Czemu serwer ma ponosić winę za to, że graczowi zanikł internet? Czy mamy także ponosić winę za to, że graczowi ktoś wyrwał kable zasilające od komputera? Czy mamy także ponosić winę za to, że graczowi się wyczerpały baterie w klawiaturze/myszce i przez to poległ? Jakby był jakiś sposób na wykrycie, że graczowi zanikł internet to na pewno byłoby to brane pod uwagę i w jakiś sposób dałoby się gracza nawet ochronić przed śmiercią, naprawdę. Ale z tego co wiem, takiego sposobu niestety nie ma. Nie możemy ponosić winy za sprawy, które są poza naszym zasięgiem i nie są spowodowane przez nas samych lub przez serwerownię. To od gracza zależy aby jego połączenie było stabilne przed rozpoczęciem gry sieciowej, nie od nas.
Wracając do głównego problemu. Czy nie o to właśnie chodziło? O sprawienie, żeby gracz nie odrabiał straconych poziomów w jeden dzień jak to zaznaczył Uiop? Bo głównie po postu zacytowanego przeze mnie wyżej się odnoszę.
@Kleikk:
Nie widzisz frajdy w odrabianiu poziomu. A widzisz ją w dłuższym niż teraz biciu jednego poziomu? Bo propozycja Zurvyego mówi o zmniejszeniu szybkości wbijania doświadczenia. I zwraca on fakt na to, że te poziomy są wbijane o wiele za szybko. Wolę mniejsze zło, dłuższe odrabianie straconego poziomu raz na jakiś czas w przypadku śmierci, niż ciągłe siedzenie nad jednym.
|