęk nikt nie będzie mógł sobie robić.
Co do systemu obciążenia, to jest on tak zrobiony, że będziesz mógł uciekać pod warunkiem, że nie jesteś obładowany na maksa. Każda profesja ma osobny przelicznik co do tego systemu.

ReeZo
18-04-14, 18:38
cyt. :
Kamienie mają różne jakości. Zależą one w dużej mierze od umiejętności alchemii postaci, która je tworzy.

Źle to sprecyzowałem. Nie będę mógł nic zrobić nawet jak będzie wnęka :) nie mam alchemii.

Uważam, że żaden system spowolnienia maga nie jest dobry, ale tutaj zostawiam furtkę bo nie sprawdzałem. Ja na 263 poziomie wezmę maksymalnie 1100 mikstur maga, starczy mi to na ile ? godzinę ? może 1,5 polowań. Biorąc pod uwagę, że Rycerze wezmą więcej + zadają dodatkowo obrażenia krytyczne a co za tym idzie szybciej będą expić to Mag troszkę w tym uppie dostanie po dupce :P no bo gdzie tu jeszcze zbierać loot :)

@up

Czy będzie tak, że Alchemicy będą tworzyć kamienie tylko ? a Umieścić już może każdy ?

Mastach
18-04-14, 18:39
Mysle ze jedyny blad z spadaniem lvli... Mysle ze tak jak jest teraz jest znacznie ciekawiej, bo jednak cos sie traci tych cyferek ;P a zmiana az o 2,5 pkt. procentowego to zdecydowanie za dużo

leon
18-04-14, 18:40
nie wiem poco ten system obciążenia albo jest system nośności albo system obciążenia a wy daliście oby dwa to już widzę maga dość że mało uniesie to jeszcze nie będzie mógł na maxa zapełnić się bo będzie wolny... jeszcze bardziej tym utrudniacie grę ale nie na + tylko na -

Catthon
18-04-14, 18:45
Przecież można te mikstury gdzieś zostawić i wrócić po nie po wyczyszczeniu respa. Od razu jest się szybszym. Można wyrzucać puste butle. I tak dalej i tak dalej.

ReeZo
18-04-14, 18:48
Przecież można te mikstury gdzieś zostawić i wrócić po nie po wyczyszczeniu respa. Od razu jest się szybszym. Można wyrzucać puste butle. I tak dalej i tak dalej.

No jasne. mogę też wyrzucać loot i zebrać gdy będę kończył prawda :)
Nie żartuj sobie :)

Veliothe
18-04-14, 18:53
Czy kamienie z wnęk będzie można usunąć gdy znajdę lepszy bo go umieścić? Kiepsko widzę ten pomysł, bo każdy będzie żałował wnęk i czekał aż zdobędzie ten ULTRA kamień by go władować. Lepiej, by właściwości kamieni były nieznane a bonusy w miarę losowe. Np kamień dodający od 1% do 5% życia. Wtedy ładujesz go w przedmiot a bonus jest losowy. By kamienie były w obiegu można by je usuwać bez możliwości odzyskania a w gniazdo władować kolejny z nadzieją, że bonus będzie większy.

Catthon
18-04-14, 18:57
Gdzie tu żart? Możesz. To nie jest problem. Chowasz pod kamieniem, w skrzynce, cholera wie gdzie i jesteś dużo lżejszy. Ja tak będę robił. Dlaczego nie? Lenistwo?

Altrel
18-04-14, 18:59
Bonusy z kamieni będą losowe, im lepsza jakość tym większa szansa na lepszy bonus, ale nawet taki będzie miał minimalną szansę, że wyjdzie bonus ujemny. Bonusów nie będzie można usuwać. Każdy rodzaj kamienia będzie mógł nadać jedną spośród kilku losowych cech. (Dla każdego kamienia te cechy będą inne).

Estebano
18-04-14, 19:04
Placz magow ze beda wolniej biegac. Tak jakby wpjownicy tez nie musieli brac mikstur a o zwiadach nie wspomne. Po co ci predkosc magiem jak gra ma byc grupowa?

Wymiatacz788
18-04-14, 19:10
Mi się podoba mniejsze tracenie lvla po śmierci. Przeliczając przed chwilą te 3% to za dużo wychodzi na wyższych poziomach. System ulepszania ciekawe jak wyjdzie ... Już teraz było ciężko niektóre sety skompletować a jeszcze coś takiego. Nic tylko czekać.

Wicked
18-04-14, 19:11
Szczerze mówiąc, ja za wiele komentować nie będę. Zobaczy się, jak to wyjdzie w praniu.
Co jednak mnie bawi w tym urealnianiu gry i w ogóle (obciążenie, psucie), że jeszcze trochę i do paska życia/many dojdzie nam pasek jedzenia, H2O, snu, zmęczenia, morale i ciul wie co jeszcze... nie wiem, niby zmiany takie duże, tak fajnie, a jakoś śmiać się chce. :D

Catthon
18-04-14, 19:13
:up
Liczyłem na Ciebie.

Wicked
18-04-14, 19:14
@up,

Zawsze do usług, polecam się na przyszłość. GG easy, report unskilled. <winning>

mikeleplacido
18-04-14, 19:15
Tak jakby wpjownicy tez nie musieli brac mikstur a o zwiadach nie wspomne.

Naprawdę, nie trzeba w ogóle brać mikstur. Ja jakoś wbiłem 60 lvl bez tego. Co do tematu...

Po co ci predkosc magiem jak gra ma byc grupowa?

"Gra ma być grupowa", mówisz? A co w przypadku, gdy ktoś nie ma znajomych w grze lub nie chce najzwyczajniej grać grupowo?

Catthon
18-04-14, 19:31
:mmikeleplacido
Wtedy nie zaczyna gry w Altaron, który jest grą grupową. Unika też gier MMO RPG, ponieważ to gry GRUPOWE.

ziaik123@interia.pl
18-04-14, 19:35
no a co z itemami ktore leca bardzo rzadko z bossow jak na przykladzie przekletego setu ktory dopiero tydzien temu skompletowalem przez tą wnęke bede go musiał od nowa zlocic bo stare itemki beda do kitu? dajcież spokoj ja pier... rok temu byla aktualizacja i tyle czasu ten set zbieralem a teraz on bedzie bezuzyteczny...

Wladzio
18-04-14, 19:37
Nie mogę się doczekać :D

ReeZo
18-04-14, 19:39
:mmikeleplacido
Wtedy nie zaczyna gry w Altaron, który jest grą grupową. Unika też gier MMO RPG, ponieważ to gry GRUPOWE.

Drogi Catthon wejdź na serwer non pvp. Znajdź grupę do polowań... Jak to zrobisz i nie zejdzie Tobie parę tygodni to daj znać :)

Ja na cały serwer mam dwóch rycerzy z którymi mogę iść polować "grupowo" :)

No i proszę bez komentarza typu : zapraszamy na PVP :) coś bardziej konstruktywnego :P

Nemek
18-04-14, 19:45
Bardzo fajna zapowiedz widze ze altaron idzie naprawde w dobrym Kierunku mam nadzieje ze profesje beda odpowiednio zbalansowane zeby nikt nie narzekal i ze zacznie grac coraz to wiecej ludzi :) mam pytanie odnosnie bonusow do przedmiotow czy ulegnie zmianie obecny (zbugowany) losowy drop przedmiotow z bonusami(zwiekszenie atk , pancerza itd ?

makmej
18-04-14, 19:45
@ Irvizz
DOKLADNIE, czyli co, te przedmioty, które wydropiliśmy do tej pory, WYDALIŚMY FORTUNĘ, będą znerfione i równie dobrze możemy je wyrzucić bo będą bez wartości? Przecież to będzie tragedia dla większości graczy i załamka finansowa.

Bubsko
18-04-14, 19:47
@ Irvizz
DOKLADNIE, czyli co, te przedmioty, które wydropiliśmy do tej pory, WYDALIŚMY FORTUNĘ, będą znerfione i równie dobrze możemy je wyrzucić bo będą bez wartości? Przecież to będzie tragedia dla większości graczy i załamka finansowa.

Przyłączam sie do pytania,co z itemami,które zostały wydropione przed wchodząca aktualizacja?

Altrel
18-04-14, 19:49
@ziaik123@interia.pl - Czemu dopowiada Pan sobie, że Pański set nie będzie miał wnęk? Nie napisaliśmy przecież, że ten system dotyczyć będzie jedynie nowych przedmiotów. Wszystkim obecnie zdobytym z potworów przedmiotom zostanie losowa przypisania liczba wnęk.

@Nemek - Niestety, ale system bonusów zostanie całkowicie wymieniony, nie da się w żaden sposób zidentyfikować obecnych modyfikacji w przedmiotach i zamienić ich na działające. Obecne przedmioty stracą swoje modyfikacje.

corkarypto
18-04-14, 19:49
"Zwiększyliśmy limit poziomów umiejętności do 200. Co za tym idzie posiadane obecnie wartości zostaną odpowiednio przeliczone i zaktualizowane."

Czyli jak rozdałem mój nadmiar Pnów w obronę tarczą która i tak nic nie zmieniła dostaje tak samo, to po Upie będę mieć w dodatku broken chara bo nie będę mógł dodać Pnów w wyższy Poziom magiczny bo już ich nie mam.
Jak dla mnie przydałby się reset Pnów, bo to nie jest tam jakaś drobna zmiana tylko wprowadzenie całkowicie nowego systemu.

Altrel
18-04-14, 19:52
Reset punktów nauki i umiejętności spowodowałby falę niezadowolenia wśród Graczy, którzy poświecili dużo czasu na wyskillowanie swoich postaci.

Morderca
18-04-14, 19:54
Szanowny Catthonie, z całym szacunkiem do Twórców gry, Doradców i całej ekipy... Jestem tu od niedawna, Altaron przypadł mi do gustu ze względu na staż przerobionych rpg od dziecka, no i ze względu na dobry balans między wspomnianym, a tibią. Natomiast jednak kilka uwag, żebym nie wyszedł na malkontenta i "hejtera" - to tylko konkstruktywna opinia.

Mówiąc, że jeżeli ktoś lubi częściej grać sam to "unika się gier MMO RPG" mamy przed sobą zdanie równoważne takiemu: "ma być tak, a nie inaczej, dla wąskiej grupy, nie pasuje? to spier..." . Tak to widzę. Co śmieszne jak można tak uogólniać, na prawdę... trochę pokory. Znam masę graczy lubiących grywać często samodzielnie.

W Altaron jest wkładane dużo pracy i to widać, więc żeby nie było, że umniejszam pracy. Tylko nie mów, że ktoś kto lubi pograć sam, ma unikać gier MMO rpg, na prawdę to już nie śmieszne. Mogę grać sam, mogę grać w drużynie. Zależy od nastroju i wielu innych kwestii takich jak dostępność znajomych online. Ja na przykład pracuje i grywam czasem późnym wieczorem albo wczesnym rankiem zanim zbiorę się do pracy przed laptopem i nie zawsze mam rzeszę chętnych znajomych do gry. Nie mówiąc już nawet o sytuacji, że po prostu nie mam w tej chwili ochotę na radosną wspólną zabawę i dotykanie się ***** tylko na czyste granie i dużo ludzi tak właśnie też ma.

Chodzi chyba o to, żeby jakoś to wypośrodkować. Są pewne założenia no ale tracenie "klientów", ponieważ ja, jak również masa innych graczy płacących te drobne poprzez zawężanie pewnych kwestii jest moim zdaniem trochę nieracjonalne. Nie bierz tego do siebie, ja również lubię grać w drużynie, jednak zwróc uwagę na to, że są ludzie różni i tacy tez grają, a warto ich chyba pozyskać, prawda?

To tyle względem Twojej wypowiedzi.

Odnośnie zmian w grze nie wiem czy dobrze zrozumiałem, zniknie system czaszek? Rozumiem, że ma to polepszyć rozgrywkę na poziomie PvP, jednak teraz czaszki "powstrzymują" przed pk wprowdzając ryzyko tego, że ktoś zajmie się "pk" bez konsekwencji. Wprowadzenie takiej otwartej kwestii przy niewiele mniejszych stratach exp/skill spowoduje jakies załamanie nerwowe i wyczekiwanie czy zaraz nie będzie trzeba się siekać. W innych grach mmo rpg na których niewatpliwie chcecie sie pobieżnie wzorować lub też pożyczać i udoskonalać pomysly nie ma takich strat jak tutaj, dzięki temu tam to przechodzi, mieszanie tego jest dziwne. Być może źle to po prostu zrozumiałem, a być może zobaczymy jak wyjdzie w praniu.

Odnośnie reszty zmian, duzo ciekawych pomysłów, żeby tylko było to dopracowane i jakoś razem ze sobą współgrało, no ale pewnie o to zadbacie i zapowiada się w miarę ciekawie. Czy "zręczność", która będzie wpływać na częstotliwość obrażeń krytycznych dalej będzie skillowana w taki sposób? Myślę że o tym pomyśleliście, bo będzie mozna teraz łatwo zrobić ją wysoko. No i jak trenowana będzie siła?

Dajcie rąbek tajemnicy, żeby chciało się kontynuować status szlachecki i kupować z pewnością na dłuższe okresy czasu, nie martwiąc się, że być może niedługo już nie będzie tak warto.

Z calym szacunkiem dla Waszej pracy,
Pozdrawiam Bomber

Nemek
18-04-14, 19:57
To troche nie fer powinniscie jakos to wynagrodzic gracza poniewaz gracze naprawde sporo wydaja na takie przedmioty luki , kusze itd pozatym bardzo jest to nie fer wobec stalych wyspiarzy ktorzy traca mega duzo czasu by taki set z bonusami dostac..

Altrel
18-04-14, 20:05
@Nemek - Już dłuższy czas informujemy, że bonusy w przedmiotach nie działają, są jedynie wyświetlane, nie rozumiem czemu Gracze mieliby je kupować za fortunę licząc na to, że po aktualizacji zaczną działać, pisałem już kilka razy, że ten system zostanie całkowicie wymienione co nie oznacza, że miał zostać naprawiony.

@Morderca - Siłę zdobywać się będzie poprzez walkę wręcz/PN.

Altrel
18-04-14, 20:18
Przy obecnym systemie wojny zabijają się Państwo 1-2 razy na akcji. W systemie wojny będą mogli Państwo zabijać się do woli, obniżenie straty dwukrotnie za dowolność zabijania się podczas wojny nie uważam za zbyt dużą zmianę, ma to również na celu polepszenie sytuacji Graczy neutralnych oraz tych, którzy zostają pokonani przez potwory z powodu kicków i innych od Nas niezależnych czynników.

corkarypto
18-04-14, 20:21
Reset punktów nauki i umiejętności spowodowałby falę niezadowolenia wśród Graczy, którzy poświecili dużo czasu na wyskillowanie swoich postaci.

Nie mowie o całkowitym resecie po prostu dajcie Pny tyle ile im przysługuje na dany lvl będzie to również fair ze starami postaciami które dużo razy padały, bo teraz jak wiemy skille nie spadają.
Zastanówcie się trochę ludzie grali rozdali pny w różne umiejętności bo nie było za bardzo w co. Odbieram to tak "Lepiej zakładaj nowego chara za mało ss jeszcze na nas wydałeś"

Morderca
18-04-14, 20:24
Altrel, bądź jeszcze tak miły i wyklikaj sprostowanie na moje pytanie odnośnie czaszek. Przeczytałem jeszcze raz dokładnie, czy znikną białe czaszki i nie będzie żadnego ryzyka zabijąc gracza i większych konsekwencji? Przecież to będzie rzeź. Można byłoby też zrezygnować z tracenia skilla przy padaniu w takim wypadku jeżeli ma ono być częste, to jednak na prawdę wymaga wielu godzin i taka strata po prostu wkur... irytuje. Chodzi mi o balans, padamy częściej, ale niech nie będzie takiego żalu. Lvl ok, do odrobienia, ale co ze skillem?

Edytuję, bo Proszo mnie tu wyprzedził, skill nie spada. Chodzi mi o cofnięcie paska skilla do 0.

Altrel
18-04-14, 20:26
Chciałbym zauważyć, że Gracze starszej daty zdobyli bardzo duże poziomy umiejętności wykorzystując bugi, które pozwalały dodawać 190% poziomu umiejętności, alchemię wykorzystując bug z kostką oraz zręczność wykorzystując bug z pieczeniem. Nie mówiąc o tym, że częstokroć używali do tego taskerów. Nie powiedziałbym, że są tymi zmianami poszkodowani, wydawanie punktów nauki jest decyzją świadomą, mógł Pan je zachować na "czarną godzinę".

@Morderca - Umiejętności nie będą spadały. Białych czaszek nie będzie, walka między Graczami nie będzie ograniczona, dopiero jeżeli ktoś przesadzi wbije czerwoną czaszkę, która skutkowac będzie podwojeniem strat doświadczenia.

Walles
18-04-14, 20:28
@Morderca
Skille nie spadają obecnie i nie jest napisane że spadać będą. A podany przez Pana Altrela procent strat za śmierć z blesami, bez czy też po przekroczeniu limitu punktów pvp odnosi się do strat leveli postaci.

edyta:
uprzedził mnie Altrel.

Bubsko
18-04-14, 20:31
Przy obecnym systemie wojny zabijają się Państwo 1-2 razy na akcji. W systemie wojny będą mogli Państwo zabijać się do woli, obniżenie straty dwukrotnie za dowolność zabijania się podczas wojny nie uważam za zbyt dużą zmianę, ma to również na celu polepszenie sytuacji Graczy neutralnych oraz tych, którzy zostają pokonani przez potwory z powodu kicków i innych od Nas niezależnych czynników.

A co z cenami blessów?Przy wojnie działającej na obecnych zasadach na błogosławieństwa ida krocie, po zmianach przez was zaproponowanych,kiedy ludzie beda padali na akcji po kilka razy nie beda mieli pieniedzy po dwóch akcjach.

Walles
18-04-14, 20:35
Będzie wojna talarów teraz :)

Morderca
18-04-14, 20:36
W takim razie pozostaje czekać i zobaczyć jak wyjdzie w praniu.

Mam tylko nadzieję, że to nie da za dużego luzu w zabijaniu kosztem strat jakie się poniesie mimo zmniejszenia spadków w lvl.

Jaśniej: czy proporcja częstszych walk i umieralności graczy będzie odpowiednia do obniżenia strat, które wprowadzicie. Walles, Altrel wybaczcie "tykanie" ale pewnie nie różnimy się znacząco wiekiem, stąd tak lepiej jest mi pisać i z góry wybaczcie jeżeli to przeszkadza.

Boję się też o nowych graczy, mimo że stosunkowo tez takim jestem. Ktoś frywolnie dla checy zabije kilka razy takiego osobnika, który zrezygnuje i pomysli - k***a, ale dzicz. Z jednej strony bajer, z drugiej może być chaos. Zero czepiania, czyste konstruktywne uwagi, chęć pomocy powiedzmy.

No i Bubsko chyba tez uchwycił następną kwestię, pieniążki będą znikać. To na prawdę ryzykowna zmiana, tacy z Was trochę ryzykanci... hihi

Pozdrawiam,
Bomber

corkarypto
18-04-14, 20:42
Chciałbym zauważyć, że Gracze starszej daty zdobyli bardzo duże poziomy umiejętności wykorzystując bugi, które pozwalały dodawać 190% poziomu umiejętności, alchemię wykorzystując bug z kostką oraz zręczność wykorzystując bug z pieczeniem. Nie mówiąc o tym, że częstokroć używali do tego taskerów. Nie powiedziałbym, że są tymi zmianami poszkodowani, wydawanie punktów nauki jest decyzją świadomą, mógł Pan je zachować na "czarną godzinę".

@Morderca - Umiejętności nie będą spadały. Białych czaszek nie będzie, walka między Graczami nie będzie ograniczona, dopiero jeżeli ktoś przesadzi wbije czerwoną czaszkę, która skutkowac będzie podwojeniem strat doświadczenia.

Jaką znowu czarną godzinę, Przepraszam że nie dzwoniłem do wróżbity Macieja i nie zapytałem go czy coś się zmieni z punktami nauki, teraz mam z swoje przecież to takie oczywiste.
Babcia zawsze mi powtarzała zachowaj Pny na "Czarną godzine" teraz wiem że miała racje ;/
Ogarnijcie się zmieniacie zasady gry podczas trwania meczu

Walles
18-04-14, 20:42
Dawniej wojny wyglądały że brało się 10 SD plecak manasów i szło się walczyć, blesów nie trzeba kupować, nikt nie mówi by ktoś biegał na wojnie w najlepszym możliwym eq.

Altrel
18-04-14, 20:44
@Bubsko - Cena błogosławieństw nie ulegnie zmianie, ich kupowanie jak i branie udziału w wojnie jest całkowicie dobrowolne. Omdlenie bez nich wiązać się będzie z mniejszymi o 1% stratami doświadczenia niż obecnie, gdy je posiadamy.

@Proszo - Wydał Pan punkty nauki w obronę tarczą co było Pańskim świadomym wyborem, wzory na obronę tarczą również zostały zmienione tak, aby zaczęła spełniać swoją rolę.

Garok
18-04-14, 21:11
Jak dla mnie,PNy powinny zostać zresetowane.
Należało by dodać, że dodawanie skilla 190% nie było uznane jako bug, było o tym pisane nawet w poradnikach. To samo tyczy się zręczności, samo pieczenie jedzenia suma-sumarum zwieksza w czymś nasze umiejętności, i można to podrzucić tylko pod zręczność. I czy ktokolwiek pisał, że ten "bug" został naprawiony.

Arkon
18-04-14, 21:12
PN teraz będzie widać że mamy ich 500, 41241 itd? czy nadal będą się zerowały po przekroczeniu pewnej liczby? (260+?)
Z tym spowalnianiem w zależności od wartości udźwigu, zwiększyłbym ilość % szybkości otrzymywanej na poziom, może byłoby to mniej bolesne. ;) <tak, lubię zapierd*lać.>

Edit
jeśli między 40 a 45 skillem walki dystansowej nie widać prawie różnicy, to jak to będzie wyglądać teraz? D: mamy aż 200 poziom skilla do wbicia! ;_;

Wicked
18-04-14, 21:19
A. Jeszcze jedno. Każde kolejne ograniczenie co do sprzętu który można nosić, jak na moje, jest głupi i zbędny. W Tibii to była jedna z najlepszych rzeczy. Masz MPA, MMS, DH, SCA, BoH i 8 lvl? Proszę bardzo, noś! Potem tam też to zepsuli.
Jaki pożytek z faktu, że mam prześwietne mega epickie Eq, skoro albo nie mogę go użyć z powodu ograniczeń klasowych, albo nie mam siły, albo nie mam lvlu... no sori, guys, ale to jeszcze bardziej dla mnie ogranicza jakąkolwiek dowolność, a zwiększa liniowość gry. Zamiast zwiększyć różnorodność i zmniejszyć ograniczenia, dostajemy więcej ograniczeń, a tym samym niemalże jesteśmy do 0 ograniczeni z wolnością wyboru. Magowie w MPA? Nope. Wojownikiem zdołałeś wyloocić mega świetny miecz zagłady? To teraz pachołku poczekaj jeszcze 60 lvli i 150 siły, aż będziesz mógł nim pomachać. Do tego czasu znajdziesz 3x lepszy, ale co tam!
Gdzie w tym RPG, skoro na każdym kroku mówi mi się jak mam grać, co zakładać mojej postaci i jakie mam preferencje... ;/

Altrel
18-04-14, 21:30
Bronie nie będą posiadać ograniczeń poziomowych, jedynie kary jeżeli nie posiadamy wymaganej umiejętności na odpowiednim poziomie. Zestawów nie da się dostosować w ten sposób, gdyż wiele jest zarówno dla zwiadowcy/wojownika jak i wojownika/maga, ustawienie optymalnej wymaganej siły w ich przypadku jest niemożliwe.

corkarypto
18-04-14, 21:34
Tak masz racje był to mój świadomy wybór to że wydałem moje Pny na tarczę która kompletnie nic nie redukowała obrażeń. no i z tego powodu płaczu też nie wylewałem. Ale to było na starych zasadach gdzie pny nie były mi potrzebne do niczego.
Jak miałem być świadomy tego że nagle będzie można wbic 200 poziom magiczny wiec jak są inne zasady dajcie mi jeszcze raz świadomie rozdać pny

Teraz będę mieć na poziomie 190lvlu mlvl jak 100lvl maga pozdro 600V
Fuck logic
W Altaronie Świadome podejmowanie decyzji to pojecie względne najlepiej w ogóle nie wbijać poziomu większego niż 10 bo za 2 lata będzie up gdzie będzie więcej hp na lvl, a administracja będzie się tłumaczyć że świadomie wbijałeś lvl

Catthon
18-04-14, 21:34
Drogi Catthon wejdź na serwer non pvp. Znajdź grupę do polowań... Jak to zrobisz i nie zejdzie Tobie parę tygodni to daj znać :)

Ja na cały serwer mam dwóch rycerzy z którymi mogę iść polować "grupowo" :)

No i proszę bez komentarza typu : zapraszamy na PVP :) coś bardziej konstruktywnego :P

Swoim poziomem wyprzedziłeś grę i to znacznie. Gra nie jest robiona pod osoby na Twoim poziomie, nie dziw się więc, że wyższe poziomy (te, które wyprzedzają grę) wbija się wolniej i żmudniej niż 0-200.

:oczko:

:Morderca
Moja wypowiedź skierowana była do konkretnego gracza, który na dodatek jest członkiem gildii, co do której wiem, że zawsze znajdzie chętnych na wspólny wypad. Dlatego jego argument pod moim adresem znalazłem bezpodstawnym.

Zawsze można znaleźć graczy do wspólnego polowania. Ja też lubię polować solo i wiem, że jest to możliwe, jednak rozumiem, że działania administracji zmierzają w kierunku skłonienia graczy do kooperacji :oczko:

Co do punktów nauki
Walka tarczą zawsze może się przydać, ponieważ skill ten będzie wpływał na ilość siły (ale nie jestem tego pewien). Poza tym gracze otrzymają trochę zaległych pn, więc będzie coś na start. Ja też kiedyś wpakowałem ze 200 pn w bezużyteczne skille - mówi się trudno.

Altrel
18-04-14, 21:41
Corkarypto - Całkowicie nie rozumiem Pańskiego rozumowania, gdybyśmy wprowadzili jakąkolwiek zmianę w przyznawaniu hp/mp na poziom to system przeliczyłby to po przelogowaniu. To samo będzie miało miejsce w przypadku umiejętności i zostało to napisane w głównym poście, Pański mlvl zostanie przeskalowany i nie będzie wynosił 82.

Mcree
18-04-14, 21:41
Co do PN'ów. Pomyśleliście o rycerzach 1h alchemikach?
https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/1558419_1411275009138735_5846583919850493533_n.jpg
@up
Własnie chodzi o te przeskalowanie, jakiś ogólnodostępny przelicznik by się przydał, nawet zrobiony w excelu.
@down
Na szczęście nie jest alchemikiem, ale znam kilku rycerzy 1h alchemików i mając tak pobieżne świeże informacje, że umiejętności wzrosną do 200 rozważyłbym sens dalszej gry taką postacią.
Może po prostu warto napisać, że najkorzystniej będzie zrobić nową postać, i loot'ować nowe przedmioty/sety (wnęki). Opieram swą wypowiedź na po prostu zbyt skromnych informacjach na temat dalszej rozgrywki.

Catthon
18-04-14, 21:43
:mcree
Ale w czym problem? Skille przeliczone, alchemię wbija się alchemią, max skilla mieć nie trzeba (w sumie to niewykonalne).

Altrel
18-04-14, 21:48
Nie da się zrobić takowego przelicznika w excelu, chyba że wie Pan ile razy podczas gry w Altaron uderzył Pan przeciwnika, sparował tarczą, zużył manę na rzucanie zaklęć (oraz ilość tej many), a także ile PN rozdał w poszczególne umiejętności.

corkarypto
18-04-14, 21:58
Corkarypto - Całkowicie nie rozumiem Pańskiego rozumowania, gdybyśmy wprowadzili jakąkolwiek zmianę w przyznawaniu hp/mp na poziom to system przeliczyłby to po przelogowaniu. To samo będzie miało miejsce w przypadku umiejętności i zostało to napisane w głównym poście, Pański mlvl zostanie przeskalowany i nie będzie wynosił 82.
Co oznacza że będę mieć poziom magiczny na moim lvlu jak 100 mag, Świetnie

Idealnie udało ci się mnie zdenerwować nie odpowiadając kompletnie na temat mojego posta.
"Tak masz racje był to mój świadomy wybór to że wydałem moje Pny na tarczę która kompletnie nic nie redukowała obrażeń. no i z tego powodu płaczu też nie wylewałem. Ale to było na starych zasadach gdzie pny nie były mi potrzebne do niczego.
Jak miałem być świadomy tego że nagle będzie można wbic 200 poziom magiczny wiec jak są inne zasady dajcie mi jeszcze raz świadomie rozdać pny"
Nie widzę sensu aby dalej z tobą prowadzić tej dyskusji niektórzy ludzie są po prostu odporni na jakiekolwiek uwagi i będą wmawiać ślepo że czarne jest białe, aż cię krew zaleje

Estebano
18-04-14, 22:11
Jak dla mnie,PNy powinny zostać zresetowane.
Należało by dodać, że dodawanie skilla 190% nie było uznane jako bug, było o tym pisane nawet w poradnikach. To samo tyczy się zręczności, samo pieczenie jedzenia suma-sumarum zwieksza w czymś nasze umiejętności, i można to podrzucić tylko pod zręczność. I czy ktokolwiek pisał, że ten "bug" został naprawiony.

Tak. Było to pisane w poradnikach lecz był to bug. Niestety ale projekt altaronu który znasz z czasów gdy w poradnikach pisało się o bugach wyglądał tak tylko dlatego, że się nie chciało myśleć nad naprawą buga więc zrobiło się z niego coś normalnego. Przykładów pińćset - np z kupowaniem broni +8 z ręki bo była zaczarowana na ogień a on był w koljece przed żywiołem mroku (którego miałeś w plecaku) u tego npc hohoh. Ah no i żeby się nie czepiali dopiszemy w regulaminie, że npc może kupować bronie z ręki przecież to logiczne

Uhh
18-04-14, 22:21
Nie pozostało nic innego jak usiąść i bić brawo:zaskoczony:

begar321
18-04-14, 22:52
Mam takie pytanko , potwory tez beda zadawac ciosy krytyczne ?

Altrel
18-04-14, 22:55
Nie, nie będą.

Total
18-04-14, 23:10
@corkarypto
Nie zrozumiałeś co Altrel do ciebie napisał, po przeliczeniu skilla nie możesz mieć mniejszego niż masz obecnie, mało tego to dostaniesz nową porcję Pn-ów do rozdania.

Teraz do wszystkich, dlaczego tak krytykujecie informacje jakie zostały podane w zapowiedzi skoro nie widzieliście tego na własne oczy jak to działa, zastanówcie się trochę, Administracja wprowadza nowe rozwiązania i gdyby nie były przetestowane oraz przemyślane to by ich nie wprowadzała, niedługo będziecie mogli to sprawdzić sami na test serverze, wtedy dopiero szczęki wam opadną z zachwytu.

@down
Fajnie że poprawiłem Ci humor, tym razem czeka Cię pozytywne zaskoczenie ;)

Wicked
18-04-14, 23:18
@corkarypto
Nie zrozumiałeś co Altrel do ciebie napisał, po przeliczeniu skilla nie możesz mieć mniejszego niż masz obecnie, mało tego to dostaniesz nową porcję Pn-ów do rozdania.

Teraz do wszystkich, dlaczego tak krytykujecie informacje jakie zostały podane w zapowiedzi skoro nie widzieliście tego na własne oczy jak to działa, zastanówcie się trochę, Administracja wprowadza nowe rozwiązania i gdyby nie były przetestowane oraz przemyślane to by ich nie wprowadzała, niedługo będziecie mogli to sprawdzić sami na test serverze, wtedy dopiero szczęki wam opadną z zachwytu.

HA HA HA. xD
Gdyby nie były przetestowane i przemyślane, to by ich nie wprowadzali. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA. :uśmiech8:
Widać to po wcześniejszych update'ach i generalnie historii zmian i upków. :D

Catthon
18-04-14, 23:44
:Nirra
Nie da się zadowolić wszystkich za jednym zamachem. Obecnie przecież też każda profesja ma inne możliwości. Nie można się dziwić, że alchemik będzie miał coś, czego elementalista nie ma. W końcu elementalista ma coś, czego nie ma alchemik.

Pięść nie ma wpływu na nic.

Generalnie trudno jest oceniać te zmiany, jeśli nie miało się okazji ich przetestować.
Ja miałem i moim zdaniem większość z nich jest pozytywna.

PS: Spróbuj formatowania tekstu przed wysyłką. Przebrnięcie przez tekst bez pogrubienia i oddzielenia akapitów enterami kosztuje dużo wysiłku.

jasiek50
18-04-14, 23:50
Teraz do wszystkich, dlaczego tak krytykujecie informacje jakie zostały podane w zapowiedzi skoro nie widzieliście tego na własne oczy jak to działa, zastanówcie się trochę, Administracja wprowadza nowe rozwiązania i gdyby nie były przetestowane oraz przemyślane to by ich nie wprowadzała, niedługo będziecie mogli to sprawdzić sami na test serverze, wtedy dopiero szczęki wam opadną z zachwytu.



z grubej rury, a co!

19960314
19-04-14, 00:27
A na jakiej zasadzie alchemik będzie wytwarzał kamienie? Tak jak mikstury będzią potrzebne do tego jakieś składniki?

Altrel
19-04-14, 00:31
Informacje odnośnie receptur pojawią się po aktualizacji w dziennikach alchemików.

Wicked
19-04-14, 00:32
Generalnie trudno jest oceniać te zmiany, jeśli nie miało się okazji ich przetestować.
Ja miałem i moim zdaniem większość z nich jest pozytywna.

Taki urok zapowiedzi w tej formie, misiaku. Ludzie widzą to, co zostało zapisane i odnoszą się właśnie do tego, a nie testów, do których dostępu nie mają. Dziwne, nieprawdyważ?
I tak też działa to, że zapowiedzi są w częściach i nie ma wglądu w całość, co wiąże się z tym, że komentowane będzie to, co akurat jest na tapecie. Dalej udupia się magów, according to news, co oznacza, że ludzie już i tak sfrustrowani magami, będą frustrować się dalej.

sebcio12
19-04-14, 02:28
Zapowiada się fajnie, przynajmniej część. Np. ten udźwig mnie ciekawi. Ktoś po kogoś wpada to lot do rzeki i spieprzamy, żeby chociaż nas nikt nie dogonił :P nie no żartem.

Kwestia jak to będzie wyglądało w praktyce. Ktoś wspomniał, że to ostatni update dotyczący balansu. Według mnie po tak dużych zmianach na pewno pojawią się błędy, które będzie trzeba korygować :P jak będzie wszystko wyglądało w praktyce, dowiemy się po upie :P

A przepraszam?? Kiedy update? :D

Bonusy z kamieni będą losowe, im lepsza jakość tym większa szansa na lepszy bonus, ale nawet taki będzie miał minimalną szansę, że wyjdzie bonus ujemny. Bonusów nie będzie można usuwać. Każdy rodzaj kamienia będzie mógł nadać jedną spośród kilku losowych cech. (Dla każdego kamienia te cechy będą inne).


A to wydaje mi się głupie. Why? Ktoś zloci coś świętego, demonicznego czy nawet chosu czy przeklęte. Wpiedzieli jakiś bonus, który się nie powiedzie i co? Nikt nie będzie nosił lepszych zestawów w sensie demoniczny/ chaosu. Tylko weźmie ten królewski, ale z lepszym bonusem x hp/ x many. Przemyślcie to....
Tym bardziej nikt nie będzie ładował bonusów z maną czy czymś innym. Wszyscy będą lecieć w hp. Żeby się nie okazało, że mag może mieć więcej hp niż rycerz. Bo mu akurat trafiły się zajebiste bonusy.

A czy pny które posiadam stracę? Bo obecnie posiadam dużo pnów i nie chce ich stracić

RED SKULL NA PVP = GAME OVER PANY! :D

adrianos20
19-04-14, 02:47
To ja juz zaczynam SKillowac

Awansowałes w umiejetnosci: walka wrecz.

Mcree
19-04-14, 10:14
@up
Chyba nie masz po co trenować.

Obecne postacie będą miały wyliczone wartości siły na podstawie posiadanego poziomu. Nie będzie to przeliczane z umiejętności walki wręcz.

piotrek123
19-04-14, 11:02
LOL jak ja dodałem propozycję o prędkości ataku i krytykach to zostałem tylko zhejtowany :o

tomakeo
19-04-14, 11:03
LOL jak ja dodałem propozycję o prędkości ataku i krytykach to zostałem tylko zhejtowany :o

Witamy w internecie :P

Estebano
19-04-14, 11:34
LOL jak ja dodałem propozycję o prędkości ataku i krytykach to zostałem tylko zhejtowany :o

Bo... kto inny był na górze ;D

7667155
19-04-14, 11:39
tylko ja zauważyłem nowego moba? :o(marmurowy golem)

Wyrosuaw
19-04-14, 12:26
Wyczuwam, że po UPie zanotujemy nagły wzrost populacji rycerzy!

cewix
19-04-14, 13:21
Nie wiem, czy już ktoś o to pytam, nie bede przeglądał 9 stron, ale moje pytanie brzmi:
Czy czary rycerza typu odes rago, rago tote też będą miały szanse na zadanie krytyka? Wkońcu to obrażenia fizyczne, to samo pytanie tyczy odes kpiro.

Altrel
19-04-14, 15:50
Tak, będzie możliwość zadania obrażeń krytycznych używając tych czarów, oczywiście w przypadku odes rago będzie to jedna z ośmiu kratek.

ReeZo
19-04-14, 16:12
Wyczuwam, że po UPie zanotujemy nagły wzrost populacji rycerzy!

Tak jak po zrobieniu żywiołowych rago. Chyba nacisk na rycerzy jest w Altaronie :P

cewix
19-04-14, 16:25
Tak jak po zrobieniu żywiołowych rago. Chyba nacisk na rycerzy jest w Altaronie :P

Obrażenia krytyczny według mnie bardziej będą przydatne dla zwiada niż dla rycka tak mi się wydaje :P

Tak w ogóle skoro jak wejdzie up i zbroje będą wymagać siły, to nikt nie bedzie mógł expić, bo bedzie bez eq, bedzie musiał tyrać na siłce :D

tomakeo
19-04-14, 16:26
Doradca i nie wie co się będzie działo z profesjami i subprofesjami. Wstyd. :P
Poczekajcie na otwarte testy, wtedy będziecie mogli z czystym sumieniem stwierdzać, że kładzie się nacisk na rycerzy... albo i nie będziecie mogli.

sebcio12
20-04-14, 14:29
Obrażenia krtytyczne... Dla mnie to już tereaz jest. Teraz np. moje obrażenia na 200 lvl wahają się od 100 do 600. Wiec jak walne te 600 to jest mój krytyk. Powinni zawęzić te obrażenia bo jak 200 lvl nie ściągam na hita jakiegoś zwykłego szkieletu to żal.

Altrel
20-04-14, 22:31
Zmieniliśmy nieco wzór wyliczania wartości siły żeby oprócz posiadanego poziomu brał również pod uwagę umiejętność walki wręcz, gdyż istnieje grupa osób, które byłyby stratne.

Harakiri
21-04-14, 11:57
Nareszcie umiejetnosc przetrwania i gromadzenia zasobow gotowkowych bedzie miala duze znaczenie w PvP :) Altaron szedl w kierunku real tibi 'mam wyje*ane zabij mnie 20x mnie stac na blessy' a teraz zawrocil na wlasciwa droge! Chociaz nadal brakuje mi taskow ktore nie musza byc jakies unikatowe i super zwiazane z fabula niech beda glupie idz zabij x danych mobow ale niech beda i mozna by je robic setki razy... zawsze to cos innego i szansa na profit na zapomnianych mobach... boje sie tylko jednego ze bedzie masa bugow i trzeba bedzie walczyc z administracja zeby np mag nie byl zbyt slaby :/ A alchemik pewnie nadal bedzie slaby bo kazdy bedzie mial nub chara do robienia kamyczkow (starczy 1 na gildie z 80-100lvl co to wyexpic taka postac majac hajs i znajomych?)

Altrel
21-04-14, 14:31
Subprofesje otrzymają unikatowe pasywy w aktualizacji, wspomnimy o tym w kolejnej zapowiedzi. System tasków jest w planach jednakże nie wejdzie on w tej aktualizacji, każdy z tasków musi być powiązany fabularnie.

Veliothe
21-04-14, 17:24
A kiedy kolejna zapowiedź? : >

Walles
21-04-14, 17:51
pewnie za tydzień

Wicked
23-04-14, 10:19
Nie ogarniam. Z pięć razy mówiłem, że w tej formie zapowiedzi są do bani. I co? I potem pachołki administracji na każdą krytykę się rzucają z jednym argumentem na ustach: "Nie widziałeś, to nie oceniaj!!!!!!!1111onoenoeo <mad> <angry> <furious>" albo "Nie możemy zdradzić wszystkiego, o tym za tydzień/dwa/trzy/osiemnaście/na teście." I zdziwienie ogromne, że ludzie są niezadowoleni, że komentują zmiany wyróżnione w zapowiedzi (czyli jedyne, co mogą widzieć/wiedzieć). Mnóstwo rzeczy niedopowiedziane, a jak ktoś wyróżni daną kwestię, to odpowiedź w około połowie przypadków jest dość nieuprzejma. Po co robić zapowiedzi, skoro potem i tak każdy usłyszy "W dupie byłeś, gówno widziałeś, nie masz prawa komentować, stfu plax, gtfo n00b, uninstall."

adrianos20
23-04-14, 10:34
Mi to nie przeszakadza, dla mnie bomba. El Kael, Ty juz nie placz ;] Nie odpowiada, nie czytaj aktualizacjii. Wejdz za pare tygodnii.

Wicked
23-04-14, 11:21
Mi to nie przeszakadza, dla mnie bomba. El Kael, Ty juz nie placz ;] Nie odpowiada, nie czytaj aktualizacjii. Wejdz za pare tygodnii.

Nie odpowiada, to nie czytaj moich postów.

tomakeo
23-04-14, 12:03
@up
Tak samo można napisać:
"Nie odpowiada? Nie czytaj zapowiedzi teraz. Przeczytasz sobie wszystkie za miesiąc." :P

Jednym się podoba taki system zapowiedzi, innym nie.

adrianos20
23-04-14, 12:13
Nie odpowiada, to nie czytaj moich postów.
Nie wylewej na publicznym Forum swoich wypowiedzi, strac sie i tak jak Eletrix napisal, odwiedz strone za miesiac.

Wicked
23-04-14, 14:20
"Nie pasuje, to nie czytaj."
"Nie pasuje, to nie graj."
"Nie pasuje, to nie exp tam."
Tu miał być pełen oburzenia post o tym, że ludzie belki w swoim nie widzą, ale słomkę w cudzym owszem. Ale mi się nie chce. Nie będę dawać pożywki trollom. Wyraziłem swoje zdanie, swoją opinię, bo takie mam prawo. Jak komuś nie pasuje, to nikt nie zmusza do czytania mojej opinii. I tak, nikt nie zmusza mnie do czytania zapowiedzi, ale jestem ciekaw nowości i robię to, bo alternatywy nie ma. A skoro nie ma, to mogę chociaż wyrazić swoją opinię, pokazać, że można inaczej w nadziei, że może jednak nie jestem jedynym. :)
Śmieszniutkie jest, jak ludzie gadają na Altarony, a jakiś czas później własną piersią osłaniają, chociaż sensu w tym maluśko. ;)