Zobacz pojedynczy post
Stare 06-01-17, 11:52   #33
Spider
 
Zarejestrowany: Gru 2016
Postów: 7
Domyślnie

1. Zrównać wykorzystywanie pancerza przez wszystkie profesje.

Proszę o o podanie % w jakim mag wykorzystuje pancerz.

Powinno być tak, że bez tarczy w takim samym secie mag, rycerz i zwiad powinny mieć taką samą redukcję. Maga i tak ogranicza HP, także i tak nie będzie mógł tankować. W takim wypadku usunąć redukcję dmg na mana ringu.

2. Zmienić znaczenie dla tarczy na stałe liniowe. Nie mogę zrozumieć cały czas czemu postać z tarczą obrywa więcej niż postać z kuszą.

Przykład (postacie w tych samych setach):

Czerw, bazowe obrażenia 200.
Pancerz Mosiężnego seta bez tarczy: 35
Przelicznik pancerza x2
Przelicznik broni x2

postać bez tarczy: 200 - [35x2] = otrzyma 130 obrażeń
postać z mieczem 11 obrony : 200 - [35x2 + 11x2] = 108 obrażeń
postać z mosiężną tarczą 60 obrony (skill tarczy 0): : 200 -[ 35x2 +60] = 70 obrażeń

Dodatkowo w przypadku obrony od broni, lub tarczy (60):

Walka zbalansowana: 200 - [ 35x2 +60] = 70
walka defensywna: (+20%): 200 - [ 35x2 +[60 x1,2] = 58
walka ofensywna: (-20%): 200 - [35x2 + [60 x 0,8] = -82

Skill tarczy 200 = 100% szansy na podwojenie obrony tarczą:

na skillu 100 mamy 50% szans na udaną obronę i tak w przypadku udanej na walce zbalansowanej:

200 - [35x2 + 60x2] = 10

Wtedy nie ruszać dmg zadawany przez maga. Hity magiczne byłyby "czyste" nie redukowane przez ekwipunek by mag nie mógł chodzić sam na mocniejsze potwory. Obecnie mag jest karany głównie FIZYCZNIE czy przez rekiny, trolle, abitańce, hydry, czerwone smoki. Moby są za szybkie co powoduje że przy uciekaniu od potwora (na hape odesie) przebiegamy duże odległości narażając się na zlurowanie kolejnego moba (zza pleców).
To by działało, a nie te durne wykresy potęgowe gdzie nie ma różnicy czy tarcza jest trollowa czy 10x droższa kościana, ale za dużo jest do zmiany, do przeskalowania hity mobów (tylko fizyczne) i wartości pancerzy i tarczy, więc nic się nie zmieni.


Można na szybko: Zmniejszyć prędkość mobów by nie trzeba było tyle biegać po respie i usunąć niektórym z nich ataki z dystansu.
Spider jest nieaktywny