Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Community PVP

Krótka Wiadomość
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian.

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 17-07-17, 12:49   #41
eremce
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Szczecin
Postów: 881
Domyślnie

W przypadku inkantacji czarów runicznych, bez założonej pustej runy, dodać efekt i dmg pocisku w zaznaczony cel. Koszt Many: ilosc many potrzebnej do wykonania runy/ ilość strzałów w pocisku.

Hape odes kpiro Tylko na stojąco. Obowiązkowo sprawdzić dostępne expy po tej zmianie.

Pvpenfo tylko w warmodzie. AUTOMATYCZNYM WARMODZIE który sam sie zalacza pomiędzy walczącymi gildiami. Wyłącza sie tylko po dogadaniu soe obydwu gildii. Dodatkową opcja wypłacenia sie. Przy automatycznym warmodzie zmniejszyć ilość fragow do max 5 miesięcznie po za warmode, bo po co więcej skoro ci którzy chca walczyć będą mieli warmode.

Pisane po kryjomu na komórce. Miejcie litość.
__________________
I bez namysłu, mam studnię pomysłów.
eremce jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 17-07-17, 13:04   #42
Zao
 
Zarejestrowany: Gru 2016
Postów: 91
Domyślnie

Cytat:
Napisał eremce Zobacz post
W przypadku inkantacji czarów runicznych, bez założonej pustej runy, dodać efekt i dmg pocisku w zaznaczony cel. Koszt Many: ilosc many potrzebnej do wykonania runy/ ilość strzałów w pocisku.

Hape odes kpiro Tylko na stojąco. Obowiązkowo sprawdzić dostępne expy po tej zmianie.

Pvpenfo tylko w warmodzie. AUTOMATYCZNYM WARMODZIE który sam sie zalacza pomiędzy walczącymi gildiami. Wyłącza sie tylko po dogadaniu soe obydwu gildii. Dodatkową opcja wypłacenia sie. Przy automatycznym warmodzie zmniejszyć ilość fragow do max 5 miesięcznie po za warmode, bo po co więcej skoro ci którzy chca walczyć będą mieli warmode.

Pisane po kryjomu na komórce. Miejcie litość.
Hape odes kpiro ma stojąco się nie sprawdzi. Jak to było kiedyś

Jeśli chodzi o automatyczny warmoda to jestem na tak
Zao jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 17-07-17, 13:20   #43
909794
 
Zarejestrowany: Gru 2012
Postów: 131
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mervakis Zobacz post
Bossy jeżeli będą częściej to i lepszych itemów się nagromadzi dużo i nie będą miały żadnej wartości.

Z jednej strony chcecie zmniejszyć expa/h, z drugiej zwiększyć bonusy expa w drużynie? Wtedy zmiany w hp piaskowych hydr nic nie dadzą, bo za sprawą bonusu się zrobi tyle samo expa. ;p

Co do składników, ich cen, itp. itd. -> jak zwiększam hp mobom, wydłuża się czas ich bicia, zwiększa się waste. Jeżeli nie będą mieli ludzie kasy to nie dadzą dużo za składniki.
1. Prawda, ale można zwiększyć np. 3-krotnie częstotliwość występowania bossów, zmniejszając 3-krotnie z nich loot (oczywiście z tych silniejszych, bo z poltergeistów nie ma sensu). Da to nie tylko więcej funu teamom, ale i szansę graczom niezrzeszonym w gildiach, żeby jakiegokolwiek bossa upolować.

2. Trzeba na tyle wydłużyć czas bicia potworów, żeby w drużynie z maksymalnym bonusem do expa (osiąganym np. przy 4 graczach, choć aktualne rozwiązanie z Tibii jest świetne) osiągi exp/h wynosiły jakieś 60% aktualnych, wtedy gracze solo będą mieli jakieś 35-40% aktualnej prędkości expienia, więc wszyscy będą szukać drużyny. Jakie tam mają być dokładnie procenciki za kolejnych członków drużyny i ile % hp więcej mają mieć moby - ni mom pojęcia, trzeba postawić jakiś serwer testowy i pobiegać solo i w teamach na różne expowiska żeby to wyszło w praniu.

3. I bardzo dobrze, nigdy nie lubiłem cen materiałów typu miodki, skrzydła i piórka. Świadomość tego, że na 10 lvlu mogę w 3 godziny zarobić tyle, że bez żadnego zbierania loota z potworów starczy mi do 40 lvla, zawsze psuła mi early game. Proponuję w tej kwestii dodatkowo zmniejszyć korzyści, płynące z robienia samodzielnie potów, tak żeby nie tylko mniejsza ilość gotówki skłaniała alchemików do oferowania mniejszej kasy za materiały, ale i mniejsze zyski, płynące z kucia potionów.

Poza tym:
- popieram osłabienie hape odes kpiro
- popieram położenie większego nacisku na pvp, choć moim zdaniem nie powinno być ono tylko dla zabawy - powinno być motywowane chęcią zysku. Stuprocentowe usunięcie blessów w pvp pewnie byłoby przesadą, ale można zmniejszyć ich skuteczność np. do 75%, jeśli chodzi o tracenie itemów.
- proponuję zmniejszenie ilości bezpiecznych respów kur, czyli takich, na których można wygodnie siedzieć 10 lvlami i co chwile relogać. Zostawiłbym może jeden taki resp blisko Neolithu (żeby nowi gracze mogli awaryjnie coś zarobić) i dodałbym możliwość zamieniania piór gryfa na kurze pióra u Korwina po odpowiednim kursie, co nie tylko uleczyłoby chorą aktualnie ekonomię na niskich levelach bez wpływania na rynek alchemii, ale i ożywiłoby wiecznie zapomniane respy gryfów na Ankardii
- lekkie przesunięcie blokad skilli magowi i zwiadowcy na ich korzyść (żeby zwiad po osłabieniu hape odes kpiro nie było kaleką poniżej 100 lvla)
- zmniejszenie ilości skrzydeł nietoperza, lecących z wampirów
909794 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 17-07-17, 15:39   #44
Catthon
Lubię placki
 
Avatar Catthon
 
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 2,264
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zao Zobacz post
Reset jest spowodowany tym, że ludzie nie grają, ludzie przestają grać bo nie chce im się siedzieć cały czas na tych samych expach od paru lat, co ma do tego jaki będą mieć lvl? Tym bardziej będzie im się nudzić bo dłużej będą musieli siedzieć na tych samych expach.
Miesiąc dominacji na serwerze i aktywna gildia walcząca jest nie do pokonania. Gra się kończy...
Catthon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 17-07-17, 15:57   #45
eremce
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Szczecin
Postów: 881
Domyślnie

Serwer sie kończy, bo jest brak jakichkolwiek korzyści z wygrywania walk. Nawet jak sie wygra 2-3 walki, to nic sie nie zmienia po za drobną różnicą w poziomach. Pzty na respach i odległe respy sprawiają, ze ciężko jest przeprowadzić skuteczne sneaki.
__________________
I bez namysłu, mam studnię pomysłów.
eremce jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 17-07-17, 16:06   #46
8741531
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 86
Domyślnie

Proponuje usunąć zbędne PZty z mieście. Niech pozostaną tylko w dp, świątyni i dużym kościele z blessami
8741531 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 17-07-17, 16:37   #47
eremce
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Szczecin
Postów: 881
Domyślnie

Cytat:
Napisał 8741531 Zobacz post
Proponuje usunąć zbędne PZty w mieście. Niech pozostaną tylko w dp, świątyni i dużym kościele z blessami
Lubię to!!!
__________________
I bez namysłu, mam studnię pomysłów.
eremce jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 17-07-17, 16:46   #48
Zao
 
Zarejestrowany: Gru 2016
Postów: 91
Domyślnie

Cytat:
Napisał 8741531 Zobacz post
Proponuje usunąć zbędne PZty z mieście. Niech pozostaną tylko w dp, świątyni i dużym kościele z blessami
Też jestem za

Cytat:
Napisał Catthon Zobacz post
Miesiąc dominacji na serwerze i aktywna gildia walcząca jest nie do pokonania. Gra się kończy...
wygrywa ten team w którym jest więcej osób i ten w którym jest większa aktywność i determinacja , a lvl nie ma dużego znaczenia
Zao jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 17-07-17, 19:00   #49
eremce
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Szczecin
Postów: 881
Domyślnie

Determinacja maleje wraz z szansą na zabicie jakiegokolwiek przeciwnika, więc lvl ma znaczenie.
__________________
I bez namysłu, mam studnię pomysłów.
eremce jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 17-07-17, 19:49   #50
Rahilux
 
Avatar Rahilux
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 1,518
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Rahilux
Domyślnie

Wniosek:

Od 100 lvla exp 2x mniejszy.

PvP Enfo działające na tej zasadzie (takie coś chyba na dbv war jest)
Ubijasz osobę, dostajesz expa i blokada na dostanie z niej expa na następne 30min, potem już jak przedtem nic (oprócz fraga) dopóki te 30min nie zejdzie.
Takie zabezpieczenie przeciw wyexpianiu się.

PvP Enfo działające do 100lvla, ewentualnie exp z gracza zmniejszony 2x.

Usunięcie Licoru, to tam przecież zostaje najwięcej osób, mimo mojej pomocy :C.
Rahilux jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:57.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin